پاورپوینت کامل بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر ۶۶ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر ۶۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۶۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر ۶۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر ۶۶ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: کلیات تحقیقروش تحقیقمرور ادبیاتتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریفهرست کلیات تحقیق بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق چهارچوب نظری تحقیق مدل مفهومی تحقیق فرضیات تحقیق قلمرو تحقیق متغیرهای تحقیق نوآوری تحقیق کاربرد متصور و استفاده کنندگان از نتایج تحقیق محدودیت های تحقیق

اسلاید ۵: بیان مسالهکلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریتحولات سریع تکنولوژیکی، افزایش خطرات جهانی شدن و انتظارات خصوصی سازی از ویژگیهای محیطی هستند که سازمانهای تجاری کنونی با آن مواجهند. بازارگرایی یکی از این رویکردها می باشد که به عنوان روشی بسیار مؤثر و کارا در دستیابی به مزیت رقابتی به طور روزافزون مورد توجه سازمانهای نوین قرار گرفته است. براساس مطالعاتی که تاکنون انجام شده، بیشتر سازمانها، بازاریابی را تنها عامل موفقیت در ارائه پاسخ مناسب و سریع به نیازهای متنوع و غیر قابل پیش بینی مشتریان می دانستند. اما تحقیقاتی که در این چند دهه ی اخیر بر روی بازارگرایی انجام شده به نتایج مثبت و مطلوبی رسیده است و اکنون محققان بر این باور شده اند که علاوه بر بازاریابی، بازارگرایی هم نقش عمده ای در عملکرد سازمانها ایجاد می کند. با وجود عدم توجه سازمانها و شرکتهای خدماتی به مشتریان، رقبا و بازارگرایی، موجب کاهش مزیت رقابتی و در نتیجه عملکرد پایین سازمانها شده است. بر همین اساس در این تحقیق که به بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار بر اساس مدل هریسون و والکر پرداخته شده است علاوه بر معرفی ابعاد مختلف این مدل، به چگونگی دستیابی سازمانها به بهبود عملکرد عالی و خلق مزیت رقابتی و همچنین روابط مثبت هر یک از متغییرهای این مدل را که در بهبود بخشیدن به پیش بینی شرایط آتی کسب و کار و نیازهای بازار مبدل می شود، ارائه می شود و در نتیجه موجب ایجاد مزیت رقابتی بیشتر برای سازمان و افزایش سطح رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار خواهد شد

اسلاید ۶: اهمیت و ضرورت تحقیقکلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریتغییر و تحولات بین المللی و سرعت این تغییرات دولتها را بر آن داشته است تا در راستای کسب مزیت رقابتی در عرصه بین المللی، دور نمای استراتژیک حرکت های خود را ترسیم نمایند. ترسیم چشم انداز، در حقیقت دور نمای یک کشور و بیانگر ارزشها، آرمانها و تفکرات سیاستگذاران کشور می باشد.امروزه، ما در دنیایی زندگی می کنیم که خواسته های مشتریان از بازرگانان، شرکت ها و سازمان ها (تولیدی، خدماتی و غیره) بیشتر از هر دوره دیگری است. از این رو هدفگذاری شرکت ها باید مبتنی بر افزایش عملکرد هوشمند برای جلب و حفظ مشتری و همزمان با آن کاهش هزینه های مربوطه باشد. طی سال های اخیر شاهد پیدایش یک نگرش نو در این رابطه بودیم نگرش و روش نو را بازارگرایی می نامند. اگر بازارگرایی به درستی و با موفقیت پیاده سازی و مدیریت شود سبب دگرگونی تمامی بخشهای یک شرکت یا سازمان خواهد شد که با رضایت مشتری ارتباط مستقیم پیدا خواهد کرد و در نهایت آینده و سرنوشت شرکت یا سازمان را دچار دگرگونی و تحول اساسی خواهد کرد. در سالهای اخیر بازارگرایی به عنوان زیربنای فلسفی از تفکر بازاریابی، یک اهمیت بسیار بالایی در رقابت استراتژیکی کسب کرده است.

