پاورپوینت کامل مدل جامع برنامهریزی استراتژیک (مبنا) ۴۸ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدل جامع برنامهریزی استراتژیک (مبنا) ۴۸ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدل جامع برنامهریزی استراتژیک (مبنا) ۴۸ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مدل جامع برنامهریزی استراتژیک (مبنا) ۴۸ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: تدوین چشماندازتشکیل کمیته راهیری و برقراری دورههای آموزشی چشم انداز (Vision)اصول ارزشی و آرمانهافعالیتهای گذشته شرکتنگرش و طرز تلقی مدیریتشناخت کلی سازمان – تاریخچه – سوابق – نمودار و ساختار سازمانی – محصولات و خدمات – فرآیندهای مدیریتی – شرح وظایف دپارتمانهاتحلیل محیط درونی شرکتنقاط قوت و ضعفتحلیل وظیفهای و شاخصهای بهرهوریتحلیل محیط بیرونیتحلیل زنجیره ارزش EFQMآنالیز پورتر آنالیز PEESTفرصتها و تهدیداتآنالیز IEFEاستراتژیهای ترکیبیآنالیز جذابیت صنعت فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF)متد CSFتعیین اهداف کلان (Goal)معیارهای کلیدی عملکرد KPI`sتعریف اهداف کمی (Objectives)استراتژیهای اصلیشناسایی موقعیت سازمان در دوره عمر پورتفولیوشناسایی موقعیت سازمان دیدگاه WCMپیش بینی روند عوامل محیطی (ETOP)پیش بینی روند عوامل درونی (SAP)سنجش استراتژیها با روندهارتبهبندی فاکتورهای محیطی و درونیآنالیز QSPM تحلیل ریسک ذینفعانپروژهها برنامههای عملی راهکارهاتخصیص منابع و اولویتبندی پروژههاآنالیز ADLبیانیه ماموریت Mission Statement) وضعیت رقبامطالعات تطبیقیموقعیت فعلی (baseline data)تحلیلگرچهارچوب کارت امتیازیاستراتژی کلان عارضهیابی سازمانمنحنی دوره عمرشایستگیهای محوریآنالیز ذینفعانStakeholder analysisنقش و جایگاه IT در کسب و کار ما در آینده چگونه خواهد بود ؟VISIONنقطه تمایز محصولات / خدمات ما چه خواهد بود ؟ما در آینده چگونه برای مشتریان خود ایجاد ارزش خواهیم کرد؟ما چگونه سازمان خود را تبدیل به یک محیط دلچسب و مناسب برای کار خواهیم کرد ؟ما در آینده چگونه هزینههای خود را کاهش خواهیم داد؟چگونه میکوشیم تا به توسعه مشتریان و رقبای خود پاسخ گوییم؟ خلاصه و به صورت یک پاراگراف یا جمله کوتاه قابل به ذهنسپاری الهامبخش چالشآمیز و پرخطر ولی واقعبینانه مبتنی بر ارزشها و صادقانه مثال: چشمانداز ۲۰ سال قبل مایکروسافت: ”ما میخواهیم در بیست سال آینده هر شخص در هر کجای دنیا، یک کامپیوتر شخصی در منزل خود داشته باشد“
اسلاید ۵: تدوین بیانیه مأموریتتشکیل کمیته راهیری و برقراری دورههای آموزشی چشم انداز (Vision)اصول ارزشی و آرمانهافعالیتهای گذشته شرکتنگرش و طرز تلقی مدیریتشناخت کلی سازمان – تاریخچه – سوابق – نمودار و ساختار سازمانی – محصولات و خدمات – فرآیندهای مدیریتی – شرح وظایف دپارتمانهاتحلیل محیط درونی شرکتنقاط قوت و ضعفتحلیل وظیفهای و شاخصهای بهرهوریتحلیل محیط بیرونیتحلیل زنجیره ارزش EFQMآنالیز پورتر آنالیز PEESTفرصتها و تهدیداتآنالیز IEFEاستراتژیهای ترکیبیآنالیز جذابیت صنعت فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF)متد CSFتعیین اهداف کلان (Goal)معیارهای کلیدی عملکرد KPI`sتعریف اهداف کمی (Objectives)استراتژیهای اصلیشناسایی موقعیت سازمان در دوره عمر پورتفولیوشناسایی موقعیت سازمان دیدگاه WCMپیش بینی روند عوامل محیطی (ETOP)پیش بینی روند عوامل درونی (SAP)سنجش استراتژیها با روندهارتبهبندی فاکتورهای محیطی و درونیآنالیز QSPM تحلیل ریسک ذینفعانپروژهها برنامههای عملی راهکارهاتخصیص منابع و اولویتبندی پروژههاآنالیز ADLبیانیه ماموریت Mission Statement) وضعیت رقبامطالعات تطبیقیموقعیت فعلی (baseline data)تحلیلگرچهارچوب کارت امتیازیاستراتژی کلان عارضهیابی سازمانمنحنی دوره عمرشایستگیهای محوریآنالیز ذینفعانStakeholder analysisچک لیست ارزیابی بیانیه مأموریت در مدل مبنا به وضوح سازمان شما را از رقبا متمایز سازد. بسیار وسیع نبوده و محدودکننده نباشد. بر تواناییها و قابلیتهای سازمان بنا شده و منطقی باشد. دریچه را بر فرصتهای آتی باز کند. کوتاه و برای همه قابل فهم باشد. بدون جزییات، محصولات و خدمات کلیدی را بیان کند. بر زمان خیلی دور متمرکز نبوده و ۵ ساله باشد. بتوان در مواقع لزوم آن را بازنگری کرد.
اسلاید ۶: درخت واقعهتشکیل کمیته راهیری و برقراری دورههای آموزشی چشم انداز (Vision)اصول ارزشی و آرمانهافعالیتهای گذشته شرکتنگرش و طرز تلقی مدیریتشناخت کلی سازمان – تاریخچه – سوابق – نمودار و ساختار سازمانی – محصولات و خدمات – فرآیندهای مدیریتی – شرح وظایف دپارتمانهاتحلیل محیط درونی شرکتنقاط قوت و ضعفتحلیل وظیفهای و شاخصهای بهرهوریتحلیل محیط بیرونیتحلیل زنجیره ارزش EFQMآنالیز پورتر آنالیز PEESTفرصتها و تهدیداتآنالیز IEFEاستراتژیهای ترکیبیآنالیز جذابیت صنعت فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF)متد CSFتعیین اهداف کلان (Goal)معیارهای کلیدی عملکرد KPI`sتعریف اهداف کمی (Objectives)استراتژیهای اصلیشناسایی موقعیت سازمان در دوره عمر پورتفولیوشناسایی موقعیت سازمان دیدگاه WCMپیش بینی روند عوامل محیطی (ETOP)پیش بینی روند عوامل درونی (SAP)سنجش استراتژیها با روندهارتبهبندی فاکتورهای محیطی و درونیآنالیز QSPM تحلیل ریسک ذینفعانپروژهها برنامههای عملی راهکارهاتخصیص منابع و اولویتبندی پروژههاآنالیز ADLبیانیه ماموریت Mission Statement) وضعیت رقبامطالعات تطبیقیموقعیت فعلی (baseline data)تحلیلگرچهارچوب کارت امتیازیاستراتژی کلان عارضهیابی سازمانمنحنی دوره عمرشایستگیهای محوریآنالیز ذینفعانStakeholder analysisاهداف کمّی (Objectives) چشم انداز (Vision) فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF) اهداف کلان (Goal)معیارهای کلیدی عملکرد KPI`s ماموریت Missionکارت امتیازیعناصر شاخه سیاستهاساختار سازمانیعناصر درخت واقعهچشمانداز visionمأموریت missionاهداف کلان goalاهداف کمّی objectiveعناصر شاخه فراینداستراتژی strategyراهکارها tacticsپروژهها projectsکارها Taskبرنامههای عملیدرخت واقعه و شاخه فرایند در برنامهریزی استراتژیکعناصر درخت واقعه در مدل مبنا
