پاورپوینت کامل فناوری اطلاعات در ایتالیا ۱۰۲ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل فناوری اطلاعات در ایتالیا ۱۰۲ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۰۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل فناوری اطلاعات در ایتالیا ۱۰۲ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل فناوری اطلاعات در ایتالیا ۱۰۲ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: ۱-نگاهی گذرا به ایتالیاایتالیا – جمهوری ایتالیا – جزیره ایست به شکل چکمه که از لبه ی جنوبی اروپا به سمت دریای مدیترانه کشیده شده است.این کشور کمی بزرگتر از ایالت آریزوناست و شامل دو جزیره ی سیسیل و ساردینیا است.ایالت ایتالیا اولین بار بوسیله ی پادشاه ویکتور امانوئل دوم بعنوان قانون اساسی سلطنتی در سال ۱۸۶۱ سازماندهی شد که در سال ۱۸۷۰ روم هم به آن پیوست.در سال ۱۹۲۲ فاشیست ها به رهبری موسولینی کنترل قسمت بزرگی از کشور را به دست گرفتند و سرانجام منجر به شکست فاجعه باری در جنگ جهانی دوم شدند.جمهوری مدرن ایتالیا در سال ۱۹۴۸ شکل گرفت.ایتالیا یکی از اعضای موسسان دو سازمان معاهده ی آتلانتیک شمالی و اتحادیه ی اروپا بود و هم اکنون یکی از اعضای گروه هشت است.منبع :http://an.edu/initeb/bt8289a/countryoverview.htm

اسلاید ۵: ۳۰۱۲۳۰ کیلومتر مربعمساحتاتریش/ فرانسه/ سن مارینو/ اسلوونی/ سوییسمرزها۵۸۱۳۳۵دیترانه ایآب و هوا۰.۰۴%رشد جمعیت۰.۸۷۲%نرخ تولد۱.۰۴%نرخ مرگایتالیایی/ آلمانی/ فرانسوی/ اسلوونیاییزبانکاتولیک رومی/ پروتستان/ یهود/ مسلمانمذهبجدول ۱-۱منبع :http://an.edu/initeb/bt8289a/countryoverview.htm

اسلاید ۶: % ۹۸.۶سواد۱۷ مارچ ۱۸۶۱تاریخ استقلالرومانو پرودیرییس دولتروز جمهوری ۲ ژانویهروز تعطیل ملی۳۷۱.۹ بیلیون دلارصادرات ۳۶۹.۲ بیلیون دلاروارداتآلمان و فرنسه و آمریکا و اسپانیا و بریتانیاشرکای صادراتآلمان/ فرانسه/ هلند/ اسپانیا/ بلژیک/ چین/ بریتانیاشرکای وارداتاروپاقارهمنبع :http://an.edu/initeb/bt8289a/countryoverview.htm

اسلاید ۷: ۲-معرفی ایتالیا۲-۱-اقتصاد :ایتالیا دارای اقتصاد صنعتی متنوع شده با کلیتی مشابه فرانسه و بریتانیا بود.آثار این اقتصاد به دو قسمت صنعتی پیشرفته ی شمالی به حکمرانی شرکت های خصوصی و یک قسمت کمتر توسعه یافته ی کشاورزی جنوبی تقسیم شده است.اکثر مواد مورد نیاز صنعت و بیش از ۷۵ درصد انرژی مورد نیاز وارد می شود.در طول دهه ی گذشته ایتالیا یک رویه ی مالیاتی برای مواجه شدن با نیازهای اقتصاد و اتحادیه ی پولی را در پیش کرفته است.دولت کنونی تعداد زیادی اصلاحات برای پیشرفت رشد رقابتی تصویب کرده است.

اسلاید ۸: ۰.۱ درصد نرخ رشد(GDP)28700 دلار به ازای هر نفر(GDP)24.49 میلیون دلار نیروی کار۷.۷ درصد نرخ بیکاریدرآمد : ۷۸۵.۷ بیلیونخرج : ۸۶۱.۵ بیلیونبودجه۳۷۱.۹ بیلیون دلار صادراتآلمان و فرنسه و آمریکا و اسپانیا و بریتانیاشرکای صادراتی۳۶۹.۲ بیلیون دلاروارداتآلمان و فرانسه و هلند و چین و بلژیک و اسپانیاشرکای واردات

