پاورپوینت کامل استانداردهای ارزشیابی کیفی از یادگیری های آموزشگاهی ۱۷ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل استانداردهای ارزشیابی کیفی از یادگیری های آموزشگاهی ۱۷ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل استانداردهای ارزشیابی کیفی از یادگیری های آموزشگاهی ۱۷ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل استانداردهای ارزشیابی کیفی از یادگیری های آموزشگاهی ۱۷ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: ملاک های ارزشیابی وقتی که با روشهای علمی و در سطح گسترده اعتبار بخشی شوند به عنوان استاندارد قلمداد می گردند. استانداردها میزانی برای درست حرکت کردن در یک مسیر مشخص هستند.
اسلاید ۵: تعریف یادگیری در رویکرد سنتی (رفتاری) :یادگیری زمانی رخ میدهد که در نتیجهی پاسخ ارگانیزم به محرک ها، رفتار های جدید یا تغییرات در رفتار ایجاد شود. زمان شروع رویکرد: از ۱۹۶۰ -۱۹۲۰مبانی نظری رویکرد : ۱ـ شرطی کلاسیک (پاوولف)۲ـ شرطی وسیلهای (ثراندیک) ۳ـ شرطی کنشگر( اسکینر) رویکرد ارزشیابی: تراکمی
اسلاید ۶: اصلاح تعریف سنتی یادگیری (رویکرد رفتاری – شناختی):یادگیری به معنای تغییر ات ایجاد شده در دانش ثبت شده در حافظه بلند مدت بر اثر تعامل مکانیزم های شناختی با تکالیف محیطی است.زمان شروع رویکرد از ۱۹۶۰ به بعد مبانی نظری رویکرد ۱ـ نظریه گشتالت ۲ـ رویکرد رفتاری شناختی باندورا ۳ـ پردازش اطلاعات ۴ـ نظریه آزوبل۵ـ نظریه رمزگذاری دوگانه رویکرد ارزشیابی: تکوینی
اسلاید ۷: تعریف یادگیری در رویکرد جدید (سازندهگرایی):یادگیری فرایندی است که در آن ارگانیزم براساس دانش و تجربهی قبلی و نیز تفسیرهای شخصی از موقعیت، مفاهیم و ایدههای جدید را خود بنا می کند. زمان گسترش رویکرد۱۹۸۰ به بعد: مبانی نظری رویکرد : ۱ـ دیویی ۲ـ سازندهگرایی شناختی پیاژه ۳ـ اکشتافی برونر ۴ـ سازندهگرایی اجتماعی ویگوتسکی رویکرد ارزشیابی: کیفی
اسلاید ۸: ویژگیهای تعریف جدید یادگیری:
اسلاید ۹: استانداردهای ارزشیابی کیفی از یادگیری آموزشگاهی تعریف ارزشیابی کیفی از یادگیری :جمع آوری نظام دار اطلاعات در مورد فرایند و پیامد یادگیری به منظور قضاوت درباره ارزش آنها و ارایهی بازخوردهای تحصیلیعناصر کلیدی تعریف: ۱ـ روش جمع آوری اطلاعات (سنجش) ۲ـ بازخورد کیفی
اسلاید ۱۰: استانداردهای سنجش کیفی یادگیری ۱ـ روشهای سنجش باید برنحوهی یادگیری و فرایندهای عالی ذهن دانش آموز متمرکز شود. ۲ـ روشهای سنجش باید هسته مرکزی تمام فعالیتهای کلاسی و جز جدایی ناپذیرطرح درسی معلم باشد . ۳ـ روشهای سنجش باید به عنوان مهارت های تحصصی کلیدی در نظر گرفته شود و به طور مستمر از طریق برگزاری کارگاههای آموزشی به معلمان آموخته شود. ۴ـ روشهای سنجش باید طوری تهیه و اجرا شود که انگیزهی درونی به یادگیری در دانش آموزان ترغیب کند.
اسلاید ۱۱: ۵ـ روشهای سنجش باید گستره ی وسیعی از یادگیری آ
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 