پاورپوینت کامل آشنایی با مدیریت کیفیت و استانداردهای بین المللی آن ۷۲ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل آشنایی با مدیریت کیفیت و استانداردهای بین المللی آن ۷۲ اسلاید در PowerPoint دارای ۷۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل آشنایی با مدیریت کیفیت و استانداردهای بین المللی آن ۷۲ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل آشنایی با مدیریت کیفیت و استانداردهای بین المللی آن ۷۲ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴:
اسلاید ۵:
اسلاید ۶:
اسلاید ۷:
اسلاید ۸:
اسلاید ۹: مشقات و هزینه هائیکه تولید کننده در ایجاد محصول متحمل گردیده ، نیست . بلکه، کیفیت، فوائد و استفاده هائیکه خریدار از آن بهره مند میگردد، می باشد.(( مازِینگ – ۱۹۱۵ – … ))
اسلاید ۱۰: کیفیت ، مشقت و هزینه هائیکه تولید کننده در محصولش متحمل گردیده ، نیست . بلکه ، فوائد و استفاده هائی است که خریدار از آن بهره مند میگردد. Qualitt ist nicht der Aufwand , den Hersteller in sein Produkt hineinsteckt , sondern der Nutzen , den der Kufer aus ihm zieht. «Masing – ۱۹۱۵… »
اسلاید ۱۱:
اسلاید ۱۲:
اسلاید ۱۳:
اسلاید ۱۴:
اسلاید ۱۵:
اسلاید ۱۶:
اسلاید ۱۷: کیفیت چیست؟بر اساس نظریه دیوید.آ.گروین ۵ نگرش در مورد کیفیت قابل تعمق و تعریف میباشد. این نگرشها تعریف کیفیت را در رابطه با محصول و خدمات دقیقتر بیان مینماید.نگرش سنتی (نگرش فلسفی)نگرش بر اساس محصول (محصول نگری)نگرش بر اساس مصرف (محصول نگری)نگرش بر اساس تولید (تولید نگری)نگرش ارزشی (ارزش نگری)
اسلاید ۱۸: نگرش سنتی (نگرش فلسفی)این تعریف یا نگرش ، کیفیت را بصورت فلسفی در وضعیت مطلق و بدون عیب و مقوله ها را کامل میپندارد.دیدگاه فلسفی کیفیت بعنوان حالت مطلق ، بدون عیب و کاملاندازه گیری:کیفیت را نمیتوان اندازه گیری نمود اما زمانی که با آن مواجه شویم قابل تشخیص است.
اسلاید ۱۹: نگرش بر اساس محصول (محصول گرا):در این حالت کیفیت بر اساس یک یا چند مشخصه محصول خلاصه و اندازه گیری میگردددر این نگرش تعریف کیفیت بر اساس عوامل و ویژگی محصول بیان میگردد.دیدگاه محصول گراکیفیت بعنوان ویژگی معینی که در محصول وجود دارد و شاخص است بیان میگردد بطور مثال : قدرت موتور در یک اتومبیل عصاره طبیعی میوه در آب پرتغال راحتی و فضای حرکتی در صندلی هواپیمااندازه گیری: کاملاً ویژگی مورد مطرح قابل اندازه گیری است.
اسلاید ۲۰: نگرش بر اساس مصرف (مشتری گرا)در این حالت معیار کیفیت توسط نیازها و خواسته های مشتریان و با توجه به خواست آنان مورد سنجش قرار میگیرد. در این نگرش تعریف کیفیت مطلقاً نیازها و خواسته های مشتری مد نظر است.کیفیت بعنوان ارضاء کلیه خواسته های مشتریان ((Fitness for use)) مثلاً روزنامه Bild آلمان اندازه گیری:سنجش بر اساس جمع آوری پرسشنامه و نظریات مشتریان
اسلاید ۲۱: نگرش بر اساس تولید و ساخت (تولید نگری)در این حالت بطور کلی کیفیت رعایت و انطباق ویژگی های محصول با مشخصه های تعیین شده به هنگام ساخت و تولید
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 