پاورپوینت کامل ۲۳ واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل ۲۳ واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۰۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل ۲۳ واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل ۲۳ واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: IQ + EQ + SQ = ManagementIntelligence Quantity + Emotional Quantity + Social Quantity هوش فردی + هوش عاطفی + هوش اجتماعی = مدیریتمدیریت + شهود = رهبریPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikرهبر برند خود باشید نه مدیر یا مالک آن!
اسلاید ۵: مدیریت / رهبریPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۶: Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikمدل های تصمیم گیریعقلایی محدود (Bounded Rationality)فرهنگی / غریزی (Cultural)
اسلاید ۷: ۲شما تجویز نکنید، شما توصیف کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران
اسلاید ۸: در برابر مشاور: برای دریافت خدمات مناسب بهتر است شما شرح حال سازمانتان را توصیف کنید و تجویز راهکارها را به عهده مشاور بگذارید.در برابر مخاطب:بگذارید مخاطب خودش جایگاه سازی کند. (صفت خدایی انسان)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikشما تجویز نکنید، شما توصیف کنید!
اسلاید ۹: مخاطب، خودش باید جایگاه سازی کند…Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۱۰: ۳اگر مشکل فروش دارید، خودتان را اصلاح کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران
اسلاید ۱۱: نگرش، چیزی که ۱۰۰% سازمان شما را تغییر می دهد.سهل انگاری و سخت انگاری در کسب و کار هر دو مانع موفقیت می شود.توپ همیشه در زمین شماست!وقت ندارم ساعت را ببینم!وقت ندارم زنده بمانم!زمان نیاز به برنامه IMBC درست در لحظه پریدن از سکوی آتش نیست!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikاگر مشکل فروش دارید، خودتان را اصلاح کنید!
اسلاید ۱۲: ۴فرق کار تیمی را با کار گروهی بدانید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران
اسلاید ۱۳: برندسازی و تدوین برنامه IMBC کار یک نفر نیست، کار یک گروه هم نیست!تفاوت های کار گروهی (روش بوفالوها) و کار تیمی (روش مرغابی ها) را بشناسیم.Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikفرق کار تیمی را با کار گروهی بدانید!
اسلاید ۱۴: ۵لطفا با «خلاقیت»، شوخی نکنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران
اسلاید ۱۵: خلاقیت، اولین گام کارآفرینی است نه یک پدیده فانتزی و جذاب برای جلب توجه! نوآوری و کارآفرینی حداقل نتایج خلاقیت است.تفاوتهای خلاقیت و خرّاقیت را بدانید.اگر علاقه به کپی کردن دارید، خلاقیت را کپی نکنید!تفاوت الگو برداری (Benchmark) و کپی کردن ایده را بدانید.Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikلطفا با «خلاقیت»، شوخی نکنید!
اسلاید ۱۶: چارلز ال دال (رییس اداره ثبت اختراعات – ۱۸۹۹):هرچه باید اختراع می شد، تا به حال اختراع شده است. اداره ثبت اختراعات باید تعطیل شود!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۱۷: مدیر شرکت پاپیولارماشینز (۱۹۴۹):از غول پیکر بودن و وزن ۳۰ تنی کامپیوتر ENIAC نترسید. زمانی فرا می رسد که کامپیوترهای خانگی فقط ۱/۵ تن وزن داشته باشند!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۱۸: کنت اولسون مدیر شرکت تکنولوژی دیجیتال (۱۹۷۷):هر چه فکر می کنم هیچ دلیل منطقی به ذهنم نمی رسد که زمانی کسی دلش بخواهد در خانه خود، یک کامپیوتر داشته باشد!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۱۹: بیل گیتس (مالک مایکروسافت – ۱۹۸۱):۶۴۰ کیلو بایت قطعا برای همه کاربران کافیست!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۲۰: ۶«ایرانی ها» و «افغانی ها» خلاق ترین مردمان جهان هستند و ایــن یــک تـهـدیــد است!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران
اسلاید ۲۱: خلاقیت فردی / خلاقیت تیمی و تکنیکینقش خلاقیت تکنیکی (TCM) را فراموش نکنید.طوفان ذهنی (Brainstorming)شکوفه نیلوفر آبی (MY)شش کلاه تفکر (۶ Hat)اسکمپر (SCAMPER)دلفی (Delphi)گلوله برفی (Snow Ball)تریز (TRIZ)و…Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۲۲: ۷اگر می خواهید ماهی بگیرید،سر قلابتان «خامه و توت فرنگی» نگذارید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران
اسلاید ۲۳: فلیپ کاتلر: من خامه و توت فرنگی دوست دارم. اما ماهی ها کِرم دوست دارند. بنابراین من وقتی به ماهیگیری می روم، سر قلاب، کِرم می گذارم، نه خامه و توت فرنگی!برخی از مدیران ایرانی:میان این همه ستاره و سیاره، فقط یکی «مشتری» است!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikاگر می خواهید ماهی بگیرید،سر قلابتان خامه و توت فرنگی نگذارید!
