پاورپوینت کامل خلاصه فصل ۱۱ کتاب روان شناسی دکتر زارع ۲۵ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل خلاصه فصل ۱۱ کتاب روان شناسی دکتر زارع ۲۵ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل خلاصه فصل ۱۱ کتاب روان شناسی دکتر زارع ۲۵ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل خلاصه فصل ۱۱ کتاب روان شناسی دکتر زارع ۲۵ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۳: هدف های سنجشکاربرد های سنجش-به معلم این امکان رامی دهد تا اثر بخشی برنامه تدریس را ارزشیابی کندو سپس تغییرات لازم در روش ارائه منابع یا فعالیت های یادگیری ایجاد کند.-شناسایی دانش آموزانی که در تسلط یافتن برمحتوای دوره مشکلاتی دارند._فراهم کردن اطلاعات در مورد دانش اموزانی که لازم است به مدرسه دیگری منتقل شوندیا به کلاس های آموزشی خاصی ارجاع داده شوند.-پاسخ گو بودن در برابر والدین با ارائه شواهدی از یادگیری دانش آموزان.-پاسخگو بودن در قبال مجریان آموزشی از طریق ارائه شواهد محکم از سطوح پیشرفت در مدرسه.
اسلاید ۴: جهت دهی به آموزش از طریق طراحی سوال خوب از طریق طرح سوال ها و استفاده از روش و ابزار مناسب ، می توان به محدودیت ها و نارسایی های موجود در عناصر نظام آموزشی پی برد و بر اساس نتایجی که از تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده به دست می آید در جهت اصلاح و بهبود امور وفعالیت های آموزشی معلم و یادگیری دانش آموزان اقدام کرد . اگر از سنجش برای نمره دهی به دانش آموزان استفاده کنیم ، آن ها به این نتیجه می رسند که باید برای قبول شدن و کسب نمره بالا تلاش کنند. در نتیجه به جای تاکید بر یادگیری ،به مطالبی توجه خواهند کرد که معلم از آنها سوال خواهد داد . بدین ترتیب ، چگونگی مطالعه و یادگیری دانش آموزان ، تحت تاثیر ماهیت سنجش عملکرد تحصیلی آنان قرار می گیرد. اگر عملکرد تحصیلی دانش آموزان را با سوال های سطحی بسنجیم ، به پرورش یاد گیرندگانی با یادگیری کم وعمق و سطحی کمک کرده ایم و این همان آفتی است که نظام آموزشی را دچار چالش می کند . ویلگینز می گوید : اگر آزمون ها تعیین می کنند که معلمان چه چیزی را آموزش بدهند و دانش آموزان چه چیزی را یاد بگیرند ، پس راه اصلاح آموزش ، راهی مستقیم ولی سربالا است، توانایی ها و عادات اساسی و مهم را آزمون کنید .
اسلاید ۵: ویژگی های ابزار سنجشبرای تشخیص میزان دقت اطلاعات جمع آوری شده،باید به ویژگی های گوناگونی به ویژه روایی،پایایی و عملی بودن ابزارسنجش توجه کرد.زیرا اگر سوال های ابزار سنجش(مثلاآزمون)هدف های آموزش را اندازه گیری نکند،نتایج بدست آمده از آن برای آگاهی از تحقق هدف های آموزشی،بهبودوتوسعه یادگیری دانش آموزان مفید نخواهد بود.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 