پاورپوینت کامل آنالیز تبلیغات و رسانه انتخابی ۲۴ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل آنالیز تبلیغات و رسانه انتخابی ۲۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آنالیز تبلیغات و رسانه انتخابی ۲۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل آنالیز تبلیغات و رسانه انتخابی ۲۴ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: این بررسی ‌‌باید توسط حداقل دو نفر متخصص به صورت مجزا از هم صورت بگیرد. این دو با وقوف به دانش مرتبط در این زمینه به نتایجی می‌رسند که به صورت مکتوب، درصدهای افزایش یا کاهش بودجه را در رسانه با استدلال‌رد یا قبول کرده‌اند.همچنین می‌توان از میزان ارقامی که حاصل می‌شود و از جمع و تفریق اعداد و ارقام به دست آمده، به یک میانگین رسید که بهترین روش برای اصلاح هزینه کردن در یک یا چند رسانه است.

اسلاید ۵: راه دیگری که برای بررسی رسانه وجود دارد این که در چه رسانه‌ای رفتار خاص و در چه رسانه‌ای رفتاری معمولی به اجرا گذاشته شده است . در یک تعریف کلی، رفتارهای معمولی در یک رسانه، تنها شامل یادآوری نام هستند و رفتارهای خاص، پردازش پرفشار و پرحجم تبلیغاتی است. به واسطهء این بررسی نیز می‌توان به این نتیجه دست یافت که هزینه کردن در یک یا چند رسانه، تا چه میزان از سلامت و صحت برخوردار بوده است. پیشنهاد می‌شود که فرض بر این باشد که رقبا در هزینه کردن تبلیغات و انتخاب رسانه بسیار معتدل و درست عمل کرده‌اند.

اسلاید ۶: در این مقطع نیز حضور افرادی متخصص و مجرب الزامی است تا طی آنالیز و به طور مستدل نظر بدهند که چه رفتاری در چه رسانه‌ای بیش‌تر کارآیی داشته و همچنین درخصوص افزایش یا کاهش بودجه و رفتارهای خاص یا معمولی کدام رسانه مناسب‌تر یا احیانا قابل حذف است.

اسلاید ۷: تهیهء یک برآورد از دیگر وظایف گروه متخصص است که میزان تحریک تبلیغ برای کالا که در کمپین پیشنهاد شده است تا چه حد درست بوده. این کار باید به صورت یک بررسی مالی-آماری انجام گرفته و طی یک گزارش اجمالی قابل ارایه باشد تا باز هم رسیدن به یک میانگین برای عملکرد آتی مقدور شده و تبلیغ‌کننده آگاه شود که در خصوص کالا رفتاری معمولی یا خاص را به اجرا بگذارد.

اسلاید ۸: رفتار قابل انعطاف از دیگر شیوه‌های مورد استفاده در تبلیغات و انتخاب رسانهء مناسب است. در این روش نکاتی مثل نوع محصول، زمان عرضهء فصلی محصول، مقطعی بودن یا مقطعی نبودن یک محصول و نکات مشابه در انتخاب رسانه نقش خواهند داشت. در این ارتباط انتخاب رسانه‌های چاپی یا رسانهء تلویزیون، مکان و زمان تبلیغ از جمله مواردی است که در مقولهء انعطاف پذیرش تبلیغ باید مدنظر قرار بگیرد.

اسلاید ۹: درخصوص رفتار قابل انعطاف در تبلیغات یک کالا، بعضا مشاهده می‌شود که تبلیغ تاثیر چشمگیری در اندازهء سهم بازار نداشته، در چنین حالتی باید اذعان داشت که نوع و کیفیت تبلیغات و انتخاب رسانه در کمپین پیشنهادی در حد مطلوبی عمل نکرده است; در این زمان باید مقولهء انعطاف‌را فراموش کرد و ضمن گسترش و وسعت دادن به حوزهء تبلیغاتی، به تبلیغات در رسانه صحیح پرداخت تا شرایط مطلوب پدید آید.

اسلاید ۱۰: روش تجزیه، موضوع دیگری است که در انتخاب رسانهء صحیح و انجام تبلیغ کمک و نقش بسزایی دارد. در این روش باید برای هر کدام از عوامل یا عناصر تبلیغ، تعریف مشخصی موجود باشد تا از این راه عملکرد تبلیغاتی و پروسهء پیشنهادی در کمپین به تفکیک مورد بررسی قرار بگیرد و از این راه بتوان به تصمیم‌گیری‌های صحیح‌تری رسید.

اسلاید ۱۱: ‌ بررسی بازار هدف برای محصول ‌ بررسی چگونگی خوب دیده شدن یا چگونگی در معرض دید قرار داشتن محصول در رسانهء انتخابی ‌ بررسی میزان خوب خوانده شدن متن تبلیغ ‌ بررسی میزان فهمیده شدن و درک تبلیغ یا رساندن متن و رساندن مطلب به مخاطب ‌ بررسی میزان متقاعد شدن مخاطب ‌ بررسی میزان ماندگاری تبلیغ در ذهن از حیث طرح، متن و مکان انتخابی بررسی فاصلهء زمانی دیده شدن تبلیغ تا لحظهء انتخاب خرید برای مثال روش تجزیهء چگونگی بررسی یک آگهی چاپی به شرح زیر خواهد بود:

اسلاید ۱۲: در کنار تمامی نکاتی که در روش تجزیه ذکر شد، باید مواردی چون نسبت هزینهء هر واحد محصول به تبلیغات، موضوع سود، قیمت مصرف کننده و… نیز به دقت مورد بررسی قرار داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.