پاورپوینت کامل ادغام بهداشت روان ۴۶ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل ادغام بهداشت روان ۴۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل ادغام بهداشت روان ۴۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل ادغام بهداشت روان ۴۶ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: اهمیت اختلالات روانیدر جهان شیوع در تمام عمر اختلالات روانی بیش از ۲۵ درصد و شیوع این اختلالات در هر مقطع زمانی حدود ۱۰ درصد در جمعیت بالغ تخمین زده می شود.در ایران، شیوع تمام عمر اختلال های روانی در جمعیت بالای پانزده سال کشور حدود ۲۱درصد برآورد می شود که در این میان اختلالات خلقی و اضطرابی بیشترین شیوع را دارد. شیوع در هر مقطع زمانی بیش از ۱۰ درصد است. (مردان ۱۴/۹%، زنان ۲۵/۹%)حدود یک میلیون عدم قبولی در کنکور در هر سال، وجود بیش از ۱۰۰ هزار زندانی، بیش از دو میلیون معتاد و تغییرات الگوی مصرف مواد، شیوع بالاتر از ۶ در صدهزار خودکشی، حدود ۳ میلیون بیکار، قرار داشتن حدود ۱۴ درصد از جمعیت زیر خط فقر مطلق، آمار ۴ در صد هزار دختران فراری، نسبت ۱۰ درصدی موارد طلاق به ازدواج، شیوع ۳۰ درصد همسرآزاری و کودک آزاری فیزیکی و وجود ۶۰۰ هزار کودک شاغل و همین میزان کودک خیابانی از شواهد بارز اهمیت و ضرورت توجه به نیاز های بهداشت روان گروه های خاص است.یکی از مهمترین علل اهمیت بهداشت روان شیوع بالا و ناتوان کنندگی بسیار شدید و طولانی این اختلالات می باشد.طبق آمار سازمان جهانی بهداشت در سال۲۰۰۱ ، ۳۳% از عمر سپری شده با ناتوانی به دلیل بیماریهای عصبی- روانپزشکی است و۴ مورد از ۶ علت اصلی سالهای سپری شده عمر با ناتوانی به همین دلیل بوده است. در سال ۲۰۰۰، افسردگی رتبه چهارم بار ناشی از بیماریها را در هر دو جنس و در تمام سنین به خود اختصاص داده است. در حال حاضر رتبه دوم را در سنین ۴۴ – ۱۵ سالگی در هر دو جنس به خود اختصاص داده است. از این رو راههای موثر ارتقای بهداشت روان , پیشگیری از بیماریهای روانی ، درمان بیماران روانی ، بازپروری و کمک به بازگشت آنها به جامعه دارای اهمیت بیشمار است .

اسلاید ۵: پیشگیری در بهداشت روان ۳ نوع است: پیشگیری اولیه، پیشگیری ثانویه، پیشگیری ثالثیه یا نوع سوم پیشگیری اولیه: تمام کارهایی است که برای پیشگیری از بروز بیماری های عصبی و روانی صورت می گیرد . پیشگیری ازضربه به سر یا عفونت های مغزی،پیشگیری ازجنگ ودرگیری ها ، تشویق مردم به برقراری ارتباط دوستانه وزندگی محبت آمیز ، شرکت در غم وشادی دیگران وکمک به حل مشکلات آنان ، سازگاری بهتر با دیگران و لذت بردن و قانع بودن با آنچه که در اطراف ما هست همگی نوعی پیشگیری اولیه است. پیشگیری ثانویه :کلیه کارهایی است که برای درمان به موقع ومناسب بیماری ها صورت می گیرد. شناسایی و درمان سریع بیماران،کمک به برگشت به کار و فعالیت روز مره و خوداری از بستری های غیر لازم و طولانی ، همگی پیشگیری نوع دوم است زیرا که مانع از خسارت و معلولیت های بیشتر می شود.پیشگیری نوع سوم:فعالیت هایی است که باعث توانبخشی روانی معلولین روانی عصبی می گردد. آموزش بهداشت روان به مردم که اصلی ترین وظیفه بهورز در بهداشت روان است ، می تواند در تمام انواع پیشگیری بهورز را یاری دهد .

