پاورپوینت کامل آزمون بالینی ساختارمند عینی ۲۶ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل آزمون بالینی ساختارمند عینی ۲۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آزمون بالینی ساختارمند عینی ۲۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل آزمون بالینی ساختارمند عینی ۲۶ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: در ارزشیابی بالینی این موارد بایستی در نظر گرفته شود. مهارتهای بین فردی (حیطه غیر شناختی) ارتباطات توأم با دلسوزی با بیمار و خانواده اش ارتباطات حرفه ای با همکاران نگرشهای حرفه ای (حیطه غیر شناختی) نشان دادن تعهد در قبال یادگیری خود محور استقبال از دریافت بازخورد درک محدودیت هارعایت جنبه های اخلاقی در زندگی حرفه ای داشتن حضور مناسب، وقت شناسی و پذیرش مسئولیت
اسلاید ۵: سنجش اهداف عینی در بیش از یک حیطه عاطفی (نگرش) سایکو موتور (مهارتها) شناختی (دانش) قطعاً هیچ ابزاری نمی تواند به تنهایی، همه حیطه های فوق، تناسب داشته باشد
اسلاید ۶:
اسلاید ۷: نقشه طرحریزی شده از ۹ ایستگاه OSCE 214365897Start End
اسلاید ۸: چرا از OSCE در ارزیابی بالینی استفاده می کنیم ؟ به منظور داشتن پایایی “Reliability” مناسب این آزمون به خوبی قادر به سنجش توانایی بالینی دانشجویان می باشدقابلیت و امکان تعیین دقیق محتوا (Content) قابلیت مشاهده نمونه وسیع از فعالیتها (Activities) ایجاد تعامل ساختارمند بین ممتحن و دانشجو امکان استفاده از جداول و فهرستهای نمره دهی ساختار مند عدم امکان سنجش صلاحیتهای بالینی توسط آزمونهای کتبی
اسلاید ۹: OSCE می تواند توانایی های زیر را مورد سنجش قرار دهد توانایی جمع آوری اطلاعات توانایی استدلال استنتاجی فراهم کردن بازخورد مفید برای عملکرد دانشجو توانایی نشان دادن ارتباط بین عملکرد و دانش ، دانشجو
اسلاید ۱۰: OSCE می تواند صلاحیتهای بالینی (بعنوان ابزار دارای پایایی مناسب و تأمین کننده بعضی از انواع روایی) در حیطه های زیر مورد سنجش قرار می دهد. مهارتهای مصاحبه و گفتگو دانشتکنیکهامهارتهای تشخیصی توانایی استدلال در محیط واقعی مهارتهای اداره ”مورد بیماری“ (Case)مهارتهای ارتباطی
اسلاید ۱۱: چه وقت نباید OSCE استفاده شود در صورت وجود سایر روشها برای ارزیابی صلاحیت (Competency) مورد نظر OSCE گران است و نیاز به منابع زیاد (اعم از پول و افراد) دارد اهداف مربوط به دانش را می توان توسط آزمونهای چند گزینه ای یا سایر آزمونهای کتبی ارزیابی نمود
اسلاید ۱۲: انواع ایستگاهها (Station) بر اساس موضوع گرفتن شرح حال ارائه توضیحات انجام معاینات بالینی انجام پروسیجر ها انواع ایستگاهها از نظر زمان ایستگاههای کوتاه مدت (۵ دقیقه ای) : (برای تأمین پایایی لازم به منظور تصمیم گیری در مورد قبولی/ردی دانشجو طراحی می شود)ایستگاههای بلند مدت (۱۵ – ۳۰ دقیقه ای) : (برای دادن بازخورد عملکرد به دانشجو مفید است) انواع ایستگاهها از نظر نوعایستگاههای روش ایستگاههای س
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 