پاورپوینت کامل Measuring the impact of new library services 25 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل Measuring the impact of new library services 25 اسلاید در PowerPoint دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل Measuring the impact of new library services 25 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل Measuring the impact of new library services 25 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: Impact / outcome of library serviceschanges in skills and competenceschanges in attitudes and behaviourchanges in the structure of the librarys clientelehigher social inclusionhigher success in research, study, or profession

اسلاید ۵: Impact of a librarys services on the outcomes of its parent institutionrecruitment and retention of studentsrecruitment and retention of excellent academic staffeffective teaching – high graduation rates – high grades in examinations – high employment rates after examinationeffective research – high renown and use of research results and publications – renown of faculties and research groups – high amount of special grants – awards, honoursOutcomes of universitiesThe library can support nearly all of these goals

اسلاید ۶: accountabilityReasons for measuring impact of new servicesmanagement of resourcespromotion of the librarys rolespecial funding needed: evidence of positive effectsresults-based budgetingjustifying investment into changerising expenses for new serviceshigher workload when introducing new servicesincreasing demand for new servicesnew allocation of resources necessarycommunication of benefits

اسلاید ۷: New services (includes services replacing or complementing traditional services)Electronic services (examples)New non-electronic services (examples)regional/national catalogue databasesportalsonline ordering and deliverypersonalized servicesonline referencedigitized collectionselectronic publishingonline self-paced trainingInternet access via the librarygroup work areasstudy landscapes for problem-based learning

اسلاید ۸: .Methods of measuring impact of new servicesProblems of measuringMost tested methods are time-consumingData not available because of data protection rulesResults of projects not comparable because of different data collection methodsServices have different outcome and value for different user groupsIt is difficult to prove that changes in competences or behaviour are indeed due to library useInfluences on individualsare diverse

اسلاید ۹: Methods of measuring impact of new servicesUse statistics as measures of impactnew electronic media frequency of use location of use forms of use (sessions, searches, downloads) range of resources used before and after introducing a new service use statistics for a new service (e.g. online delivery)change of use in traditional serviceschange in remote usenumber of new users that had not used the library that had not used the same service in traditional formpercentage of the primary user group using electronic servicesUsers are familiar with the use of electronic resources and services

اسلاید

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.