پاورپوینت کامل فرآیند گرایی و مدیریت فرآیند در سازمان ۴۳ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل فرآیند گرایی و مدیریت فرآیند در سازمان ۴۳ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل فرآیند گرایی و مدیریت فرآیند در سازمان ۴۳ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل فرآیند گرایی و مدیریت فرآیند در سازمان ۴۳ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: زنجیره ارزش پورتر

اسلاید ۵: فرآیندها به چهار دسته اصلی ذیل تقسیم می شوند: فرآیندهای هسته ای فرآیندهای اصلی فرآیندهای پشتیبانی فرآیندهای مدیریتیانواع فرآیندها

اسلاید ۶: این دسته از فرآیندها هدف اصلی از تشکیل سازمان می باشند، به عبارت دیگر این فرآیندها مرتبط با محصولات تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط سازمان هستند.یک سازمان به تعداد محصولات یا خدمات ارائه شده به مشتریانش، فرآیند هسته ای دارد.سازمان فرآیند هسته ای مشتری فرآیندهای هسته ای

اسلاید ۷: این دسته از فرآیندها باعث تحقق فرآیند هسته ای می شوند به طوریکه اگر این فرآیندها وجود نداشته باشند فرآیند هسته ای محقق نمی گردد.سازمانفرآیند هسته ایمشتریفرآیندهای اصلی فرآیندهای اصلی

اسلاید ۸: سازمانفرآیند هسته ایمشتریفرآیندهای اصلیفرآیندهای پشتیبانیاین فرآیندها باعث اجرای اثربخش فرآیندهای اصلی می گردند . فرآیندهای پشتیبانی

اسلاید ۹: مجموعه فرآیندهایی را گویند که در حیطه وظایف مدیریت ارشد سازمان می باشد.سازمانفرآیند هسته ایمشتریفرآیندهای اصلیفرآیندهای پشتیبانیفرآیند مدیریتی فرآیندهای مدیریتی

اسلاید ۱۰: ABC Process Map

اسلاید ۱۱: طوفان فکری:کارکنان درباره تمامی فعالیتهای سازمان بحث می‌کنند و مهم ترین آنها را مشخص می‌نمایند؛مصاحبه با طرفهای ذینفع کلیدی (اشخاصی که تحت تأثیر فرآیند قرارمی‌گیرند یا خودشان بر آن تأثیر می‌گذارند): شناسایی نیازهای آنها و سپس, شناسایی فرآیندهای کلیدی, ادغام اطلاعات, و تأیید نتایج به اتفاق طرفهای ذینفع؛استفاده از مشاوران خارج از سازمانآغاز کار با الگوی کلی پورتر و سپس, تناسب دادن آن با سازمانکارت امتیازی متوازنروشهای شناسایی فرآیندهای کلیدی

اسلاید ۱۲: نوع صنعتگستردگی و حجم عملیاتارتباطات و اطلاعات سازمانینحوه نگرش مدیرذوق و سلیقه متولیان فرآیندعوامل موثر در تعیین فرآیندهای کلیدی در سازمان

اسلاید ۱۳: این فرآیندهای کلیدی سازمان هستند که اهداف سازمانی و عوامل کلیدی موفقیت CSFs)) را محقق می کنند. عوامل کلیدی موفقیت بیان آنچه هستند که تیم مدیریت باید به انجام برساند تا سازمان به مأموریت خود جامه عمل بپوشاند. هر یک از عوامل کلیدی موفقیت نوعاً با عبارات ما باید یا ما نیازمند آنیم که همراه است . مثلاً ما باید سهم بازار را در سایر نقاط خاورمیانه افزایش دهیم . از بهترین تجارب چنین بر می‌آید که بیش از هشت عامل کلیدی موفقیت نباید تعریف کرد .فرآیند های کلیدی سازمان

اسلاید ۱۴: بسته بندی و مونتاژBluingFitting Tightening Packaging Leak TestQA ReleaseSuppliers:سازنده‌های سوپاپ(داخلی-خارجی)سازنده‌های بدنه(داخلی- خارجی)تامین کنندگان مواد بسته بندیبرنامه ریزی خریدبرنامه ریزی تولیدInputs:سوپاپبدنهمواد بسته بندیبرنامه تولیدOutputs:سوپاپ‌های تولید شده یا بسته‌بندی شدهگزارش مواد مصرفیگزارشات تست محصولCustomers:انبار(داخلی)مصرف کننده نهایی(خارجی)برنامه ریزی تولیدخریدتضمین کیفیتPROCCESSنمونه ای از یک نقشه فرآیند<

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.