پاورپوینت کامل سواد رسانه ای روابط عمومی،خبر و فنون اقناع ۷۸ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل سواد رسانه ای روابط عمومی،خبر و فنون اقناع ۷۸ اسلاید در PowerPoint دارای ۷۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل سواد رسانه ای روابط عمومی،خبر و فنون اقناع ۷۸ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل سواد رسانه ای روابط عمومی،خبر و فنون اقناع ۷۸ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۳: مقدمهسواد : شناخت پیام های رسانه ایرسانه : هر نوع ابزاری که در انتقال پیام کمک کندسواد رسانه : توانایی درک انتقادی پیام های رسانه ای

اسلاید ۴: مقدمهتعریف سوادرسانه ایمجموعه از مهارتهایی که شامل: ۱- توانایی دسترسی به پیام۲- تجزیه و تحلیل پیام۳- ایجاد پیام

اسلاید ۵: دایره سواد رسانه ای۱- مهارتهای تحلیل پیام رسانه ای و حتی تحلیل و استفاده از ابزارهای رسانه ای را می آموزیم۳- سواد رسانه در موضوع خواستن ساکت هست وبه عبارتی سواد رسانه از خواستن خالی ست .۲- کار خیلی شده استسوال : چرا باید بخواهیم رسانه را در زندگی مدیریت کنیم؟

اسلاید ۶: چه کسی؟؟؟ چه پیامی؟؟سواد رسانه ای به ما کمک می کنه تمام محتواهایی که داریم می بینیم را تحلیل کنیم که کدام پیام را دریافت کنیم کدام را نه؟سواد رسانه به ما کمک می کند فضای مجازی را طوری کنترل شده و ایمن استفاده کنیم که آسیب که نبینیم هیچ، بسیاری از استعداد هامون هم شکوفا بشه و بسیاری از مهارت ها در اون تقویت بشهقانون : چه کسی ؟ چه پیامی

اسلاید ۷: هرم سواد رسانه ای

اسلاید ۸: تحلیل هرم سواد رسانه

اسلاید ۹: سهم حواس در یادگیرینتایج تحقیقات در مورد سهم حواس در یادگیری انسان نشان داده که تقریبا حدود۷۵درصد (سه چهارم) یادگیری از طریق دیدن۱۳ درصد از طریق شنیدن۶ درصد از طریق لمس کردن۳ درصد از طریق بوییدن۳درصد از طریق چشیدن صورت می پذیرد. یک پیام نمودار اینست که یادگیری ازطریق دیدن بویژه اگر فرد طی آن فعالیت نیز داشته باشد سهم عمده ای در یادگیری خواهدداشت. این امر بویژه در کودکان کم سن و سالتر پررنگ تر است.

اسلاید ۱۰: هرم اهمیت رسانه هااول بازی های رایانه ای و بعد انیمیشن ها تأثیرگذارترین قالب رسانه ای روی ذهن بچه ها هستند

اسلاید ۱۱: مقایسه سواد رسانه ای با رستوراندر رستوران شما حق دارید هم منو را نگاه کنید ولی سواد خوراکی شما به شما اجازه نمیدهد از همه غذا ها بخورید در فضای رسانه ای هم می گویند شما حق دارید همه برنامه های رسانه ای را ببینید ولی سوادرسانه میگوید باید برای دریافت خوراک روحی هم برنامه ریزی داشت

اسلاید ۱۲: اصول سواد رسانهاصل اول : رسانه ها عرضه کننده وقایع گزینشی و طراحی شده اندرسانه ها : طراحی میکنند- تدوین میکنند- قاب بندی حتی صداگذاری می کننداگر شما نتوانید زبان رسانه را بشناسید آن قاب را باور می کنید

اسلاید ۱۳:

اسلاید ۱۴: مرحله اول: درک سواد رسانه ای: هر کسی بفهمد کی بخونه؟کی نخونه؟ چی بشنود؟چی نشنود؟مرحله دوم : انسان به درجه ای از درک برسد که ناگفته ها، نانوشته ها و ناخوانده ها را بفهمد و تشخیص دهدمرحله سوم: انسان تشخیص دهد سازندگان این تفکر رسانه ای و پشت این رسانه چه کسانی هستند و هدفشان چیستمثال ۱ : نرخ رشد تورم در انگلستان با ۲۰ درصد افزایش با بالاترین سطح خود در ۳۰ سال گذشته رسیده استاصل خبر (خبر پنهان): تورم انگلستان از ۵ به ۶ درصد رسیده است

اسلاید ۱۵: صنایع پشت پرده در یک فیلممثال ۲ : فیلم خرم سلطانبه گزارش سینماسینما، صنعت ساخت سریال‌های تلویزیونی در ترکیه طی یک دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۷ درآمد حاصل از صادرات سریال‌های تلویزیونی ترکیه به بیش از ۳۷۰ میلیون دلار برسد.فروش فیلم خرم سلطان به ۱۵ کشور دنیا سود ۱۵۰ میلیون دلاری را عاید خود کرده است

اسلاید ۱۶: زوایای پنهان یک تبلیغظاهراً تبلیغ یک محصول آشپزخانه ای هست ولی در اصل نظام زن سالاری و کار نکردن زن را در خانه ترویج می کند۲

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.