اسلاید ۹: ۲-۲-آموزش۶۴%دانشجویانی که در خانه زندگی می کنند۴%دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می کنند۲۸%دانشجویانی که بطور مستقل زندگی می کنند۵۴%دانشجویانی که در طول ترم کار می کنند۵۵.۷%دانشجویان زن۲۳.۴میانگین سنی دانشجویانمنبع : iona : Global Higher Education Rankings

اسلاید ۱۰: نسبت تعداد دانش آموزان به تعداد کارکنان آموزشی در آموزش ابتداییمنبع : OECD, Education at a glance 2005 : Annual CompetitivenessReport 2006, volume 1

اسلاید ۱۱: درصد جمعیت بین ۲۰ تا ۲۴ سال که تحصیلات ثانویه دارندمنبع : OECD, Education at a glance 2005 : Annual CompetitivenessReport 2006, volume 1

اسلاید ۱۲: درصد جمعیت بین ۲۵ تا ۶۴ سال که تحصیلات ثانویه دارندمنبع : OECD, Education at a glance 2005 : Annual CompetitivenessReport 2006, volume 1

اسلاید ۱۳: تعداد رایانه ها به ازای هر ۱۰ نفر دانش آموزمنبع : OECD, Education at a glance 2005 : Annual CompetitivenessReport 2006, volume 1

اسلاید ۱۴: نسبت تعداد دانشجویان به کارکنان آموزشی در موسسه های تحصیلات ثانویهمنبع : OECD, Education at a glance 2005 : Annual CompetitivenessReport 2006, volume 1

اسلاید ۱۵: رتبه% of GDPیورو۹۷.۸۹۱۹۹۳.۹۵هزینه ی آموزش۴۱۲۸.۲۹هزینه ی زندگی۸۲۴.۲۴۶۱۲۲.۲۳هزینه ی کل۲۳۷.۱۷کمک هزینه۰.۰۰وام۰.۰۰هزینه ی مالیات۱۰۲۳.۳۰۵۸۸۵.۰۶هزینه ی خالص۱۱۲۳.۳۰۵۸۸۵.۰۶هزینه ی خالص بعد از مالیاترتبه ی بخش تامین = ۱۰منبع : iona : Global Higher Education Rankings

اسلاید ۱۶: رتبهمقدار۲۳۲.۴۰%نرخ مشارکت۱۲۱۲%نرخ دستیابی۱۰۴۷شاخص تساوی حقوق تحصیلاتی۱۰۱.۳۴شاخص توزن جنسیترتبه ی دسترسی = ۱۰منبع : iona : Global Higher Education Rankings

اسلاید ۱۷: ۲-۳-حمل و نقلتعداد۱۳۳فرودگاه ها۹۸فرودگاه های با راه صاف شده۵درگاه های بالگردگاز : ۱۷۵۸۹نفت : ۱۱۳۶خط لوله ی گاز و نفت(km)19459راه آهن(km)479688جاده(km)2400راه آبی(km)منبع : http://v

اسلاید ۱۸: ۲-۴-سرمایه گذاریسرمایه گذاری غیر رسمی (GDP%)

اسلاید ۱۹: ۳-وضعیت ICT در ایتالیا۳-۱-نگاه گذرا:ایتالیا چهارمین بازار بزرگ اروپا است.۵۸ میلیون مصرف کننده ی ایتالیا بسیار خبره و پذیرای فناوری های بدیع هستند که ایتالیا را به بازار جالب برای توسعه ی محصولات و خدمات ICT تبدیل می کند.نگاهی به بازاربازار ایتالیا تقریبا ۲۴.۹ بیلیون دلار در بخش IT و ۴۴.۳ بیلیون دلار را در بخش ارتباط از راه دور صرف می کند.در طول سال ۲۰۰۶ رشد محسوسی در خرید های بخش IT ایتالیا وجود دارد که یک پیشرفت برای سه سال گذشته یاین کشور محسوب می شود.بخش سخت افزار ۲.۲ درصد،بخش نرم افزار ۲.۶ درصد و بخش IT 0.6 درصد افزایش داشته است.بازار ارتباط از راه دور ایتالیا یکی از رشد کرده ترین بازار های اروپا است و هنوز هم در حال رشد است.با وجود نرخ نفوذ ۱۲۵ درصدی،ارقام چهار گرداننده ی تلفن همراه ایتالیا نشان می دهد که بازار در شش ماهه ی اول سال ۲۰۰۶ تقریبا ۴ درصد رشد داشته است.فرصت های B2C و B2Bدر سال ۲۰۰۵ بخش مصرف کننده قوی ترین خریدار فناوری بود.هزینه ی IT

