پاورپوینت کامل آشنایی با پژوهش کیفی ۲۷ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل آشنایی با پژوهش کیفی ۲۷ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آشنایی با پژوهش کیفی ۲۷ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل آشنایی با پژوهش کیفی ۲۷ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: پژوهش کیفی چیست؟ پژوهشی است که در آن خبری از اندازه گیری نیستیافته های آن از صافی فهم و تفسیر پژوهشگر می گذرد
اسلاید ۵: آیا پژوهش علمی را می توان بدون اندازه گیری انجام داد؟می توانید یک نظریه مهم علمی را مثال بزیند که بدون اندازه گیری تدوین شده باشد؟
اسلاید ۶: عرصه های مأنوس تر پژوهش کیفیتاریخ نویسیمردم شناسی Anthropology))در تاریخنویسی و مردم شناسی از چه روش هائی برای به دست آوردن و جمع آوری اطلاعات (به بیان دقیق تر: داده ها data) استفاده می شود؟
اسلاید ۷: یک پژوهشگر سرشناس در رشته مدیریت که از روش کیفی در مطالعات خود استفاده کرد:نمونه۱: نقش های مدیر در سازمان چیست؟نمونه ۲: استراتژی در سازمان ملی فیلم سازی کانادا
اسلاید ۸: نظریه کلاسیک در مورد کارکرد های مدیر: برنامهریزیPlanning، سازماندهى Organizing، کارگزینی Staffing، دستوردهی یا هدایت Directing، هماهنگی Coordinationg، گزارش گیرى Reporting، بودجه نویسی Budgeting.
اسلاید ۹: ناسازگاری نظریه با عمل:شواهدی به دست می آید حاکی از این که این فعالیت ها در میان مدیران چندان هم رایج نیست.پس مدیران چه می کنند؟
اسلاید ۱۰: مینتزبرگ در پی تحقیقات خود به ده نقش رسید: و آنها را به سه دسته تقسیم کرد:نقشهاى بین فردى: شامل نقشهای تشریفاتى، رهبرى و ارتباطینقشهاى اطلاع رسانى: مرکز عصبى، اشاعهدهنده و سخنگونقشهاى تصمیمگیری: نقشهاى رئیس، کنترلکننده ناآرامیها، تخصیص دهنده منابع و مذاکره کننده
اسلاید ۱۱: یک مثال دیگر: مدیران کتابخانه ها در مورد تعارض هائی که پیش می آید چه می کنند؟رویکرد کمّی: استفاده از پرسشنامه ای که بر اساس نظریه های موجود در باره مدیریت تعارض تنظیم شده است و دادن آن به مدیران یا کارمنان برای پر کردنرویکرد کیفی: مشاهده رفتار مدیران یا مصاحبه عمیق با آنها یا کارکنانشان
اسلاید ۱۲: روشهای کمّ و کیفی: متعارض یا مکمل؟روشهای کمّی و کیفی را مى توان برای آزمودن یکدیگر(= مثلث گیری (Triangulation به کار برد.روشهای کمّی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 