اسلاید ۷: اهداف تحقیقپاورپوینت کامل بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر ۶۶ اسلاید در PowerPoint در بانک …..شهرستان …..کلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریشناسایی رابطه ی معناداری بین مشتری گرایی و رقابت گرایی شناسایی رابطه ی معناداری بین رقابت گرایی و عملکرد کسب و کارشناسایی رابطه ی معناداری بین مشتری گرایی و عملکرد کسب و کارشناسایی رابطه ی معناداری بین بازارگرایی و عملکرد کسب و کار شناسایی رابطه ی معناداری بین رقابت گرایی و بازارگراییشناسایی رابطه ی معناداری بین مشتری گرایی و بازارگرایی

اسلاید ۸: چهارچوب نظری تحقیقکلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریمبانی نظری تحقیق حاضر از چهار جزء کلی تشکیل شده است. ابتدا به ارائه مفاهیم اولیه بازارگرایی پرداخته می شود. در این بخش مفهوم بازاریابی و مسیر تاریخی شکل گیری رویکردهای بازاریابی برحسب دوره های بازاریابی مورد تحلیل قرار می گیرد. در بخش بعدی به ارائه دیدگاه های بازارگرایی در عرصه های مدیریتی و همچنین دیدگاه هایی در زمینه ابعاد تحقیق مورد نظر هم مطالبی آورده شده است. در بخش سوم مدلهایی از بازارگرایی که تا به حال از دانشمندان و محققان مختلفی انجام پذیرفته شده درج گردیده شده است. در بخش آخر به معرفی جامعه مورد تحقیق، پیشینه تحقیق و همچنین مدلی که در این تحقیق به آن پرداخته می شود با بیان ابعاد مختلف آن آورده می شود.

اسلاید ۹: مدل مفهومی تحقیقکلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیری

اسلاید ۱۰: فرضیات تحقیق بین مشتری گرایی و بازارگرایی رابطه ی معناداری وجود دارد.۱ بین رقابت گرایی و بازارگرایی رابطه ی معناداری وجود دارد.۲ بین بازارگرایی و عملکرد کسب و کار رابطه ی معناداری وجود دارد.۳ بین مشتری گرایی و عملکرد کسب و کار رابطه ی معناداری وجود دارد.۴ بین رقابت گرایی و عملکرد کسب و کار رابطه ی معناداری وجود دارد.۵کلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیری بین مشتری گرایی و رقابت گرایی رابطه ی معناداری وجود دارد.۶

اسلاید ۱۱: قلمرو تحقیقکلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریقلمرو موضوعیپاورپوینت کامل بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با استفاده از مدل هریسون و والکر ۶۶ اسلاید در PowerPoint قلمرو مکانی شعبات بانک …..شهرستان …….. قلمرو زمانی آذر ۱۳۹۰ لغایت شهریور ۱۳۹۱

اسلاید ۱۲: متغیرهای تحقیقبا استفاده از ماتریس کوواریانس متغیرهای تحقیق به دو دسته‌ی پنهان و آشکار تبدیل می شوند. متغیرهای آشکار یا مشاهده شده به گونه ای مستقیم به وسیله پژوهشگر اندازه گیری می شود، در حالی که متغیرهای مکنون یا مشاهده نشده به گونه ای مستقیم اندازه گیری نمی شوند، بلکه بر اساس روابط یا همبستگی های بین متغیرهای اندازه گیری‌ شده استنباط می شوند. متغیرهای پنهان به دو دسته‌ی برونزا و درون زا تقسیم‌ می شوند. متغیرهای مکنون بیانگر یکسری سازه های تئوریکی هستند مانند مفاهیم انتزاعی که مستقیماً قابل مشاهده نیستند و از طریق سایر متغیرهای مشاهده شده ساخته و مشاهده می شوند. متغیرهای مکنون به نوبه خود به دو نوع متغیرهای درونزا یا جریان گیرنده و متغیرهای برونزا یا جریان دهنده تقسیم می شوند. هر متغیر در سیستم مدل معادلات ساختاری می تواند هم به عنوان یک متغیر درونزا و هم یک متغیر برونزا در نظر گرفته شود. متغیر درونزا متغیری است که از جانب سایر متغیرهای موجود در مدل تأثیر می پذیرد. در مقابل متغیر برونزا متغیری است که هیچگونه تأثیری از سایر متغیرهای موجود در مدل دریافت نمی کند بلکه خود تأثیر می گذارد. در این تحقیق متغیرهای مشتری گرایی و رقابت گرایی متغیرهای برونزا هستند، و متغیرهای بازارگرایی و عملکرد کسب و کار متغیرهای درونزا می باشد. کلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیری

اسلاید ۱۳: نوآوری تحقیقنوآوری تحقیقموضوع پایان‌نامه از جنبه کاربردیتوجه کردن بیشتر به مقوله بازارگرایی، مشتری گرایی و رقابت گرایی و تاثیر آن بر عملکرد سازمانیکلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیری

اسلاید ۱۴: کاربرد متصور و استفاده کنندگان از نتایج تحقیقدستیابی به سطح مطلوب ارائه خدمات به مشتریان و تأمین نیازهای آنان در زمان مناسب، در نهایت افزایش مزیت رقابتی سازمانها و سودآوری و رسیدن سازمان به مرتبه عالی، از کاربردهای این تحقیق در سازمانها و شرکتهای تجاری دولتی و غیر دولتی می باشد.کلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریتمامی سازمان های تجاری دولتی و غیر دولتی که در جستجوی یک استراتژی مناسب، جهت افزایش مشتری و حفظ مزیت رقابتی در محیط کسب و کار و متلاطم کنونی می باشند.

