پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۳: انواع تبیین از پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint عمر بسیار اندک این رشته علمی و عدم توافقی که در میان محققان درباره تعریف این رشته وجود دارد موجب آن شده که آن‌ها هریک از زاویه‌ای این موضوع را مورد توجه قرار داده و درباره آن به بحث بپردازند. گاهی موضوع مدیریت اصالت داشته لذا پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint مفهومی کاملاً متکی بر اصول مدیریت بدست آورده و زمانی محققی که برایش اصالت در رسانه بوده در این صورت پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint مفهومی دیگر پیدا کرده است. به هر صورت رویکردهایی که در تبیین و تعریف پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint وجود دارد را می‌توان در چند نوع نشان داد. در نوع اول مفهوم پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint مشتمل بر: الف: تبیین دوگانه از پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint ب: تبیین هشتگانه ج: تقسیم ‌بندی مبتنی بر آراء جان کین د: تقسیم ‌بندی مبتنی بر رابطه رسانه و پیامگیر

اسلاید ۴: الف: تبیین دوگانه از پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint 1- مدیریت بر رسانه‌ها: در هر کشور مدیریت یا مدیریت‌هایی مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای نظام رسانه‌ای را به عهده دارند. آن‌ها به طرق گوناگون با نظارت در چارچوب قوانین و مقررات از حریم قانون اساسی و دیگر قوانین موضوعه پاسداری و دفاع می‌کنند. حوزه مدیریت بر رسانه عبارت است از: ۱- تدوین و تنظیم یا اصلاح نظام حقوقی رسانه‌ها ۲- حدود فعالیت هر رسانه را معلوم می‌سازد. ۳- روابط بین رسانه‌ها را تعریف می‌کند. ۴- روابط بین رسانه‌ها و مخاطبان را معلوم می‌نماید. ۵- به ترویج نظام حرفه‌ای اخلاق رسانه‌ای می‌پردازد. این یک نوع مدیریت عالی بر رسانه‌ها است که همه رسانه‌ها را از آغاز فعالیت و چگونگی شروع آن در کنترل دارد و در طول عمر هر رسانه بر رفتار آن نظارت می کند. مدیریت بر رسانه اغلب در دو نوع دولتی و صنفی وجود دارد، مانند F.C.C) کمیسیون فدرال ارتباطات) ایالات متحده در آمریکا که سازمان تنظیم کننده مقررات و قوانین ارتباطی و صادر کننده جواز پخش و انتشار است یا M.O )سازمان رسانه‌ها) که به وسیله کمک مالی سازمان‌های پر قدرت تجاری در سال ۱۹۷۲ تأسیس شد. مضمون اصلی فعالیت‌های این سازمان دفاع از منافع شرکت‌های رسانه‌ای است. این سازمان از طریق نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و قانون‌گزاری سعی می‌کند از تصویب یا اجرای قوانینی که به ضرر این شرکت‌ها است جلوگیری نماید.

اسلاید ۵: الف: تبیین دوگانه از پاورپوینت کامل مدیریت رسانه ۹ اسلاید در PowerPoint 2- مدیریت در رسانه: در این نوع مدیریت فرد یا افرادی در جایگاه مدیر در یک رسانه وظایف اصلی یک مدیر را در رسانه انجام می‌دهد و با برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، اجرا و کنترل و نظارت هدف‌های سازمان رسانه‌ای را تعقیب می‌نماید. هر مدیر رسانه برای دستیابی و کامیابی به اهداف سازمانی ناچار است هم دانش مدیریت را بداند، هم ارتباطات و دانش پیرامونی آن را فرابگیرد و هم تفاوت‌های ذاتی رسانه‌ها را بداند. یعنی به نوعی از فلسفه رسانه‌ها آگاه باشد. در این صورت می‌تواند در محیط متلاطم و بسیار متغیر و متحول سپهر رسانه‌ای؛ هدف‌های سازمانی را تأمین نماید. در غیر این صورت هدف‌ها دو از دسترس و یا به سختی به ثمر خواهد رسید.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.