اسلاید ۲۰: در بخش خصوصی و بخش های مربوطه حدود ۴۰۰ میلیون دلار بود که در مقایسه با سال ۲۰۰۴ رشد ۶.۳ درصدی داشته است.در سال ۲۰۰۶ انتظار می رود این رشد به ۸.۳ درصد برسد.در کنار بخش مصرف کننده ی قوی ، بازار ICT ایتالیا در فرصت های B2B و خدمات اطلاعاتی برای بخش مدیریت دولتی نیز ثروتمند است.عملیات بدعت آوری تفننی و فرایند رقمی سازی در هر دو بخش تجارت خصوصی و تاسیسات اداری محلی و ملی در حال آماده سازی می باشند.در بخش صنعتی نیز فرصت ها در بانکداری و بیمه ، حمل و نقل ، ساخت و ساز و گردشگری گسترش یافته اند. گزارش سال ۲۰۰۶ اسینتل (Assintel انجمن شرکت های IT ایتالیا است) نشان می دهد که مطابق صفحه ی(panel) 500 تایی از شرکت ها سرمایه گذاری در بخش ICT در دوازده ماه آینده افزایش خواهد داشت.سرمایه گذاری های آینده مربوط به شالوده های فنی و خدمات IT شامل کاربردهای نرم افزاری مانند ERP و ECM.اینها نتایج چندین عامل از جمله تقاضای شرکت ها برای افزایش رقابت (competitiveness) و همچنین فاصله ی فنی در مقایسه با دیگر کشور های اروپایی است.

اسلاید ۲۱: اینترنتاینترنت و شبکه با توجه به نرخ رشد بالای ابزار های دسترسی به اینترنت ، برای مثال رایانه ی میزی ، لپ تاپ ها ، کارگذاران لاغر ، پیشانه های(console) بازی ، که برای فرصت های بازاری خدمات ارزش افزوده شکل می دهند ، هنوز هم برای پیشرفت جا دارند.کاربران فعال اینترنت در ایتالیا (حداقل یک ارتباط در هفته) ۱۳.۷ میلیون نفر است.تجارت الکترونیکاندازه ی بازار B2B 10.5 میلیون دلار است در حالی که اندازه ی بازار B2B 82.5 میلیون دلار است.هر دو بخش هنوز در مراحل اولیه ی رشد هستند.ارتباط از دوراین بخش در حال تغییرات ساختاری به پیشانه های TLC به حمایت دولت هستند که فناوری اینترنت را در بین همه ی مردم گسترش می دهند.در حال حاضر ۷۵ درصد مردم ایتالیا از طریق خطوط ADSL به اینترنت دسترسی دارند.ترافیک ارتباط با تلفن همراه در ایتالیا به تقریبا ۳۶ میلیون دلار به سبب SMS و MMS و دریافت MP3 و تماس های تلفنی تصویری رسیده است.

اسلاید ۲۲: پهنای باندپهنای باند در ایتالیا هم در بخش مصرف کننده و هم در بخش تجارت دارای توان بالایی برای رشد است.به دلیل وجود RTG (86.2 درصد جمعیت) و خطوط ISDN (11.1 درصد جمعیت) در مبان مصرف کنندگان خصوصی خدمات پهنای باند از طریق فناوری بهم فشرده ی سیگنال های DSL تحویل داده می شوند. شرکت های خصوصی و دولتی که مقادیر زیاد داده را در فواصل طولانی شبکه ی ملی ردوبدل می کنند باید از فیبر نوری متصل به شالوده ی کار با اینترنت ATM برای ارتباطات صدای الکترونیکی (e-voice) داده ای استفاده کنند.ارتباطات همراهکارت های پیش پرداخت شده از محبوب ترین انواع قرارداد هایی است که ایتالیایی ها در مقایسه با پرداخت مستقیم بدهی در بانک ها استفاده می کنند.با اینکه SMS به دلیل پذیرش بسیار بالای چنین سندهایی در تجارت همچنان در حال رشد است ، به پیشرفت سریع خدمات پیام های چند رسانه ای (MMS) ، دریافت MP3 ، و خرید تلفن هایی که این خدمات را مهیا می کنند نیز باید اشاره کرد.