اسلاید ۲۴: تقسیم بندی نسل هاPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nikانسانهای زنده:۱) نسل جنگ جهانی دوم / انفجار جمعیت (Baby Boomers)متولدین قبل از سال ۱۳۴۵ / طبیعت گرا / دارای تکنوفوبیا / اهل خانواده / پایبند به سنت ها / سخت کوش / متعهد / …۲) نسل Xبین ۳۰ تا ۴۵ سال / تعهد کمتر / اعتقاد کمتر به سنت / انجام امور کارا / …۳) نسل Y (dot comes!)کمتر از ۲۸ سال (متولدین دهه شصت به بعد) / ارزش در تنوع و ناپایداری / عجول / مدعی / …۴) نسل Zمتولدین بعد از سال ۷۸ …شکاف بین نسل ها (Generation Gap)
اسلاید ۲۵: طبقه بندی اجتماعی مخاطبسطح A / بالاترین طبقه اجتماعی مرفه (درآمد خانواده ماهیانه بیش از ۲۰میلیون تومان) مدیران ارشد، متخصصان و تاجرانسطح B / طبقه بالای متوسط (درآمد خانواده ماهیانه بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان)مدیران درجه دو، تاجران کوچک و …)سطح C1 / طبقه متوسط (درآمد خانواده ماهیانه بین ۱ تا ۳ میلیون تومان)سرپرست ها، کارمندان و مدیران جزءسطح C2 / طبقه متوسط پایین (درآمد خانواده ماهیانه ۷۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان)کارگران فنی، تکنیسین ها و …سطح D / طبقه کارگر (درآمد خانواده ماهیانه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان)کارگران عادی و بدون مهارتسطح E / پایین ترین طبقه جامعه (درآمد بسیار اندک)کارگران ساده و…Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۲۶: روانشناسی تجاری / روانشناسی نسل هاPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۲۷: مشتریرابطه مشتری با مصرف کنندهمشتریمصرف کنندهمصرف کنندهمشتریمصرف کنندهمشتریمصرف کننده۱۲۳۴Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۲۸: جاذبه احساسات روانشناسی تجاریPsychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۲۹: مدل های ارتباطاتمدل ارتباطات مردانه (هدف گرا) مدل ارتباطات زنانه (رابطه گرا)Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik
اسلاید ۳۰: ۸بین «دانشگاه» و «بازار» حرکت کنید!Psychology & Creativity in CSM / By: Behnood Allahverdi Nik23واقعیت با «!» در برندسازی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و بـرند با تمرکز بر برندهای FMCG در ایران
اسلاید ۳۱: تفاوت علت و معلول را فراموش نکنید! مثلا برای ثروتمند شدن، بنز بخریم!تئوری ها «فی نفسه» خوب یا بد، قبول یا مردود نیستند. مهم این است که چه کسی و در چه شریطی این تئوری
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 