پاورپوینت کامل یوهان فردریش هربارت ۱۳ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل یوهان فردریش هربارت ۱۳ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل یوهان فردریش هربارت ۱۳ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل یوهان فردریش هربارت ۱۳ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: سرانجام رساندن روانشناسی پستالوتسی پستالوتسی بر آن بود تا روش آموزش و پرورش را بر اصل های روانشناسی استوار کند.کار هربارت که درتاریخ فسلفه اهمیت چندانی ندارد،در قلمرو روان شناسی وآموزش و پروش،از اهمیت بسیار برخوردار است. او از سویی از پیشروان روان شناسی نو واز سوی دیگر از بنیانگذاران روش علمی آموزش و پرورش است.با کار اوست که آموزش و پرورش بربنیاد روان شناسی استوار می گردد وجنبه ای علمی می یابد.
اسلاید ۵: با آن که مانند فیلسوفان وروان شناسان انگلیسی،ایده های نهادی را به کنار می گذارد ولی بر خلاف آنان،بر فعال بودن روان تأکید می کند.تصورهایی که در روان پدید می آیند از سویی نتیجه تأثیر عامل های بیرونی اند واز سوی دیگر نتیجه فعالیت روان.البته فعالیتی که به تاثیر آن عامل ها،بر انگیخته می شود.زیرا همه محتوای آن،از آموزش است.
اسلاید ۶: اندیشه هااز اندیشه های با اهمیت هربارت،تکیه بر پیوند میان این ایده ها وحالت های گوناگون روانی است. از این دیدگاه،چگونگی خواهندگی وحالت های عاطفی نیز به چگونگی این ایده ها باز می گردد.این نکته که تنها از یک نظر یاد آور آموزش سقراط وافلاطون درباره ی پیوند میان دانش وفضیلت ویا اندیشه وکردار است.ازدیدگاه فسلفه تربیتی هربارت اهمیتی بسزا دارد.
اسلاید ۷: آموزش و پروشهربارت کوشید تا آموزش و پرورش را بر بنیاد روان شناسی استوار کند.از این رو ست که پیش از پرداختن به روش آموزش،به بررسی چگونگی فهمیدن می پردازد.پس از پذیرفتن اهمیت روش پستالوتسی درفراهم آوردن زمینه ی حسی و تجربی آموزش،آن را ناکافی وتنها نخستین گام این راه می شمرد.باید به جستوجوی روش برآمد که از یک سو از این یافته های حسی وتجربی،نظامی فهمیدنی پدید آورد و از سوی دیگر،از حد آموزش های حسی وتجربی،که بیشتر در خور
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 