پاورپوینت کامل انواع تحقیقات و روش های تحقیق ۴۳ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل انواع تحقیقات و روش های تحقیق ۴۳ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل انواع تحقیقات و روش های تحقیق ۴۳ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل انواع تحقیقات و روش های تحقیق ۴۳ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: انواع تحقیقات غیر آزمایشی
اسلاید ۵: *تحقیقات توصیفی مجموعه روش هایی است که هدف آن ها توصیف شرایط یا پدیده های مورد بررسی می باشد. تحقیق توصیفی، آنچه را که هست توصیف و تفسیر می کند و به شرایط یا روابط موجود، عقاید متداول، فرایندهای جاری، آثار مشهود یا روندهای در حال گسترش توجه دارد. تمرکز آن در درجه اول به زمان حال است، هر چند غالباً رویدادها و آثار گذشته را نیز که به شرایط موجود مربوط می شوند، مورد بررسی قرار می دهد.بیشتر تحقیقات مدیریتی در این دسته از تحقیقات قرار می گیرند این نوع تحقیق به دنبال یافتن سوالاتی از این دست می باشد:میزان تغییرات انگیزشی کارکنان در سازمان x چگونه می باشد؟ عوامل مؤثر بر موفقیت پروژه های ERP چیست؟
اسلاید ۶: تحقیق پیمایشی پیمایش (survey) روشی در تحقیق است که فراتر از یک فن خاص در گردآوری داده است و هدف آن اکتشافی، توصیفی و یا تبیینی است هر چند عمدتاً در آن از پرسشنامه استفاده می شود. تحقیق پیمایشی برای بررسی توزیع ویژگی های یک جامعه آماری مورد استفاده قرار می گیرد. برای پاسخ به سوالاتی چون ماهیت شرایط موجود چگونه است؟“، چه رابطه ای میان رویدادها وجود دارد؟ مورد استفاده قرار گیرد. در این روش داده ها می تواند در یک مقطع زمان گردآوری شود و یا اینکه در طول زمان و در زمان های مختلف جمع شود.
اسلاید ۷: تحقیق همبستگی (Correlation)آیا رابطه ای بین دو یا چند متغیر کمّی (قابل سنجش) وجود دارد و اگر این رابطه وجود دارد اندازه و حد آن چقدر است؟ هنگامی بکار می رود که تعداد متغیرهای بازیگر در موقعیت آزمایش زیاد باشد، به طوری که از طریق روش تحقیق تجربی، کنترل و دستکاری آنها امکان پذیر نباشد.در این روش الزاماً روابط علّت و معلولی شناسایی نمی شود بلکه فقط هدف آن است که مشخص شود کدام متغیر با کدام متغیر دیگر به طور نسبی در جهت مثبت یا منفی همگام است.
اسلاید ۸: انواع تحقیقات همبستگی همبستگی دو متغیری: در مطالعات همبستگی دو متغیری هدف بررسی رابطه دو به دو متغیرهای موجود در تحقیق است. تحلیل رگرسیون: در تحلیل رگرسیون هدف پیش بینی تغییرات یک یا چند متغیر وابسته با توجه به تغییرات متغیرهای مستقل است. در تبیین روابط علَی-معلولی استفاده میشود.
اسلاید ۹: تحلیل ماتریس همبستگی یا کوواریانس: از مجموعه همبستگی های دو متغیری متغیرهای مورد بررسی در جدولی به نام ماتریس همبستگی یا کوواریانس استفاده می شود. از جمله این تحقیقات تحلیل عاملی و مدل معادلات ساختاری است. در تحلیل عاملی هدف تلخیص مجموعه ای از داده ها یا رسیدن به متغیرهای مکنون (سازه) و در مدل معادلات ساختاری آزمودن روابط ساختاری مبتنی بر نظریه ها و یافته های تحقیقاتی موجود است.
اسلاید ۱۰: اقدام پژوهی (Action Research)معادل با چرخه PDCA دمینگ پس از تعریف موقعیت برای حل مساله برنامه ریزی شده، این برنامه ریزی به مرحله اجرا در می آید، نتایج حاصله بررسی شده و در صورت انحراف مورد بازبینی و اصلاح قرار می گیرد. به وسیله اقدامات متعددی که صورت و مورد بازبینی قرار می گیرد نتایج حل مساله به طور مستمر بهبود می یابد. این روش به دنبال اثبات فرضیه نیست و توجه پژوهشگر به جنبه های پژوهش بر اساس استدلال عملی استوار است نه بر استدلال های فنی. به همین منظور از ترکیبی از روشهای کمّی و کیفی بهره می برد. بکارگیری روش های نوین تولید روش های مختلف آمورش پرسنل
اسلاید ۱۱: بررسی موردی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 