اسلاید ۶: انواع خدمات بهداشت روانی آموزش بهداشت روان: آموزش مادران، آموزگاران و…مبارزه با علل بیماری و یا عوامل موثر در انتقال آن مانند: پیشگیری از ضربه های مغزی و مشاوره ژنتیککاهش آسیب پذیری فردی یا ایجاد محیط مناسب در اجتماع به منظورکاهش خطرابتلا افراد به بیماری، یادگیری روشهای حل مسئله ،ارتباط و سازگاری بهتر ونیز کمک به کاهش فشارها و نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی از این جمله استمشاوره و راهنمایی گروهی و فردی بیماریابی و کمک های اولیه بهداشت روانی اصلاح نظام مراقبتی بهداشت روانی برای افراد سالم و بیمارتوانبخشی در خانه ،اجتماع و محل کار مددکاری و ایجاد شبکه حمایت اجتماعی حرفه درمانی ،کاردرمانی و سایر درمان های غیر دارویی مناسبهریک از این روش ها و برنامه ها ممکن است تمام یا بخشی از فعالیت های پیشگیری اولیه ، ثانویه و یا نوع سوم باشند. برای مثال مبارزه با علل بیماری ها و افزایش مقاومت در برابر ابتلا به بیماری ها پیشگیری اولیه ، بیماریابی پیشگیری ثانویه، توانبخشی پیشگیری نوع سوم و بالاخره آموزش بهداشت و مشاوره از هر سه نوع پیشگیری به حساب می آیند

اسلاید ۷: بیماریهای روانیعوامل موثر در بروز ،تشدید ودوام بیماری های روانی مثل بیکاری وبی عدالتی کشمکش وفشارهای مختلفخانواده ناسالم تجارب ناخوشایند کودکی مشکلات شناختی مشکلات اجتماعی آسیب های مغزی عوامل ارثی

اسلاید ۸: ادغام برنامه کشوری بهداشت روان در نظام بهداشتی بهداشت روان به عنوان نهمین جزء PHC با هدف کاهش بروز و شیوع بیماریهای روانی و درمان مناسب و بموقع بیماران در سال۶۷ به تصویب رسید وپس از آزمایش در ۳ شهرستان شهرضا ؛شهر کرد وهشتگرد ،در کلیه استانهای کشور به مرحله اجرا درآمد .اهداف برنامه بهداشت روان در نظام مراقبت های بهداشتی اولیهفراهم آوردن خدمات بهداشت روان برای همه مردم با تاکید بر قشرهای آسیب پذیر و محرومایجاد الگوی خدمات بهداشت روان سازگار با ساخت فرهنگی و اجتماعیتشویق مشارکت جامعه در ارائه خدماتافزایش آگاهی و مهارت های بهداشت روان در مردمتنظیم برنامه های مناسب برای آسیب دیدگان جنگاستراتژی های بهداشت رواندر برنامه کشوری بهداشت روان استراتژی های اصلی دررسیدن به این هدف ، پاورپوینت کامل ادغام بهداشت روان ۴۶ اسلاید در PowerPoint در مراقبتهای بهداشتی اولیه ، آموزش بهداشت روان به کارکنان بهداشتی ، وارد نمودن درس بهداشت روان به آموزشهای دانشگاهی و تمرکز زدائی در خدمات روانپزشکی تعیین گردیده است.

