پاورپوینت کامل نگرشی کاربردی بر مدیریت کیفیت جامع ۲۰ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل نگرشی کاربردی بر مدیریت کیفیت جامع ۲۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل نگرشی کاربردی بر مدیریت کیفیت جامع ۲۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل نگرشی کاربردی بر مدیریت کیفیت جامع ۲۰ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: تعاریف مدیریت کیفیت جامع (TQM)4

اسلاید ۵: در نهایت :- TQMفرایندی است :- متمرکز برروی مشتری های داخلی وخارجی – مبتنی بر حقایق – کیفیت محور – مبتنی بر سیستم هاکه برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایندها، توسط مدیریت ارشد ومیانی سازمان رهبری می شود.تعاریف مدیریت کیفیت جامع (TQM)5

اسلاید ۶: مفهوم حرف وواژه :TQM1. Total: به معنای جامع یا فراگیر یعنی همه را اعم از سازمان ، فرایند، درون دادها، محصولات، تدارک کنندگان و مشتری های داخلی وخارجی رادربرمی گیرد.۲. Q یا Quality : کیفیت، سازگاری کالا وخدمات با نیاز ها وانتظارات مشتریان داخلی وخارجی.۳. M یا Management : به معنای این است که TQMیک فلسفه ی مدیریتی است.تعاریف مدیریت کیفیت جامع (TQM)6

اسلاید ۷: ۷

اسلاید ۸: ۸

اسلاید ۹: ۹۹اصول استقرار TQMوجه تمایز TQM از سایر رویکردهای مدیریت را می توان در اصول آن یافت:فرایندها و سیستمها منشأ بیشتر مشکلات مربوط به کیفیت می باشد.(برآوردی محتاطانه ۹۰ درصد مشکلات را ناشی از سیستمها و ۱۰ درصد را مربوط به کارکنان می دانند.) کسب دیدگاه سیستمی ،به ما کمک می کند تا بتوانیم بین مشکلات مربوط به سیستم و مشکلات مربوط به کارکنان تمایز قائل شویم. عملکرد درست فرایندها و سیستم ها، محصول یا خدمت بدون نقص را در پی دارد. ریشه مشکلات در سیستم ها است; اگر سیستمها درست عمل کنند،عملکرد کارکنان بهبود خواهد یافت. مشتری، تعیین کننده نهایی کیفیت است. هر کاری بدون در نظر گرفتن نیازها و انتظارات مشتریها (داخلی و خارجی) اگر چه ممکن است از نظر مدیران کاری مفید و بدون نقص باشد ولی در واقع فاقد ارزش می باشد. مدیریت کیفیت جامع (TQM)

اسلاید ۱۰:

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.