اسلاید ۲۳: در طول سال ۲۰۰۲ پیشانه های ارتباطات همراه تبدیل شبکه ی موجود را به استاندارد GPRS ، که اکنون سرزمین ایتالیا را پوشانده است ، کامل کرده است.نرم افزارکلیه ی مولفه های بخش های نرم افزارهای کاربردی ، میان افزارها و نرم افزارهای سامانه ای افزایش درخواست را ثبت کردند به ویژه نرم افزارهای سامانه ای به دلیل افزایش بودجه ی تخصیص یافته. ۳-۲-نقاط داغ

اسلاید ۲۴:

اسلاید ۲۵: منبع /context_sectorprofiles02.jspID_LINK=406&area=18 :

اسلاید ۲۶: ۳-۳- رویه ها و خط مشی:رویه های دولت الکترونیکی وزارت اطلاعات که در ”راهبردهایی برای توسعه ی جامعه ی اطلاعاتی“ معین شده است در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.در این پرونده اهداف به منظور تضمین توسعه ی همه ی اجزا هماهنگ شده اند.در اواخر هرسال یک راهبرد برای سال بعد منتشر می شود:

اسلاید ۲۷: پروژه ها و اهدافسالتهیه ی آنلاین خدمات عمومی ، کارایی و کفایت داخلی ، توسعه ی منابع انسانی ، شفافیت و کیفیت۲۰۰۲نوآوری های فناورانه ، محک دولت برای کسب نتایج قابل تصدیق۲۰۰۳دسترسی آنلاین به خدمات ، دسترسی به وب سایت های دولت ، استفاده ی اداره های دولتی از پروتکل فا برای شفافیت بخش اداری ، افزایش استفاده از پست الکترونیکی و پرونده های الکترونیکی ، پخش کارت های هوشمند چند کاره در بین کارمندان۲۰۰۴۵۰ درصد اولویت با خدمات آنلاین ،پخش ۱.۶ میلیون کارت با امضای الکترونیکی ، افزایش ارتباطات الکترونیکی بین اداره های دولت ، ۲۵ میلیون قرارداد آنلاین ، ۶۰ درصد افزایش استفاده از آموزش الکترونیکی۲۰۰۵منبع : zione.gov

اسلاید ۲۸: ۳-۴-ارتباطات از راه دور و اینترنتاطلاعات در مورد عوارض تماس با ایتالیا:عضویتقیمت در دقیقهکد منطقهمقصدرایگان۲۷.۵۷ یورو۳۱۰تلفن همراهرایگان۱۹.۵۲ یورو۳۳۰TIMرایگان۲۳.۴ یورو۳۴۰ودافن(Vodafone)رایگان۲۳.۸۵ یورو۳۲ویند(Wind)رایگان۳.۱۵ یوروهمه ی کدهادیگر مواردمنبع : jj>

اسلاید ۲۹: کاربرد اینترنت در ایتالیامنبع : http://etwor/europa.htm

اسلاید ۳۰: رتبه ی خطوط ثابت و همراهنفوذ تلفن همراهنفوذ تلفن ثابتاشتراک دهندگان موبایلخطوط ثابتکشوررتبه۲۵.۵۲۳.۸۳۳۵۳۱۲چین۱۶۱۵۹.۹۱۸۱۱۷۸آمریکا۲۷۱.۶۴۶۹۱۵۹ژاپن۳۸۶.۴۶۶.۱۷۱۵۴آلمان۴۵۱.۶۲۵.۶۷۴۳۷روسیه۵۳۶.۳۲۳.۵۶۶۴۲برزیل۶۱۰۲.۸۵۶.۷۶۱۳۴بریتانیا۷۴.۴۴.۱۴۷۴۴هند۸۱۶۳۲۶ایتالیا۹۷۳.۷۵۶۴۴۳۴فرانسه۱۰منبع : ITU World Telecommunication Indicators Database

اسلاید ۳۱: خطوط ADSL (هزار)سال ۲۰۰۷سال ۲۰۰۶سال ۲۰۰۵کشور۱۱۶۹۹۹۱۸۱۲دانمارک۱۴۸۸۱۲۶۱۹۷۰فنلاند۱۴۱۳۹۱۱۵۹۰۸۹۱۵فرانسه۱۶۱۳۷۱۳۴۴۷۱۰۳۴۴آلمان۹۸۸۹۸۲۴۱۶۳۸۸ایتالیا۱۰۱۱۸۸۷۷۳۹نروژ۵۶۵۳۴۶۳۴۳۶۲۰اسپانیا۱۷۴۰۱۴۷۴۱۱۸۹سوئدمنبع : EITO, European Information Technology Observatory 2006