اسلاید ۹: جمعیت های آسیب پذیر در برنامه بهداشت روان بیماران و معلولین روانی ، عقب ماندگان ذهنی ، بیماران صرعی ، سالمندان ، معتادان و بیکاران ، نیازمندان اقتصادی، کودکان و نوجوانان ، زنان باردار، جدا شدگان و داغدیده ها، افراد بی سرپرست زندانیان و مهاجرین معلول روانی :کسی است که کارایی فردی ،خانوادگی ، شغلی و اجتماعی خود را برای همیشه از دست داده باشدیک عقب مانده ذهنی و یک بیمار روانی شدید مزمن در بیشتر موارد ناتوان و معلول است و شما می توانید با توانبخشی روانی وآموزش او و خانواده اش ، وی را تا حدی کارا و فعال نمائید .در برنامه بهداشت روان هر یک از پرسنل درگیر برنامه باید حداقل ۳۰ ساعت دوره آموزش بهداشت روان را بگذرانند. وظیفه تشخیص اولیه بیماران روانی و درمان اکثریت آنان برعهده پزشکان عمومی می‌باشد. از اینرو بهداشت عمومی و روانی باید با هم ادغام شود و پزشکان عمومی رل مهمی را در پیشگیری و درمان و ارتقاء سطح بهداشت روانی ایفا نمایند.

اسلاید ۱۰: ارائه خدمات بهداشت روان درمناطق شهری و روستایی

اسلاید ۱۱: شرح وظائف بهورز بیماریابی اختلالات روانپزشکی و شناسایی اختلالات سوء مصرف موادارجاع بیماران به مرکز بهداشتی درمانیپیگیری و مراقبت بیمارانآموزش اصول سلامت روان به بیماران ، خانواده آنها و عموم جامعهجلب مشارکتهای مردمی در اجرای برنامه هاثبت آمار بیماران و فعالیتها و گزارشدهی به مرکز بهداشتی درمانیانجام خدمات سلامت اجتماعی شامل :ارزیابی وضعیت سلامت اجتماعی فردی و ثبت آنمشارکت در تهیه نیمرخ سلامت اجتماعی منطقه(شناخت نوع،میزان و روند تغییرات آسیبهای اجتماعی منطقه)وضعیت اقتصادی ، اجتماعی منطقه(میزان نابرابری های اجتماعی)مشارکت در انجام نیاز سنجی و او لویت سنجی مشکلات منطقهمشارکت در فرایند توانمند سازی گروههای هدفشناسایی ظرفیت های حمایتی ومشارکت در ایجاد ظرفیت های جدید(ظرفیت سازی)

اسلاید ۱۲: شرح وظائف کاردان های بهداشتیمشارکت در پیگیری و مراقبت بیماران جمع بندی و تجزیه تحلیل اطلاعات آماری و ارسال به مرکز بهداشت شهرستانمشارکت در آموزش و باز آموزی بهورزان مشارکت در آموزش بیماران ، خانواده آنها و عموم جامعه جلب مشارکتهای مردمی در اجرای برنامه هاپایش عملکرد خانه های بهداشت و ارسال بازخورد نظارت بر تأمین داروهای اساسی مورد نیاز مرکز انجام خدمات سلامت اجتماعی شامل : – پایش نحوه ارزیابی وضعیت سلامت اجتماعی و ثبت آن – مشارکت در تهیه نیمرخ سلامت اجتماعی منطقه(شناخت نوع،میزان و روند تغییرات آسیبهای اجتماعی منطقه)وضعیت اقتصادی ، اجتماعی منطقه(میزان نابرابری های اجتماعی) – مشارکت در انجام نیاز سنجی و اولویت سنجی مشکلات منطقه – مشارکت در فرایند توانمند سازی گروههای هدف- به کارگیری مکانیسم های تشویقی مناسب جهت جلب مشارکتهای مردمی