اسلاید ۱۵: محدودیت های تحقیقعدم همکاری برخی از پاسخ دهندگان در تکمیل پرسشنامه؛همچنین از آنجاییکه ابزار جمع آوری داده ها در این مطالعه صرفاً پرسشنامه بوده و نمونه مورد بررسی هم محدود به بانک ….شهرستان ….می باشد لذا میزان تعمیم پذیری نتایج بدست آمده را می توان بعنوان محدودیت تحقیق قلمداد نمود. عدم آشنایی پاسخ دهندگان با فرآیند بازارگرایی و بازاریابی؛کلیات تحقیقمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیری

اسلاید ۱۶: مرور ادبیات تحقیق

اسلاید ۱۷: کلیات تحقیقمرور ادبیاتفهرست مرور ادبیات تحقیق بخش اول: بازارگرایی و مفاهیم آن بخش دوم: دیدگاههای بازارگرایی بخش سوم: مدلهای بازارگرایی بخش چهارم: معرفی جامعه مورد تحقیق روش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیری

اسلاید ۱۸: بخش اول: بازارگرایی و مفاهیم آنمفهوم بازاریابی مفهوم بازارگرایی فرهنگ بازارگرایی استراتژی سازمانها در بازار رقابت بازارگرایی همگانی رویکردهای بازاریابی ویژگی سازمانهای بازارگرامرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریکلیات تحقیق

اسلاید ۱۹: بخش دوم: دیدگاههای بازارگراییاهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل بازارگرایی رفتاریدیدگاه مشتری گراییدیدگاه رقابت گراییکسب اطلاعات (خلق اطلاعات)دیدگاههایی در مورد ارزیابی عملکرددیدگاههای بازارگرایی معاصرتوزیع و پخش اطلاعات در سراسر سازمانمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریکلیات تحقیقتفسیر و تحلیل اطلاعات توزیع شده بکارگیری اطلاعات

اسلاید ۲۰: بخش سوم: مدلهای بازارگراییمدل تأثیرگذاری بازارگرایی بر عملکرد تسی و همکارانمدل تأثیرگذاری بازارگرایی بر اثربخشی و کارایی چنگ و همکارانمدل بازارگرایی و استراتژیهای عمومی پورتر جی- جنی- وومدل مشتری گرایی داخلی و بازارگرایی ماوندو و کوندایتمدل بازارگرایی و استراتژی تمایزسازی محصول هامبورگ و همکارانرابطه بازارگرایی با عملکردمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریکلیات تحقیق

اسلاید ۲۱: بخش چهارم: معرفی جامعه مورد تحقیقارزیابی مدل تحقیقمروری بر تحقیقات پیشینتحقیقات بازارگرایی در شبکه بانکیمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریکلیات تحقیق

اسلاید ۲۲: پیشینه تحقیقردیفعنوان مقاله۱۲۳۴۵۶بررسی تاثیر بازارگرایی پاسخگو و کنشگر روی نوآوری صنایع لبنیات پگاه و پاکبان۷۸بازارگرایی و برنامه ریزی گردشگری راهکاری اساسی در حذف موانع صنعت گردشگری۹تأثیر فرهنگ بازارگرایی بر روی عملکرد بازرگانی شرکت های قطعه ساز خودرو مشهد۱۰بررسی ارتباط بازاریابی درونی و کیفیت خدمات: مطالعه موردی بانک کشاورزی۱۱۱۲بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادیبررسی تاثیرگذاری بازارگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک ها بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد بانک های تجاری ایرانساز و کارهای موثر در طراحی و پیاده سازی نظام های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی در بانک های تجاری کشور (مطالعه موردی بانک ملت)روابط بین بازارگرایی و عملکرد در نمایندگی ها و کارگزاری های بیمه ی آسیا در استان کرمانتاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی مشهدبازارگرایی و عملکرد کسب و کار ایرانمدلی برای تعیین میزان تاثیر بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با توجه به قابلیتهای بازاریابی در صنایع شیمیاییمرور ادبیاتروش تحقیقتحلیل داده‌هانتیجه‌گیریکلیات تحقیق

اسلاید ۲۳: پیشینه تحقیقردیفعنوان مقاله۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱بررسی نقش سیستم بانکی در ت

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.