پاورپوینت کامل روابط عمومی۲ (از طراحی سایت تا تولید محتوا) ۷۱ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل روابط عمومی۲ (از طراحی سایت تا تولید محتوا) ۷۱ اسلاید در PowerPoint دارای ۷۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل روابط عمومی۲ (از طراحی سایت تا تولید محتوا) ۷۱ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل روابط عمومی۲ (از طراحی سایت تا تولید محتوا) ۷۱ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: کاربران اینترنت در ایرانجمعیت جمهوری اسلامی ایران ۶۶.۵ میلیون نفر است.آخرین آمارها تا پایان ماه سپتامبر سال ۲۰می دهد ایران ۳۲.۲ میلیون نفر کاربر اینترنت دارد. یعنی ۴۸.۵% جمعیت کشورایران به لحاظ استفاد بیشترین کاربران اینترنت در جهان، رتبه هفدهم را دارد.

اسلاید ۵: اما ۳۲میلیون و ۲۰۰هزارنفر کاربر در اینترنت در پی چه هستند؟ تولید محتوااستفاده از خدمات سایتهای دولتیچت و سایت های سرگرمیشبکه های اجتماعییا … خوشحال باشیم یا نگران؟!

اسلاید ۶: WEB 2.0کارشناسان معتقدند بخش عمده ای از رشد فزاینده تعداد کاربران اینترنت در جهان مرهون به وجود آمدن وب۲ است. با پدید آمدن وب۲ مفاهیم جدیدی نیز به وجود آمده است همچون روزنامه نگاری۲، تبلیغات۲، دموکراسی۲، حقوق۲ و… حتی بحث اصلی این مقاله یعنی روابط عمومی۲

اسلاید ۷: WEB 1.0وب۱همان اینترنت است : وب‌سایت، لینک، داون‌لود، آپ‌لود، پست الکترونیک و…وب ۱ وقتی اختراع شد، که عنوان وب ۲ اختراع شد.در وب۱، هدف دسترسی همگان به اینترنت بود.

اسلاید ۸: WEB 2.0در وب۲ همه چیز بر پایه مشارکت معنا پیدا می‌کند سایت‌های اینترنتی دو طرفه شدند و جریان جدیدی از اطلاعات از سمت کاربران به سمت اینترنت روان شد. از ویژگی های منحصر به فرد وب۲ می توان گفت که به همان آسانی که مطلبی را منتشر می شود، این امکان برای کاربر فراهم شده است که آنها را ویرایش کند یا تغییر دهد.

اسلاید ۹: سیر تحول روابط عمومی مدرن

اسلاید ۱۰: روابط عمومی الکترونیکروابط عمومی الکترونیک هدفش در درجه اول: ارایه کردن خدمات در شبکه های اینترنت واینترانت است.تسریع در اطلاع رسانی و ایجاد سهولت در دسترسی کاربران به اطلاعات

اسلاید ۱۱: روابط عمومی آنلاین : روابط عمومی۲در این دوره، خدمات و ابزارها به صورت آنلاین گسترش می یابد. برقراری ارتباط دوسویه و تعاملی بوده و روابط عمومی زمینه را چنان فراهم می کند تا کاربران به عنوان یک عضو فعال در برنامه ها و فعالیت های روابط عمومی مشارکت کند.

اسلاید ۱۲: پدر روابط عمومی ۲برایان سولیس (متولد ۱۹۷۰)در اواخر دهه ۱۹۹۰ عنوان PR 2.0 را بکار برد.در سال ۲۰۰۸ از طرف شرکت سیلیکون ولی برنده جایزه ”روابط عمومی و رسانه های نوین“ شد و او را به عنوان پدر روابط عمومی۲ معرفی کردند.Bri

اسلاید ۱۳: طراحی جدید سایت هادر روابط عمومی۲

اسلاید ۱۴: ۱- استفاده از بیلبردها

اسلاید ۱۵:

اسلاید ۱۶:

اسلاید ۱۷:

اسلاید ۱۸:

اسلاید ۱۹:

اسلاید ۲۰: ۲- منوها در صفحه اول

اسلاید ۲۱:

اسلاید ۲۲:

اسلاید ۲۳:

اسلاید ۲۴:

اسلاید ۲۵:

اسلاید ۲۶:

اسلاید ۲۷: ابزارهای روابط عمومی۲

اسلاید ۲۸: خبرخوان هامخاطبین سازمان می توانند بدون مراجعه روزانه به سایت از تازه ترین اخبار و مطالب آن آگاه شوند.خبرنگاران از این ابزار بر

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.