پاورپوینت کامل مدیریت استرس و کیفیت زندگی کاری ۳۴ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت استرس و کیفیت زندگی کاری ۳۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت استرس و کیفیت زندگی کاری ۳۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مدیریت استرس و کیفیت زندگی کاری ۳۴ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: نظریه های استرساسترس به عنوان پاسخ درونی(الگوی سند روم سازگاری عمومی)عوامل محیطی استرساسترس به عنوان کنشی متقابل
اسلاید ۵: مراحل سه گانه ی سند روم سازگاری عمومیهشدارمقاومتاز پا در آمدن از پا در آمدن مقاومت هشدار
اسلاید ۶: مدل نتایج فشارهای سازمانی و غیر سازمانیفشارهای غیر سازمانیفشارهای سازمانیکارکنانفشار عصبی مثبتفشار عصبی منفیپیامدهای سازنده شخصی و سازمانی:- کوتاه مدت- بلند مدتپیامدهای ویرانگر شخصی و سازمانی:کوتاه مدت- بلند مدت
اسلاید ۷: مدل کلی استراتژیهای مقابله با فشار عصبی: کاهش فشار عصبی کارکناناستراتژیهای مقابلهبا فشارهای عصبیاستراتژیهای مقابله فردی:استراحتمدیریت زمانمدیریت نقش (رفع ابهام)گروههای پشتیبانی و دوستان(دوستان،خانواده،…)استراتژیهای مقابله سازمانی:ایجاد جو سازمانی حمایتیغنی کردن طرح وظایفکاهش تعارض و روشن کردن نقشهای سازمانیطرح بهبود کارراهه شغلی و ایجاد مشاورهبرنامه های سازمانیبرنامه های جانبی
اسلاید ۸: بالا عملکرد پایین استرس زیاد استرس بهینه استرس کم (مضروبدخیم) (مفیدوخوشخیم) (مضروبدخیم)
اسلاید ۹: علتهای فشار روانی در محیط کار: مسئولیتکنترلاضافه کاریکم کاریکار عاطفی
اسلاید ۱۰: الگوی میان گیرنده حمایت اجتماعی در برابر استرس مانند سپر حفاظت کننده ای عمل میکند یعنی افرادی که از حمایت زیادی برخوردارند در معرض استرس کمتر از خود ناراحتی نشان میدهند. به خصوص که حمایت از ناحیه ی سرپرستان شغلی باشد چون افراد از نظر سرپرستان نسبت به ارزش خوداطمینان می یابند.
اسلاید ۱۱: نظریه ی نقش فشار ناشی از نقش زمانی رخ میدهد که بین انتظارات یا خواسته های فرد و انتظارات سازمان ناسازگاری وجود دارد.
اسلاید ۱۲: انواع ارزیابیارزیابی از آسیب: وقتی صورت میگیرد که آسیبی تا به حال صورت وارد شده باشد.ارزیابی از تهدید:احتمال دارد در آینده آسیبی وارد شود.ارزیابی از چالش:که همان رویارویی با مشکل است زمانی رخ میدهد که فرد معتقد است به جای اینکه فقط در برابر پیامدهای منفی خود را حفظ کند میتواند با رویارویی با آن به نتیجه مثبتی برسد.اما ارزیابی ثانویه که در پی ارزیابی اولیه می آید عبارت از این است که فرد با امکان انتخابی که دارد میکوشد راههای ممکن برای برخورد را مشخص و انتخاب کند که ممکن است راههای انتخاب درونی یا بیرونی باشد.راههای بیرونی یعنی فرد از منابع در دسترس استفاده کند و راههای درونی یعنی پاسخی که فرد در برابر مشکل از خود نشان میدهد.
اسلاید ۱۳: کیفیت زندگی کاریمفهوم کیفیت زندگی کاری در تمام ابعاد آن برای دستیابی به نتایج مطلوب سازمانی وضع شده است. کیفیت زندگی کاری رهیافتی است که با توجه به بهبود شرایط کلی محیط کار، اتخاذ سیاستها و رویه هائی را توجیه مینماید که موجب میشوند کار به گونه ای طراحی شود که از یکنواختی آن کاسته و به تنوع و محرک بودن آن برای کارکنان افزوده گردد که مفهومی است ساده و از نقطه نظر عملیاتی، امکانپذیر و شدنی و شدیداً انسانی است. در یک تعریف کلی میتوان کیفیت زندگی کاری را به معنی تصورات ذهنی، درک و برداشت کارکنان یک سازمان از مطلوبیت فیزیکی و روانی محیط کار خود دانست
اسلاید ۱۴: برنامه های کیفیت زندگی کاریتلاشهای جمعی مدیریت و کارکنان به منظور بهبود کارآئی و شرایط زندگی کاری را برنامه های کیفیت زندگی کاری می نامند. برنامه های کیفیت زندگی کاری چارچوبی را برای هماهنگی، ایجاد بقا یا ادامه و ببود عملکرد و افزایش کارآئی سازمان فراهم میآورد و احتمال این فرض که به منظور افزایش سود در بخشی از یک شرکت یا سازمان، مورد استفاده قرار میگیرد، بسیار زیاد است. اجراء این برنامه ها نیاز به سطوح همکاری، تحمل، کمک، حمایت و مسئولیت بسیار بالاتری را از آنچه که در اکثر سازمانهای امروزی وجود دارد، میطلبد .
اسلاید ۱۵: اهداف برنامه های کیفیت زندگی کاری بهبود شرایط کاری و افزایش در اثربخشی سازمانی ایجاد سازمان هائی میدانند که هم در ارائه برنامه ها و خدماتی که ارزش آن به وسیله جامعه تعیین میشود مؤثرتر باشد و هم زمینه های پاداش دهنده تر و تحریک کننده تر بری کارکنان به وجود آورد .هدف کلی:این برنامه ها میخواهند ساختار سازمانی را ارگانیک، پویا، انسانی و در عین حال سازمان را مکانی جاذبتر و رضایتمندانه تر برای کار نمایند.
اسلاید ۱۶: موانع برنامه های کیفیت زندگی کاری به عقیده ی گودمن:تغییر در روابط و انتظارات اتحادیه ها تمرکز فعالیتها و برنامه ها بر سطوح تولید و منشی گری عدم توجه کافی به تغییرات در سطوح مدیریتی و حرفه ای توجه اندک به پاداشهای مالی بلندمدت برای مشارکت کنندگان مقاومت عمده از جانب سرپرستان
اسلاید ۱۷: موانع برنامه های کیفیت زندگی کاریبه عقیده مورین :نظام رشد مالی نیاز به کنترل عملکرد کارکنان توسط م
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 