اسلاید ۷: فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF)فعالیتهای کلیدی که کسب نتایج مطلوب در آنها برای نیل به اهداف بلندمدت و مأموریت ضروری است.سطوح کلیدی که در آنها کارها باید درست انجام شود تا کسب و کار رشد یابد.فعالیتهای کلیدی که مدیریت باید همواره توجه دقیقی بدان نماید.مأموریتاهداف کلان و کیفی استراتژیکاهداف کمّی عملیاتیاهداف کمّی عملیاتیاهداف کمّی عملیاتیفاکتورهای بحرانیموفقیتاثرگذار و تقویتکنندهفعالیتهای عملیاتیتشکیل کمیته راهیری و برقراری دورههای آموزشی چشم انداز (Vision)اصول ارزشی و آرمانهافعالیتهای گذشته شرکتنگرش و طرز تلقی مدیریتشناخت کلی سازمان – تاریخچه – سوابق – نمودار و ساختار سازمانی – محصولات و خدمات – فرآیندهای مدیریتی – شرح وظایف دپارتمانهاتحلیل محیط درونی شرکتنقاط قوت و ضعفتحلیل وظیفهای و شاخصهای بهرهوریتحلیل محیط بیرونیتحلیل زنجیره ارزش EFQMآنالیز پورتر آنالیز PEESTفرصتها و تهدیداتآنالیز IEFEاستراتژیهای ترکیبیآنالیز جذابیت صنعت فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF)متد CSFتعیین اهداف کلان (Goal)معیارهای کلیدی عملکرد KPI`sتعریف اهداف کمی (Objectives)استراتژیهای اصلیشناسایی موقعیت سازمان در دوره عمر پورتفولیوشناسایی موقعیت سازمان دیدگاه WCMپیش بینی روند عوامل محیطی (ETOP)پیش بینی روند عوامل درونی (SAP)سنجش استراتژیها با روندهارتبهبندی فاکتورهای محیطی و درونیآنالیز QSPM تحلیل ریسک ذینفعانپروژهها برنامههای عملی راهکارهاتخصیص منابع و اولویتبندی پروژههاآنالیز ADLبیانیه ماموریت Mission Statement) وضعیت رقبامطالعات تطبیقیموقعیت فعلی (baseline data)تحلیلگرچهارچوب کارت امتیازیاستراتژی کلان عارضهیابی سازمانمنحنی دوره عمرشایستگیهای محوریآنالیز ذینفعانStakeholder analysisارتباط میان اهداف کلان، مأموریت و فاکتورهای بحرانی موفقیت
اسلاید ۸: – کاهش هزینه به ازای هر مایل مسافر- ارایه خدمات بموقع- کنترل و مراقبت از اوضاع و احوال سیاسی و قانونگذاریCSF نوع صنعتCSFهای سازمانی- کاهش مستمر هزینه – جلب فرصتهای خرید و ادغام- افزایش میزان مشارکت در تأمین سرمایهCSF نوع رقبا- برطرف کردن آثار سوء تروریست- افزایش ارتباط مناسب با رهبران اتحادیه جدید کارگریCSF محیطی- افزایش و بهبود نام و نشان تجاری- برطرف کردن مشکل کاهش مشتریان بواسطه خطرات امنیتی بوده استCSF موقتی- کنترل کردن برنامه فرودگاه- مدیریت کردن بودجه- بهینهکردن تقاضای مشتریانCSF لایه مدیریتیمنابع و ریشههای CSFمثالی از منابع ایجادکننده فاکتورهای بحرانی موفقیتدر صنعت هواپیمایی
اسلاید ۹: CSF سازمانیCSF عملیاتیCSF عملیاتیCSF بخشیCSF یک مدیرCSF یک مدیرCSF یک مدیرCSF یک مدیرCSF یک مدیرCSF یک مدیرCSF عملیاتیCSF عملیاتیCSF یک مدیرCSF سازمانیCSF بخشیCSF عملیاتیCSF یک مدیراثرگذاراثرگذاربرطرفکنندهبرطرفکنندهبرطرفکنندهبرطرفکنندهسلسله مراتب CSF و ارتباط میان آنها