اسلاید ۱۳: شرح وظائف پزشک خانوادهتشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی و سوء مصرف مواد ارجاع موارد مورد نیاز به مرکز تخصصی شهرستان آموزش و باز آموزی پرسنل ارسال گزارش فعالیتها به مرکز بهداشت شهرستان پایش عملکرد خانه های بهداشت و ارسال بازخورد پذیرش بیماران ارجاعی از خانه بهداشت و ارسال بازخوردمشارکت در آموزش عموم جامعه و گروههای هدف ( گروه هدف : بیماران، خانواده بیماران، افراد در معرض خطر) تشکیل پرونده بیماران طبق دستورالعمل ۹. جمع بندی و تجزیه و تحلیل آمار و ارسال گزارش به مرکز بهداشت شهرستان۱۰. انجام خدمات سلامت اجتماعی شامل : نظارت و پایش عملکرد تیم سلامت (بهورز، کاردان و کارشناس) درارزیابی سلامت اجتماعی، تهیه نیمرخ های منطقه ای، آموزش های عمومی …..) بررسی ومعاینه کلیه موارد ارجاعی ، تکمیل فرم های ثبت موارد وتشکیل پرونده ارجاع موارد شناسایی شده به سطوح بالاتر نظارت و مشارکت فعال در عملکرد آموزش تیم سلامت و آموزش جامعه تدوین و اجرای برنامه عملیاتی سالانه تهیه گزارشات ادواری برای سطوح بالاتر

اسلاید ۱۴: فهرست داروهای روانپزشکی (برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی) ۱- اگزازپام۲-آلپرازولام۵/۰ میلی گرم۳-ایمی پرامین۴-آمی تریپتیلین۵-دیازپام آمپول و قرص۶-فلوکستین۷-فنی توئین۸-فنوباربیتال۹-کلو می پرامین۱۰-کاربامازپین۱۱-کلردیازپوکساید ۵ میلی گرم۱۲-کلونازپام ۱ میلی گرم۱۳-لورازپام ۱ میلی گرم۱۴-والپروات سدیم۱۵-تری فلوپرازین ۱ میلی گرم۱۶-لیتیم کربنات۱۷-هالوپریدول۵/۰ میلی گرم

اسلاید ۱۵: سایر برنامه های ادغام یافته در بهداشت روان۱- پاورپوینت کامل ادغام بهداشت روان ۴۶ اسلاید در PowerPoint روستائی و شهری در نظام بهداشتی۲- برنامه مداخلات روانی – اجتماعی در بلایا بالاخص کودکان و نوجوانان۳- بهداشت روان در مدارس۴- پیشگیری از خشونت علیه زنان۵- پیشگیری از کودک آزاری۶- آموزش مهارت های زندگی۷- آموزش فرزند پروری۸- برنامه مداخلات توان بخشی و مشاوره ای برای آسیب دیدگان جنگ ۹- آموزش مهارتهای زندگی وپیشگیری از سوء مصرف مواد برای دانشجویان ساکن خوابگاه۱۰- پیشگیری از خودکشی(سومین علت مرگ در سنین ۱۵ تا ۳۰ سالگی)۱۱- به روز نمودن اطلاعات بهداشت روان (دریافت وثبت اطلاعات در سایت پورتال معاونت سلامت و دسترسی به سایتهای بهداشت روان و پیشگیری از سوء مصرف مواد )۱۲- ادغام برنامه پیشگیری از سوء مصرف مواد در مراقبتهای بهداشتی اولیه و اقدامات کاهش آسیب شامل خدمات به معتادان تزریقی و معتادین خیابانی۱۳- سلامت اجتماعی (پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ، مدل مداخلات اجتماعی و…)۱۴- ابزار ارزیابی سلامت روان(aims)15- مراقبت در منزل (HOME VIZIT )

اسلاید ۱۶: انواع بیماری ها و اختلالات روانی و عصبیمهمترین بیماری ها و اختلالات روانی و عصبی شایع در برنامه پاورپوینت کامل ادغام بهداشت روان ۴۶ اسلاید در PowerPoint در نظام شیکه عبارتند از: بیماریهای شدید روانی (اختلالات پسیکوتیک )بیماریهای خفیف روانی (اختلالات نوروتیک)صرع (اپی لپسی)عقب ماندگی ذهنی (MR)اختلالات رفتاری دوران کودکی

