پاورپوینت کامل استاندارد ISO 9001 :2000 58 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل استاندارد ISO 9001 :2000 58 اسلاید در PowerPoint دارای ۵۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل استاندارد ISO 9001 :2000 58 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل استاندارد ISO 9001 :2000 58 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20004- سیستم مدیریت کیفیت ( ادامه )۴-۲- نیازمندیهایمستند سازی۴-۲-۲- نظامنامهکیفیت- دامنه سیستم مدیریت کیفیت- تشریح و توجیه استثنائات – روشهای اجرایی مستند شده در سیستم ( یا ارجاع به آنها )- تشریح ارتباط بین فرایندها

اسلاید ۵: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20004- سیستم مدیریت کیفیت ( ادامه )۴-۲- نیازمندیهایمستند سازی۴-۲-۳- کنترلمدارک۱- تصویب مدارک۲- بازنگری و به روز نمایی ۳- شناسایی وضعیت تغییرات و ویرایش جاری۴- در دسترس بودن مدارک۵- اعتبار و شناسایی مدارک۶- شناسایی و کنترل مدارک برون سازمانی۷- شناسایی و جلوگیری از استفاده مدارک منسوخ

اسلاید ۶: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20004- سیستم مدیریت کیفیت ( ادامه )۴-۲- نیازمندیهایمستند سازی۴-۲-۴- کنترل سوابقشناسایینگهداری محافظتبازیابیمدت زمان نگهداریدسترسی

اسلاید ۷: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 2000عوامل موثر بر گستردگی مستندات سیستم مدیریت کیفیتـ اندازه سازمان و نوع فعالیتهاـ پیچیدگی فرایندها و اثرات متقابل آنهاـ صلاحیت کارکنان

اسلاید ۸: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت۵-۱- تعهد مدیریتتهیه شواهدی از تعهد به توسعه و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت از طریق : تاکید به سازمان در مورد اهمیت تامین نیازمندیها (مشتری ، قانونی و مقرراتی)تهیه خط مشی کیفیتتعیین اهداف کیفیتتدارک منابع مورد نیازانجام بازنگری‌های مدیریت

اسلاید ۹: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۲- تمرکز بر روی مشتریافزایشرضایتمشتریاطمینان از اینکه نیازمندیهاتعیین و تامینشده‌اند .

اسلاید ۱۰: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۳- خط مشی کیفیتبرای اهداف سازمان مناسب باشد .تعهد به تامین نیازمندیهاتعهد به بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیتچارچوبی برای تعیین و بازنگری اهداف کیفیتدر داخل سازمان اعلام و درک شده باشد .برای تداوم مناسب بودن مورد بازنگری قرار گیرد .

اسلاید ۱۱: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۴- طرحریزی۵-۴-۱- اهداف کیفیتالف ) در واحدها و سطوح مرتبط داخلسازمان تعیین شود .ب ) قابل اندازه‌گیری باشد .ج ) با خط مشی‌ کیفیت سازگار باشد .

اسلاید ۱۲: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۴- طرحریزی ( ادامه )۵-۴-۲- طرح‌ریزیسیستم مدیریت کیفیت الف ) تامین نیازمندیهای سیستممدیریت کیفیتب ) تامین اهداف کیفیت ج ) در زمان برنامه‌ریزی و اجرای تغییرات سیستممدیریت کیفیت ، یکپارچگی آن حفظ گردد .

اسلاید ۱۳: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۵- مسئولیت ، اختیارات و ارتباطات۵-۵-۱-مسئولیت و اختیار الف ) تعیین مسئولیتهای کارکنانب ) تعیین اختیارات کارکنان

اسلاید ۱۴: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۵- مسئولیت ، اختیارات و ارتباطات۵-۵-۲- نماینده مدیریت اطمینان از ایجاد ، اجرا و حفظ فرایندهای سیستم مدیریت کیفیتگزارش عملکرد سیستم مدیریت کیفیت گزارش نیازهایی برای بهبود اطمینان از آگاهی از نیازمندیهای مشتریدر سراسر سازمان

اسلاید ۱۵: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۵- مسئولیت ، اختیارات و ارتباطات۵-۵-۳- ارتباطات داخلیایجاد فرایندهای ارتباطیمناسب در سازمان بارعایت اثربخشی سیستممدیریت کیفیت نشریات داخلیتابلو اعلانات بلند گو مکاتبات درون سازمانی جداول ارتباط فعالیتهای هر واحد با سایرواحدهای سازمانی

اسلاید ۱۶: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۶- بازنگری مدیریت۵-۶-۱- کلیاتفواصل زمانی برنامه‌ریزی شدهاطمینان از مناسب بودن ، کفایت و اثربخشی سیستمبررسی فرصتهایی برای بهبودتغییرات در سیستم مدیریت کیفیت از جمله خط مشی کیفیت و اهداف کیفیتنگهداری سوابق بازنگری

اسلاید ۱۷: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۶- بازنگری مدیریت ( ادامه )نتایج ممیزیها ( داخلی – خارجی )اقدامات اصلاحی و پیشگیرانهبازخور مشتریعملکرد فرایندتطابق محصولپیگیری نتایج بازنگری قبلیتغییرات موثر بر سیستم مدیریت کیفیتتوصیه‌هایی برای بهبود۵-۶-۲- ورودیهای بازنگری

اسلاید ۱۸: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20005- مسئولیت مدیریت ( ادامه )۵-۶- بازنگری مدیریت ( ادامه )۵-۶-۳- نتایجبازنگری مدیریتتصمیمات و اقدامات درارتباط با این موارد :بهبود اثربخشی سیستم مدیریتکیفیت و فرایندهای آنبهبود محصول در ارتباط بانیازمندیهای مشتریمنابع مورد نیاز

اسلاید ۱۹: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20006- مدیریت منابع۶-۱- تامین منابع تعیین و تامین منابع موردنیاز به منظور :اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیتبهبود مستمر اثربخشیسیستمافزایش رضایت مشتری

اسلاید ۲۰: بخش چهارم : تشریح الزامات استاندارد ISO 9001: 20006- مدیریت منابع ( ادامه )۶-۲- منابع ا

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.