پاورپوینت کامل آموزش منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO 10015:1999 69 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل آموزش منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO 10015:1999 69 اسلاید در PowerPoint دارای ۶۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آموزش منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO 10015:1999 69 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل آموزش منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO 10015:1999 69 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: مفهوم ISO The International Organization for Standardizationسازمان بین المللی استاندارد سازی یک اتحادیه جهانی است که کار آماده سازی استانداردهای بین المللی را بر عهده دارد. الزامات سیستم مدیریت کیفیت در ویرایش ISO 9001-2008 علاوه بر تضمین کیفیت محصول در صدد افزایش رضایت مشتری نیز می باشد.

اسلاید ۵: مقدمهامروزه مبحث استاندارد نمودن آموزش باتوجه به سرمایه گذاری کن موسسات سازمانها ، و شرکتها اعم از خصوصی و دولتی برامرآموزش یکی از ضروریات می باشد . در این استاندارد که بحق یکی از منحصربفردترین استانداردها در زمینه آموزش است,دنیایی از مفاهیم و مطالب آموزشی نهفته است .ایناستاندارد برای ایجاد,اجرا و نگهداری فرآیند آموزشی سازمانها شرکتها و موسسات بسیار اثربخش خواهد بود .با پیاده سازی این استاندارد در فرآیندهای آموزش شرکت و سازمانها می توان با زبان جهانی خود را همنوا ساخت .این استاندارد میخواهدساده اندیشی وسطحی نگری را به فرایند اموزش با رویکردی حرفه ای وتخصصی به امر اموزش تغییردهد. ۶

اسلاید ۶: آموزشآموزش بعنوانیکی از مهمترین عوامل تـاثیرگـذار در هـر فرآیندی است. آموزش از دیدگاه استاندارد ایزو ۱۰۰۱۵, بعنوان خطوط راهنمای کلی مدیریت کیفیت درسیستمآموزش، به فرآیند فراهم آوری و توسعه دانش، مهارت ها و رفتارها به منظور برآورده ساختن الزامات عملیاتی آن اطق می گردد . نمایندگان ۲۲ کشوردردسامبر ۱۹۹۹ پیش نویس اصلی استاندارد را طراحی کرده اند. این استاندارد در تمامی سازمانهای خدماتی- تولیدی بازرگانی و… کاربرد دارد.۷

اسلاید ۷: مفاهیم اولیه استاندارد بین المللی ISO 100151- دامنه کابرد : راهنمایی های مندرج در این استاندارد در رابطه با ایجاد، اجرا ، نگهداری و بهبود راهبردها در سیستم های آموزشی که بر کیفیت محصولات عرضه شده تاثیر می گذارد شامل می شود.

اسلاید ۸: مفاهیم اولیه استاندارد بین المللی ISO 100152- مراجع الزامی : استاندارد ها و مدارک استاندارد گونه زیر شامل مقرراتی است که از طریق ارجاع به آنها در متن استاندارد حاضر جزئی از این استاندارد به شمار می آید. در صورتیکه به مدرکی با ذکر تاریخ انتشار ارجاع شده باشد ، اصلاحات یا تجدید نظر بعدی آن شامل این استاندارد نمی شود ولی به طرفین موافقت نامه هایی که بر اساس این استاندارد تنظیم شده باشند توصیه می شود امکان به کار گیری چاپهای جدید این مدرک را بررسی کنند . در مورد مدارکی که بدون ذکر تاریخ انتشار به آنها ارجاع شده است ، همواره آخرین چاپ از هر مدرک ارجاع شده معتبر است. آخرین اطلاعات لازم را می توان از اعضای ISO و TEC و استاندارد های بین المللی معتبر و رایج کسب نمود.

اسلاید ۹: مفاهیم اولیه استاندارد بین المللی ISO 100153- اصطلاحات و تعاریف : ۱-۳- شایستگی : به کارگیری دانش ، مهارت و رفتار در عملکرد ۲-۳- آموزش : فرآیند اجراو توسعه دانش ، مهارت و رفتار جهت تامین نیازها

اسلاید ۱۰: مزایای استقرار سیستم ISO 100151- برنامه ریزی سیستماتیک فرایندهای آموزشی۲- افزایش بهره وری فعالیت های آموزشی ۳- بهبود آمار فعالیت های آموزشی۴- تغییر نگرش کارکنان نسبت به فعالیت های آموزشی

اسلاید ۱۱: مزایای استقرار سیستم ISO 10015 5- قابلیت ادغام با سایر سیستم های مدیریت۶- افزایش شهرت و اعتبار سازمان۷- اخذ گواهینامه از طریق ممیزی سیستم توسط یکی ازشرکت های گواهینامه دهنده۸- خودارزیابی و سنجش حدود انطباق با الزامات ISO 10015