اسلاید ۱۷: بیماری های شدید روانی (اختلالات پسیکوتیک )اختلالات پسیکوتیک مجموعه ای از اختلالات مانند اسکیزوفرنیا، اختلال هذیانی و اختلال پسیکوتیک گذرا می باشند که به علت شدت بیماری و اثرات زیادی که بر زندگی فرد می گذارند نیازمند پیگیری و توجه خاصی هستند. این بیماران اختلال در ارزیابی واقعیت های خارجی دارند.در این نوع بیماری، رفتار،گفتار و ظاهر فرد بیمار با افراد طبیعی فرق می کند بعضی از افراد به این بیماری جنون می گویند. این بیماری بیشتر در افراد بالای ۱۵سال دیده می شود که گاه به صورت تدریجی وزمانی ناگهانی ایجاد می شود .اکثر بیماران خودشان را بیمار نمی دانند وحاضر نیستند به پزشک مراجعه کنند ویا تحت درمان قرار گیرند.مهمترین علایم این اختلالات عبارتند از هذیان (یک اعتقاد نادرست ناهمخوان با زمینه های فرهنگی)، توهم (ادراک محرک هایی که در واقع وجود ندارند)، رفتار و گفتار آشفته، گوشه گیری، کاهش ارتباط های اجتماعی و کاهش بروز هیجان ها و عواطف. شیوع این اختلالات در مجموع حدود یک درصد از جمعیت عمومی است.آموزش خانواده بیمار مبتلا به پسیکوزتوضیح در مورد علت ایجاد بیماری (مهمترین عامل وراثت است)عدم دخالت نیر وهای ماوراء الطبیعهقابل درمان و قابل کنترل بودن بیمارینیاز به درمان پیگیرانه و جدیقابل درمان بودن عوارض دارواحتمال عود بیماری در صورت قطع دارو بدون دستور پزشکنیاز به حمایت و بازتوانیارجاع لازم است بیماران روانی شدید بطور ماهانه به پزشک مرکز بهداشتی درمانی ارجاع شوند

اسلاید ۱۸: ۲ . بیماری های خفیف روانی (نوروزها) افرادعادی ،به این بیماری ناراحتی اعصاب می گویند و با علایم زیر ظاهر می شود: اضطراب ،بی قراری ،افسردگی، وسواس ، عصبانیت ، پرخاشگری و احساس درد درنقاط مختلف بدن . این علایم ماه ها وسال ها ادامه داشته گاه با کم وزیاد شدن مشکلات زندگی کم وزیاد می شوند این بیماران به پزشکان زیادی مراجعه و مورد معاینه وانجام آزمایشات مختلف قرار می گیرند که به آنان گفته می شود بیماری شما جسمی نیست ومربوط به اعصاب شما است . اینگونه بیماران نیاز به بیماریابی فعال ندارند ودر صورتی که به خانه بهداشت یا مرکز بهداشتی درمانی مراجعه کردند باید تحت درمان و آموزش قرار گیرند.( شیوع ۱۰%)افسردگی: افسردگی به معنای خلق و روحیه افسرده می باشد. بیماران مبتلا به افسردگی، علاوه بر خلق افسرده، دچار کاهش انرژی و علایق نیز می گردند. علایم دیگر افسردگی شامل تمرکز مختل، اختلال خواب، اختلال اشتها، اختلال در عملکرد شناختی، احساس گناه، علایم جسمی متعدد که هیچ توجیه طبی دیگری ندارند و در انواع شدیدتر افکار مرگ و خودکشی می باشدشیوع افسردگی در حدود ۷.۷درصد جمعیت ۱۵ ساله به بالاست . به طور کلی با استفاده از ابزارهای غربالگری شیوع افسردگی به میزان ۸ تا ۲۰ درصد در مطالعات خارجی و ۳/۸ – ۲۳/۴ درصد در مطالعات ایرانی گزارش شده است.گروه های در معرض خطر افسردگیزنان به ویژه در دوران پس از زایمانبیماران مبتلا به بیماری های مزمن و ناتوان کنندهسوء مصرف کنندگان موادافرادی که شکست شغلی و مالی اخیر داشته اند.افرادی که اخیراٌ عزیزی را از دست داده اند.افرادی که طلاق یا جدایی اخیر داشته اند.در صورت وجود عوامل خطر فوق یا هر یک از عوامل زیر پزشک باید به علایم افسردگی نیز توجه ویژه داشته باشد:فقدان حمایت خانوادگی و اجتماعی، سابقه اقدام به خودکشی، شکایات متعدد جسمی، شکست اخیر در روابط عاطفی، والدین کودکان با بیماری های مزمن جسمی و روانی.