اسلاید ۱۰: متد CSF (مدل شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت در مدل مبنا)تشکیل کمیته راهیری و برقراری دورههای آموزشی چشم انداز (Vision)اصول ارزشی و آرمانهافعالیتهای گذشته شرکتنگرش و طرز تلقی مدیریتشناخت کلی سازمان – تاریخچه – سوابق – نمودار و ساختار سازمانی – محصولات و خدمات – فرآیندهای مدیریتی – شرح وظایف دپارتمانهاتحلیل محیط درونی شرکتنقاط قوت و ضعفتحلیل وظیفهای و شاخصهای بهرهوریتحلیل محیط بیرونیتحلیل زنجیره ارزش EFQMآنالیز پورتر آنالیز PEESTفرصتها و تهدیداتآنالیز IEFEاستراتژیهای ترکیبیآنالیز جذابیت صنعت فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF)متد CSFتعیین اهداف کلان (Goal)معیارهای کلیدی عملکرد KPI`sتعریف اهداف کمی (Objectives)استراتژیهای اصلیشناسایی موقعیت سازمان در دوره عمر پورتفولیوشناسایی موقعیت سازمان دیدگاه WCMپیش بینی روند عوامل محیطی (ETOP)پیش بینی روند عوامل درونی (SAP)سنجش استراتژیها با روندهارتبهبندی فاکتورهای محیطی و درونیآنالیز QSPM تحلیل ریسک ذینفعانپروژهها برنامههای عملی راهکارهاتخصیص منابع و اولویتبندی پروژههاآنالیز ADLبیانیه ماموریت Mission Statement) وضعیت رقبامطالعات تطبیقیموقعیت فعلی (baseline data)تحلیلگرچهارچوب کارت امتیازیاستراتژی کلان عارضهیابی سازمانمنحنی دوره عمرشایستگیهای محوریآنالیز ذینفعانStakeholder analysisتعریف حوزه فعالیت CSFجمعآوری دادههاتحلیل دادههااستخراج CSFتحلیل CSFCSFs are derived but not createdتعریف حوزه = استخراج CSFهای سازمانی یا عملیاتی و انتخاب شرکت کنندگانجمعآوری داده = تکنیکهای جمعآوری داده مصاحبه و مستندات سازمانی استتحلیل داده = تحلیل داده، زمینهسازی و پردازش دادهها برای استخراج CSFها استاستخراج CSF = در این گام، فاکتورهای بحرانی موفقیت با استفاده از نتایج تحلیل دادهها استخراج میشوندتحلیل CSF= این گام بستگی به هدف استخراج فاکتورهای بحرانی دارد
اسلاید ۱۱: نتهای مصاحبهمستنداتبیانیههای فعالیتگروه های وابستگیتم های پشتیبانCSFCSFگروه های وابستگیتم های پشتیبانتم های پشتیبانتم های پشتیبانتم های پشتیبانگروه های وابستگیمتد CSF (مدل شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت در مدل مبنا)پس از شناسایی فاکتورهای بحرانی موفقیت، که معمولا تعداد آنها نباید از چند مورد تجاوز کند، تعدادی استراتژی برای برطرف کردن و نیل به هر فاکتور بحرانی موفقیت، باید ارایه شود. البته این مرحله را میتوان بعد از استخراج فرصتها و تهدیدات در مراحل بعد به انجام رساند. به هر حال در مدل مبنا، برای هر فاکتور بحرانی موفقیت، باید یک یا چند استراتژی در نظر گرفت
اسلاید ۱۲: انتخاب / ایجاد وجوه چارچوب کارت امتیازیتشکیل کمیته راهیری و برقراری دورههای آموزشی چشم انداز (Vision)اصول ارزشی و آرمانهافعالیتهای گذشته شرکتنگرش و طرز تلقی مدیریتشناخت کلی سازمان – تاریخچه – سوابق – نمودار و ساختار سازمانی – محصولات و خدمات – فرآیندهای مدیریتی – شرح وظایف دپارتمانهاتحلیل محیط درونی شرکتنقاط قوت و ضعفتحلیل وظیفهای و شاخصهای بهرهوریتحلیل محیط بیرونیتحلیل زنجیره ارزش EFQMآنالیز پورتر آنالیز PEESTفرصتها و تهدیداتآنالیز IEFEاستراتژیهای ترکیبیآنالیز جذابیت صنعت فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF)متد CSFتعیین اهداف کلان (Goal)معیارهای کلیدی عملکرد KPI`sتعریف اهداف کمی (Objectives)استراتژیهای اصلیشناسایی موقعیت سازمان در دوره عمر پورتفولیوشناسایی موقعیت سازمان