پاورپوینت کامل مدیریت SAP 21 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مدیریت SAP 21 اسلاید در PowerPoint دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت SAP 21 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل مدیریت SAP 21 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: معاونت فن آوری اطلاعات – پاورپوینت کامل مدیریت SAP 21 اسلاید در PowerPoint – اداره پشتیبانی سیستم های SAPسیستم تعمیر خودرو در این سیستم کلیه فعالیتهای مورد نیاز نمایندگی جهت عملیات گارانتی/وارانتی از زمان پذیرش خودرو تا زمان ترخیص خودرو تحت پوشش قرار می گیرد. فعالیتهایی از قبیل : پذیرش / صدورکارت تعمیر / ارجاع کار به قسمتها / اعلام شروع و خاتمه تعمیر (ثبت اجرتها) / درخواست قطعه / تهیه لیست کنترلی / صدور فاکتور / صدور اسناد / تهیه صورتحساب / تسویه حساب کارت و صدور مجوز خروج توسط این سیستم پوشش داده میشود.سیستم فروشگاه / انبار در زیرسیستم فروشگاه/انبار کلیه عملیات مورد نیاز نمایندگی جهت کنترل انبار شامل ثبت خرید کالا / فروش کــــالا / انبارگردانی / قیمـــت تمام شده/کاردکس و سایر گزارشات مورد نیاز تحت پوشش قرار می گیرد.

اسلاید ۵: معاونت فن آوری اطلاعات – پاورپوینت کامل مدیریت SAP 21 اسلاید در PowerPoint – اداره پشتیبانی سیستم های SAPدر پایان هر روز کاری اطلاعات خودروهای پذیرش شده بصورت گارانتی/وارانتی و کلیه اقدامات انجام شده مربوط به این خودروها بصورت یک فایل ایجاد می گردد و در قالب اسناد گارانتی/وارانتی جهت استفاده اداره گارانتی(جهت بررسی و پرداخت هزینه های گارانتی ) و اداره نمایندگیها(جهت کنترل عملکرد نمایندگی) به شرکت ایساکو ارسال می گردد.شرکت ایساکو بر اساس اطلاعات اسناد گارانتی/وارانتی، اطلاعات میزان مصرف قطعات را در نمایندگیهای مختلف مورد بررسی قرار می دهد تا جهت برنامه ریزی خرید و سایر اقدامات مدنظر قرار دهد. داغی قطعات مورد استفاده در نمایندگیها در دوره های ماهانه از نمایندگیها جمع آوری می گردد(توسط ساپکو) و اطلاعات تحویل داغی جهت تسهیم و تایید/رد اسناد گارانتی در اختیار اداره گارانتی(دفاتر منطقه ای) قرار می گیرد تا نسبت به تایید/رد سند گارانتی و پرداخت هزینه اسناد گارانتی به نمایندگی اقدام گردد.

اسلاید ۶: معاونت فن آوری اطلاعات – پاورپوینت کامل مدیریت SAP 21 اسلاید در PowerPoint – اداره پشتیبانی سیستم های SAPسیستم گارانتی مرکزی ایران خودرو سیستم گارانتی تحت سیستم عامل Sun-Solaris.10 (Unix) و با استفاده از بانک اطلاعاتی Informix و زبان برنامه نویسی Informix-4GL پیاده سازی شده است. این سیستم هم اکنون در اداره گارانتی مرکزی و ۱۲ دفتر منطقه ای ایران خودرو نصب شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. فایلهای اطلاعات گارانتی/وارانتی ارسالی از نمایندگیها در هر ساعت بصورت اتوماتیک خوانده می شوند و جهت بررسی به سیستم گارانتی/وارانتی منتقل می گردند. اسناد گارانتی مکانیزه ارسالی نمایندگیها در صورتی که از نظر ضوابط گارانتی(که حدود ۶۰ مورد می باشد) مشکلی نداشته باشند بصورت اتوماتیک تایید اولیه می شوند ودر سابقه خودرو قرار می گیرند و جهت تایید نهایی و پرداخت هزینه، منتظر تسهیم و تایید گزارش داغی قرار می گیرند. با توجه به اینکه جمع آوری ، تسهیم و تایید داغی حدود یک ماه طول می کشد، معمولا نمایندگیها هزینه اسناد گارانتی خود را با تاخیر یک ماهه دریافت می نمایند.

اسلاید ۷: با توجه به اینکه دوره گارانتی خودرو سمند ۳ سال می باشد، اطلاعات کلیه اسناد گارانتی مربوط به سه سال گذشته در سیستم گارانتی مرکزی نگهداری می شود، که بالغ بر ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ سند می شود. معاونت فن آوری اطلاعات – پاورپوینت کامل مدیریت SAP 21 اسلاید در PowerPoint – اداره پشتیبانی سیستم های SAPسیستم گارانتی مرکزی اطلاعات خودروهای تولیدی ایران خودرو را در اختیار سیستم امداد ویژه ایساکو قرار می دهد که این اطلاعات جهت کنترل صحت اطلاعات خودروهای متقاضی قطعات امداد ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. اداره تضمین کیفیت ایران خودرو ، بصورت روزانه اطلاعات اسناد گارانتی را جهت اخذ گزارشات کیفی در مورد بررسی مشکلات خودروها و قطعات دارای خرابی (TOP TEN) دریافت می نماید. همچنین اطلاعات بارکدهای مصرف شده جهت ثبت در اطلاعات پرونده قطعات مورد ردیابی از طریق سیستم گارانتی مرکزی در اختیار اداره تضمین کیفیت ایران خودرو قرار می گیرد.همچنین بخش آمار و گزارشات اداره گارانتی جهت بررسی و تحلیل اسناد گارانتی ،بصورت روزانه اطلاعات اسناد گارانتی را از سیستم گارانتی مرکزی دریافت می نماید.

اسلاید ۸: معاونت فن آوری اطلاعات – پاورپوینت کامل مدیریت SAP 21 اسلاید در PowerPoint – اداره پشتیبانی سیستم های SAPسیستم‌گارانتی ONLINEبطور متوسط روزانه حدود ۵۰۰۰ مراجعه به این سیستم توسط نمایندگیها جهت مشاهده سابقه خودرو و کنترل اسناد گارانتی و سایر گزینه های آن انجام می شود.این سیستم جهت مشاهده سوابق گارانتی خودرو و همچنین کنترل وضعیت اسناد ارسالی از سوی نمایندگی ها

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.