اسلاید ۱۹: آموزش بهداشت روان در بیماران خفیف روانی در آموزش بهداشت روان موارد زیر را مورد توجه قرار دهید :به بیماران اطمینان دهید که ناراحتی آنان چندان نگران کننده نیست .به بیماران کمک کنید تا با ایجاد اعتماد به نفس ، حضور در جلسات مذهبی ، عمل به دستورات دینی ، توکل وایمان به خدا به زندگی خود ارزش ومعنای بیشتری دهند به بیماران بیاموزید که دوست داشتن دیگران ، محبت کردن به هرکس مثل خانواده ، همسایگان ، دوستان وغیره ، لذت بردن از هر چیز مثل گل وگیاه ، فشار ها ونگرانی هارا کم می کند وبه فرد آرامشی مداوم می بخشددر برخورد با بیماران خفیف روانی : بخوبی وبا حوصله وصمیمیت به درد دل آنان گوش دهید ، حتی اگر صحبت آن ها هیچ ارتباطی با شغل و وظیفه شما نداشته باشد .بدین وسیله هم ناراحتی عصبی بیمار کم می شود وهم شما می توانید عواملی که در خانواده یا اجتماع ناراحتی وی را ایجاد ویا تشدید کرده اند پیدا کنید. راه حل های مختلف حل مشکلات را با بیمار به بحث ومشاوره بگذارید .اگر اجازه دادند با بزرگتر ها ودیگران نیز به مشاوره بنشیند زیرا که با مشورت بسیاری از مشکلات حل می شود.نفرت ، عصبانیت ، پرخاشگری ، زورگویی ، ایرادگیری ، ایراد ناپذیری ، زودرنجی وکش دادن حرف ها ، جروبحث ودعوا در حضور کودکان ، همگی باعث ایجاد وتشدید ناراحتی های عصبی وروانی می شود . این موارد را شناسایی ودر رفع آن ها بکوشید.

اسلاید ۲۰: ۳. صرع:صرع یک حالت تکراری حمله تشنج است که مردم به آن حمله یا غش نیز می گویند.صرع بدلیل اختلال درکار سلول های مغزی بروز می کند واگر حملات تشنجی درمان نشود ممکن است با هر حمله سلول های بیشتری در مغز ازبین برود اگر حملات صرع به موقع درمان نشود ممکن است تا پایان عمر ادامه داشته باشد وهر چند وقت یکبار تکرار شود. (شیوع ۲ – ۱%)انواع صرع صرع از نظر مدت حمله ، شدت حمله و اعضای گرفتار حمله به چند نوع تقسیم می شود که مهمترین آنها عبارتند از :صرع بزرگ صرع مداوم .صرع بزرگ : در این نوع صرع حالت تشنج تمام بدن فرد بیمار را می گیرد وبیمار ناگهان به زمین می افتد ،بیهوش میشود ، دست وپا می زند گاه بی اختیاری ادرار می کند از دهانش کف خارج می شود گاهی در اثر گاز گرفتن زبان ،کف خون آلود شده وتنفس او دچار اشکال می شود این حالت ۳تا۵ دقیقه طول می کشد وسپس بیمار به هوش می آید پس از به هوش آمدن هیچ چیزی را به خاطر نمی آورد . حالت خواب آلودگی ، گیجی و کوفتگی دارد .تشنج کودکان در هنگام تب بالا که بیشتر در سنین ۶ماهگی تا ۶سالگی دیده می شود ،تشنج ناشی از تب نامیده می شود ، از نظر علایم شبیه صرع بزرگ است وباید شناسایی وارجاع فوری گردد.. خطرات حملات صرع بزرگ: در حملات صرع به علت بیهوشی ناگهانی مم

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.