اسلاید ۱۲: مفاهیم اولیه استاندارد بین المللی ISO 100154- راهنمایی هایی برای آموزش : ۱-۴- آموزش فرایند چهار مرحله ای

اسلاید ۱۳: برای انتخاب و اجرای آموزش به منظور جبران فاصله مربوط به شایستگی موجود نسبت به شایستگی مورد انتظار ، مدیریت بایستی مراحل زیر را در فرایند آموزش مورد نظارت قرار دهد:الف- تعیین نیازهای آموزشیب- طراحی و برنامه ریزی آموزشج- اجرای آموزشد- ارزیابی نتایج آموزش ۱۴

اسلاید ۱۴: چرخه آموزش۱-تعیین نیازهای آموزشی۳- ارائه آموزش۴- ارزیابی بروندادهای۲- طراحی و برنامه ریزی آموزشینظارت

اسلاید ۱۵: مسئولیت تصمیم گیری در مورد لزوم خرید و تدارک محصولات وخدمات مورد نیاز از درون یا بیرون از سازمان در رابطه با هر یک از مراحل چهار گانه فرایند آموزش و نظارت بر آنها ، و اینکه چه هنگام بایستی این کار انجام گیرد، بایستی بر عهده مدیریت باشد برای مثال ، برخی از سازمانها ممکن است استفاده از کار شناسان برون سازمانی را جهت تجزیه و تحلیل نیاز های آموزشی خود مفید بدانند. تامین خدمات آموزشی

اسلاید ۱۶: مشارکت مناسب کارکنان شایسته ، به عنوان بخشی از فرایند آموزش ، می تواند منجر به احساس مالکیت بیشتری نسبت به فرایند آموزش شده و در نتیجه در تامین موفقیت آن مسئولیت بیشتری را بپذیرد. مشارکت کارکنان۱۷

اسلاید ۱۷: نیازسنجی آموزشی‌مفهوم نیاز:نیاز یک مفهوم عمومی است که در زمینه های مختلف کاربرد نسبتاً وسیعی دارد و تعاریف متعددی از آن ارائه می شود.به طور کلی برداشتها و تعاریف ارائه شده از نیاز را می توان به چهار دسته زیر طبقه بندی کرد:۱-نیاز بعنوان فاصله بین وضع موجود و وضع مطلوب: یکی از متداولترین و مقبولترین تعاریف از نیازاست . نیاز به موقعیتی دلالت دارد که در آن وضعیت موجود یا حاضر با وضعیت مطلوب فاصله دارد. وضعیت مطلوب یا مورد نظر در برگیرنده ایده‌آل‌ها ، هنجارها‌، ترجیحات ، انتظارات و ادراکات مختلف درباره آنچه که باید باشد ، است.۲-نیاز بعنوان یک خواست و تر جیح:این برداشت از نیاز ، عموماً دارای کاربرد گسترده ای است. آنچه هسته اصلی این نظریه را تشکیل می دهد آن است که نظرات و عقاید افراد و گروهها درخصوص نیاز کانون اصلی نیازسنجی است.۳-نیاز بعنوان یک عیب یا کاستی:در این مفهوم نیاز هنگامی مطرح می شود که در یک مورد خاص حداقل سطح رضایت به دست نیامده است یا نمی تواند به دست آید۴-برداشت ترکیبی:از این دیدگاه آنچه که بین وضع موجود و وضع مطلوب قرار دارد ؛ آنچه که ترجیحات ، علایق و انتظارات افراد را شکل می دهد و سرانجام آنچه که بر عملکردهای مطلوب اثر منفی دارد ، همگی نشانگر نیاز هستند

اسلاید ۱۸: نیازسنجی آموزشیاهداف نیازسنجی:۱-فراهم سازی اطلاعات برای برنامه ریزی:از طریق فرایند نیازسنجی اهداف و مقاصد برنامه مورد شناسایی قرار می گیرند،اقدامات ضروری برای اجرای برنامه ها مشخص می شوند و نوع و میزان تلاشها و منابعی که برای دستیابی به هدفها باید مصرف شوند ، تعیین می شوند .۲-ارزیابی وسنجش:نیازسنجی فرایند ارزیابی اولیه برای اجرای برنامه های آتی است.۳-پاسخگو و مسئول کردن موسسات و نظامهای آموزشی :یکی از اهداف فرایند نیازسنجی آن است که نظامها و سازمانهای آموزشی را نسبت به نتایج تلاشها و اقداماتشان مسئول و پاسخگو نگهدارد.۴-تشخیص یا شناسایی ضعفها و مسائل و مشکلات اساسی س

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.