دیدگاه WCMپیش بینی روند عوامل محیطی (ETOP)پیش بینی روند عوامل درونی (SAP)سنجش استراتژیها با روندهارتبهبندی فاکتورهای محیطی و درونیآنالیز QSPM تحلیل ریسک ذینفعانپروژهها برنامههای عملی راهکارهاتخصیص منابع و اولویتبندی پروژههاآنالیز ADLبیانیه ماموریت Mission Statement) وضعیت رقبامطالعات تطبیقیموقعیت فعلی (baseline data)تحلیلگرچهارچوب کارت امتیازیاستراتژی کلان عارضهیابی سازمانمنحنی دوره عمرشایستگیهای محوریآنالیز ذینفعانStakeholder analysisکارت امتیازی بیانگر کلیه سطوحی است که دست به دست هم، سازمان را به سمت موفقیت و تعالی پیش میبرد.وجوه پیشنهادی آقای کاپلان و نورتونوجوه کارت امتیازی مالکوم بالدریج ۱- نتایج متمرکز بر مشتری۲- نتایج بازار و مالی۳- نتایج منابع انسانی۴- نتایج شرکاء و عرضه کننده۵- نتایج اثربخشی سازمانیدر این مرحله، با توجه به مأموریت سازمان و شناخت کامل کارتهای امتیازی مختلف (مثل دو موردی که ذکر شد، در نهایت یک کارت امتیازی مناسب برای شرکت انتخاب / ایجاد میشود. شرکت در نهایت، بایستی برای هر یک از این وجوه اهداف و معیارهای عملکردی داشته باشد
اسلاید ۱۳: تعریف اهداف کلان (Goal) در قالب وجوه کارت امتیازیتشکیل کمیته راهیری و برقراری دورههای آموزشی چشم انداز (Vision)اصول ارزشی و آرمانهافعالیتهای گذشته شرکتنگرش و طرز تلقی مدیریتشناخت کلی سازمان – تاریخچه – سوابق – نمودار و ساختار سازمانی – محصولات و خدمات – فرآیندهای مدیریتی – شرح وظایف دپارتمانهاتحلیل محیط درونی شرکتنقاط قوت و ضعفتحلیل وظیفهای و شاخصهای بهرهوریتحلیل محیط بیرونیتحلیل زنجیره ارزش EFQMآنالیز پورتر آنالیز PEESTفرصتها و تهدیداتآنالیز IEFEاستراتژیهای ترکیبیآنالیز جذابیت صنعت فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF)متد CSFتعیین اهداف کلان (Goal)معیارهای کلیدی عملکرد KPI`sتعریف اهداف کمی (Objectives)استراتژیهای اصلیشناسایی موقعیت سازمان در دوره عمر پورتفولیوشناسایی موقعیت سازمان دیدگاه WCMپیش بینی روند عوامل محیطی (ETOP)پیش بینی روند عوامل درونی (SAP)سنجش استراتژیها با روندهارتبهبندی فاکتورهای محیطی و درونیآنالیز QSPM تحلیل ریسک ذینفعانپروژهها برنامههای عملی راهکارهاتخصیص منابع و اولویتبندی پروژههاآنالیز ADLبیانیه ماموریت Mission Statement) وضعیت رقبامطالعات تطبیقیموقعیت فعلی (baseline data)تحلیلگرچهارچوب کارت امتیازیاستراتژی کلان عارضهیابی سازمانمنحنی دوره عمرشایستگیهای محوریمراحل تعریف اهداف کلان: ۱- تهیه لیستی از اهداف عمومی (Generic Goals) در هر وجه کارت امتیازی از طریق بنچ مارک۲- مطرح کردن لیست پیشنهادی عمومی در جلسه کمیته راهبری و اضافه و کم شدن لیست کلی اهداف عمومی و نهایی شدن آن۳- مشخص کردن معیارهای حذف بعضی از اهداف عمومی در هر وجه و رسیدن به چند هدف کلان در هر وجه (نهایتا ۴ الی ۶ هدف) اهداف عمومی بالاترین وجه با توجه به همبستگی بالا با مأموریت و چشمانداز انتخاب میشوند اهداف هر وجه پایین، با دو عامل : ۱- همبستگی با اهداف وجه بالا ۲- مستقل بودن اهداف وجه۴- تأیید نهایی اهداف و مشخص کردن رابطه علّی و معلولی میان آنها