اسلاید ۳۲: ۱۳۹۴۱۲۶۷۱۰۸۳سوییس۱۳۱۷۴۱۰۵۳۹۷۵۲۸بریتانیا۲۴۲۵۱۲۱۶۵۳۱۸۰۴۴آمریکا۱۷۶۴۳۱۶۴۸۹۱۴۹۹۰ژاپن۷۹۴۰۳۶۵۱۰۶۴۹۷۰۸اروپا۲۰۵۳۵۴۱۷۴۰۲۹۱۳۹۲۲۳کل جهانمنبع : EITO, European Information Technology Observatory 2006

اسلاید ۳۳: اشترک دهندگان تلفن همراه (هزار)منبع : EITO, European Information Technology Observatory 2006

اسلاید ۳۴: منبع : EITO, European Information Technology Observatory 2006

اسلاید ۳۵: درصد بنگاه های دارای پهنای باند

اسلاید ۳۶: لیست نقاط داغ WiFi:پروتکل بی سیمحامل شبکه ی بیسمطبقهتوصیفاسم۸۰۲.۱۱bمگابیمفرودگاهدروازه های ملی/بین المللی،رستوران هاکریستفرو کلمبو۸۰۲.۱۱bمگابیمفرودگاهرستوران هافیومیچینو۸۰۲.۱۱bمگابیمفرودگاهکل ناحیه ی حرکتکاتولو ورونا۸۰۲.۱۱bمگابیمهتلاتاق ملاقات ، مرکز تجاری ، سالنن ، رستوران هاماجستیک۸۰۲.۱۱bمگابیمهتلاتاق صبحانه ، رستوران ، اتق ملاقات ، اتاق گفتگوکریستال پالاس۸۰۲.۱۱bمگابیمهتلرستوران ، تالار دو پارکمنبع : ots

اسلاید ۳۷: ۸۰۲.۱۱bمگابیمهتلاتاق همایش ، سالنبیزنس پالاس۸۰۲.۱۱bمگابیمهتلاتاق همایش ، سالناکسلسیور۸۰۲.۱۱bگرازیانترستورانگرازیا۸۰۲.۱۱bایندیپندنتادارهسرویلوکس۸۰۲.۱۱bTin.itکوییسیسانا۸۰۲.۱۱bTin.itمدیترانو۸۰۲.۱۱bTin.itهتل آنتونلا۸۰۲.۱۱bTin.itکوارک دومنبع : ots

اسلاید ۳۸:

اسلاید ۳۹: منبع : etwo

اسلاید ۴۰: ۳-۵- کاربرد درتجارت و کسب وکار گرایشات شغلی در فاوا در ایتالیامنبع : Report on ICT Employment and professions – ۲۰۰۶

اسلاید ۴۱: شرکت هایی که کارمندانی در بخش فاوا دارندمنبع : Report on ICT Employment and professions – ۲۰۰۶

اسلاید ۴۲: سخت فازار و کمک های فنیپخش غیرمستقیم TLCخدمات و ابزارهانرم افزارها و خدماترسانه ها۵۲۵۰۲۳۷۰۳۱۲۰۱۰۷۹۴۲۰۲۰۰۱۵۲۱۲۴۵۷۰۳۱۷۵۹۰۷۷۶۶۰۲۰۰۲۵۱۸۰۰۸۹۶۶۰۱۴۵۵۷۰۳۱۹۷۵۰۷۵۳۱۰۲۰۰۳۵۱۴۵۰۸۹۹۴۰۱۳۷۰۳۰۳۲۲۷۵۰۷۳۴۵۰۲۰۰۴۵۰۱۳۶۵۱۰۳۲۴۷۹۰۷۲۲۶۰۲۰۰۵کارمندان در بخش فاوامنبع : Report on ICT Employment and professions – ۲۰۰۶

اسلاید ۴۳: کاربر قویکاربر عمومیبدون کاربر۳۸۶۹۰۰۰۶۶۴۷۰۰۰۳۹۶۸۰۰۰۲۰۰۱۳۹۲۱۰۰۰۶۹۱۳۰۰۰۴۰۵۵۰۰۰۲۰۰۳۴۱۹۴۰۰۰۷۱۰۵۰۰۰۴۱۹۰۰۰۰۲۰۰۵مهارت های فاوا در میان کارمندانمنبع : Report on ICT Employment and pr

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.