پاورپوینت کامل ابعاد آسیب شناسی نظام آموزشی ۲۰ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل ابعاد آسیب شناسی نظام آموزشی ۲۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل ابعاد آسیب شناسی نظام آموزشی ۲۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل ابعاد آسیب شناسی نظام آموزشی ۲۰ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: ۴ماهیت یک تحولتحولات سریعگرد و خاک تحول – ابهام در تشخیص ماهیت تحولسیستمهای رایانه ای فقط ابزار و عاملی برای تحولند، نه موضوع اصلی تحولتفاوت بین سیستمهای رایانهای و فنآوری اطلاعاتشکل گیری نظام آموزشی مبتنی بر فن آوری اطلاعاترسالتی فراتر از یک دایره المعارف چند رسانه ای یا ابر متن و فیلمIDP#6
اسلاید ۵: ۵ابزارهای تغییردهنده زاویه نگاه به موضوعاتدوران گذشتهدوران امروز و آیندهIDP#7
اسلاید ۶: ۶بحران نظام آموزشیمحافظه کاری نظام آموزشی موجود، اجازه تطابق با واقعیتها را به آن نمیدهد. IDP#8
اسلاید ۷: ۷یک اتفاق مهم!دوران قبل از مدرسهدوران پس از ورود به مدرسهکودک با انگیزهبه دنبال یاد گرفتن و یافتنوالدین از پاسخگوئی به او عاجزند!کودک بدون انگیزه مدرسه و والدین در تلاش برای انتقال مطالب کلیشه شده و قالب بندی شده! کودک بی تفاوت و بعضا فراری از یادگیری!والدین در تلاش به واداشتن او به یادگیری! تلاش برای ایجاد انگیزه از طریق پاداشهای کاذب و غیر واقعی (نمره)! در اینجا چه اتفاقی افتاده است؟IDP#9
اسلاید ۸: ۸نظام آموزشی ماحفظ کردن به جای تعقل، تفکر و تعمقتعلیم اطاعت به جای تعلیم خلاقیتدانش آموز منفعل به جای دانش آموز فعالکلیشه ای برای تمام دانش آموزان و تمام محیطهاهویت زدائی برای آموزش به مثابه تولید یک محصولتحدید و تهدیدمحیط خشک و بی روح نظیر سربازخانه تزئین شدهناتوان از شکوفاکردن هنرتلاش نجارانه برای ساختن درخت وجود فراگیرمحصور شده در سنجش خرده اهداف آموزشی، و بازمانده از اهداف محوری و کلان آموزشی….IDP#10
اسلاید ۹: ۹یکانصدگاندهگان۸۲۳۵۱۲۵۰×۲+۱۲(۲x+5)-14×2+18بابا آب دادخط تولید فارغ التحصیلخط تولید فارغ التحصیل (رسوخ تفکر فارغ التحصیل – وجود زمانی برای فراغت و بی نیازی از تحصیل!)بدون اینکه بداند، کجا می رود، چرا می رود، چگونه می رود!فرایند تولید محصول، بدون هویت!بدون انتخاب خود فراگیر!IDP#11
اسلاید ۱۰: ۱۰تلاشی باغبانانه یا نجارانه؟؟کار باغبان، فراهم کردن زمینه رشد گیاه توسط خود آن است! نه رشد دادن آن!IDP#12
اسلاید ۱۱: ۱۱فارغ التحصیلان ماناتوانی در نگارش یک متن اجرائی (گزارش یا نامه رسمی، یا …)ناتوان در تفکر، استنباط، و استدلال؛ و متکی به محفوظاتضعف مهارت و ناتوان از بکارگیری عملی آموزش یافته هاعدم آگاهی از علم مورد نیاز در فعالیتهای روزمره و مهارتهای زندگی نظیر تربیت فرزندان، آداب معاشرت، روابط عمومی، مدیریت خود و برنامه ریزی، ….عدم اعتماد به نفس در ورود به فعالیتی خلاقانه و هنرمندانه؛ ضعف در خلق و عادت به استفادهبی هنر و بدون نگرش و ادراک هنرمندانهضعف در ادراک و خلق یکپارچه و کل گرای پدیده ها، و محصور در تجزیه گرائیعدم توان پیدا کردن غذا (دانش – مهارت) و بخصوص خلق آن….IDP#13
اسلاید ۱۲: ۱۲IDP#14 بحران نظام آموزشی – بیکاریمعمولا تنها یک وجه مسئله بیکاری به چشم می آید!
اسلاید ۱۳: ۱۳نظام آموزشی مطلوبمحیط رشد عملی اسماء حسنای الهی در فراگیرمحوریت تعالیم الهی محوریت قرائت قرآن با معنا و تدبرمحوریت ارئه الگوهای عملی اسو
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 