اسلاید ۱۴: تعریف اهداف کلان (Goal) در قالب وجوه کارت امتیازیمثالی از اهداف هر وجه کارت امتیازی و رابطه کلی علّی و معلولی میان آنها
اسلاید ۱۵: تعریف اهداف کلان (Goal) در قالب وجوه کارت امتیازیمثالی از اهداف هر وجه کارت امتیازی و رابطه کلی علّی و معلولی میان آنها
اسلاید ۱۶: تحلیل محیط (راهی به سوی تدوین استراتژی)تشکیل کمیته راهیری و برقراری دورههای آموزشی چشم انداز (Vision)اصول ارزشی و آرمانهافعالیتهای گذشته شرکتنگرش و طرز تلقی مدیریتشناخت کلی سازمان – تاریخچه – سوابق – نمودار و ساختار سازمانی – محصولات و خدمات – فرآیندهای مدیریتی – شرح وظایف دپارتمانهاتحلیل محیط درونی شرکتنقاط قوت و ضعفتحلیل وظیفهای و شاخصهای بهرهوریتحلیل محیط بیرونیتحلیل زنجیره ارزش EFQMآنالیز پورتر آنالیز PEESTفرصتها و تهدیداتآنالیز IEFEاستراتژیهای ترکیبیآنالیز جذابیت صنعت فاکتورهای بحرانی موفقیت (CSF)متد CSFتعیین اهداف کلان (Goal)معیارهای کلیدی عملکرد KPI`sتعریف اهداف کمی (Objectives)استراتژیهای اصلیشناسایی موقعیت سازمان در دوره عمر پورتفولیوشناسایی موقعیت سازمان دیدگاه WCMپیش بینی روند عوامل محیطی (ETOP)پیش بینی روند عوامل درونی (SAP)سنجش استراتژیها با روندهارتبهبندی فاکتورهای محیطی و درونیآنالیز QSPM تحلیل ریسک ذینفعانپروژهها برنامههای عملی راهکارهاتخصیص منابع و اولویتبندی پروژههاآنالیز ADLبیانیه ماموریت Mission Statement) وضعیت رقبامطالعات تطبیقیموقعیت فعلی (baseline data)تحلیلگرچهارچوب کارت امتیازیاستراتژی کلان عارضهیابی سازمانمنحنی دوره عمرشایستگیهای محوریآنالیز ذینفعانStakeholder analysisFirmCompetitive EnvironmentRemote Environmentمحیط سازمانها تحلیل محیط دور سازمان آنالیز PEEST تحلیل محیط نزدیک سازمان آنالیز پورتر
اسلاید ۱۷: تحلیل محیط دور (آنالیز PEEST) عوامل : سیاسی – قانونی اقتصادی زیست محیطی فرهنگی – اجتماعی تکنولوژیکی
اسلاید ۱۸: تحلیل محیط نزدیک (آنالیز پورتر) تهدید ورود رقبای جدیدقدرت چانهزنی عرضهکنندگان و تأمینکنندگانقدرت چانهزنی خریدارانتهدید کالاها یا خدمات جایگزینشدت رقابت میان رقبای موجودفاکتور اول : عوامل رقابتی (شدت رقابت در بین رقبای موجود در صنعت)هزینههای ثابت در صنعتی که در آن فعالیت میکند چه میزان است؟ میزان رشد و بازشدن بازار در صنعتی که در آن فعالیت میکند چه میزان است؟ در حال حاضر، شدت رقابت میان رقبا در صنعت تا چه حد است؟ تا چه اندازه، میان محصولات تولیدی رقبای مختلف تنوع وجود دارد؟ افزایش نسبی در ظرفیت تولیدی رقبا تا چه حد است؟ میزان آزادی عمل فروش (openness in terms of sale) این صنعت چقدر است؟ برای سایر فاکتورها نیز پارامترهایی مطرح میشود
اسلاید ۱۹: تشکیل کمیته راهیری و برقراری دورههای آموزشی چشم انداز (Vision)اصول ارزشی و آرمانهافعالیتهای گذشته شرکتنگرش و طرز تلقی مدیریتشناخت کلی سازمان – تاریخچه – سوابق – نمودار و ساختار سازمانی – محصولات و خدمات – فرآیندهای مدیریتی – شرح وظایف دپارتمانهاتحلیل محیط درونی شرکتنقاط قوت و ضعفتحلیل وظیفهای و شاخصهای بهرهوریتحلیل م
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 