پاورپوینت کامل مدیریت کیفیت Six Sigma 66 اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت کیفیت Six Sigma 66 اسلاید در PowerPoint دارای ۶۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت کیفیت Six Sigma 66 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مدیریت کیفیت Six Sigma 66 اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: Six Sigma Companies5
اسلاید ۵: شش سیگما چیست؟ شش سیگما یک ابزار مدیریتی برای تغییر در سازمان، بر اساس نزدیک شدن به خواست مشتری و کاهش ضایعات است؛ کم شدن ضایعات یعنی هزینه کمتر و افزایش اعتماد و وفاداری مشتری، افزایش اعتبار تولید کننده به عنوان بزرگترین مسأله در رقابت تولیدکنندگان کالا و خدمات.بهره گیری از شاخص آماری برای اندازه گیری قابلیت فرآیند مورد بررسی (Cpk (capability process) ) و مقایسه سازمان با رقیبان. به عنوان یک متدلوژی۶
اسلاید ۶: Process variationSix Sigma – Three DimensionsToolsOrganizationMethodologyLSLUSLUpper/Lower specification limitsRegression••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Driven by customer needsEnabled by quality team.Led by Senior MgmtDefineMeasureAnalyzeImproveControlProcess Map AnalysisPareto Chart7
اسلاید ۷: افزایش سهم بازار کاهش هزینه ها رشد سود نهاییسایر اهداف: کاهش تعداد نقص ها بهبود بازدهی فرایند افزایش رضایت مشتری کاهش نوسانات و تغییرات بهبود کیفیت روشی سیستماتیک جهت حل مساله کاهش سیکل زمانی و تحویل به موقع تقویت بنیه رقابتی سازماناهداف شش سیگما۸
اسلاید ۸: ۹سرعت +هزینهکیفیتسرعت +هزینهکیفیتتغییر الگو ذهنیکیفیت علت است نه معلول
اسلاید ۹: ۱۰۴۰۳۰۲۰۱۰۲۳۳۶۲۱۰۶۶۸۰۷۳۰۸۵۳۷۵۰۰۰۰۰۰۵۴۳۲۱۳۶DPMOSIGMAهزینه کیفیت بعنوان درصدی از فروشاثر شش سیگما بر هزینه های کیفیت
اسلاید ۱۰: DefectsDefectsAcceptableLSLUSLCustomer RequirementProcess PerformanceProcess Performance And Customer Requirement Often Do Not Match11
اسلاید ۱۱: “۳ Sigma and 6 Sigma”A 3s process – because 3 standard deviations fit between target and acceptance goalpostsTargetCustomer Specification1s2s3s3s BeforeTargetCustomer SpecificationAfter1s3s6s6s Continuous improvement:By reducing variabilitywe improve the process“Defects ~ 66807 ppm”“Defects ~ 3.4 ppm”۱۲
اسلاید ۱۲: What does variation meanVariation means that a process does not produce the same result every time.Some variation will exist in all processes.Variation directly affects customer experiences.13
اسلاید ۱۳: Controllable input factorsUncontrollable input factorsMaterialMethodsPeopleMachineMeasurementsEnvironmentY = Dependent Variablex = Independent Variablesx* = Independent VariableY = f ( x1*, x2, x3, x4*, x5. . . Xn) x1* x2* xn* x2 x1 xn 14
اسلاید ۱۴: تعاریف:واحد Unit : آنچه که از یک فرایند پدید می آید ( محصول)خطا Defect :هرگونه عدم انطباق( منتج شده از مشخصه های بحرانی کیفیت ( CTQها))واحد معیوب Defective: هر واحد محصول که حداقل دارای یک خطا باشدفرصت خطا Defect opportunity: فرصت یا شانس بالقوه برای رخداد خطا در محصول۱۵
اسلاید ۱۵: بازده Yield : نسبت خروجی های سالم به کل ورودی ها در یک فرایندمثال: ۹۷ واحد از کل ۷۵۰ واحد آی سی در بر دارنده خطا هستندY=(750-97)/750=87.1%DPU : تعداد خطا در هر واحد محصول(Defect per Unit)مثال: ۹۹ خطا در کل ۷۵۰ واحد آی سی مشاهده شده است( ۹۷ واحد معیوب می باشند)ِDPU=99/750=13.2%DPO : تعداد خطا در هر فرصت خطا(Defect per Opportunity)مثال: ۹۹ خطا در کل ۷۵۰ واحد آی سی مشاهده شده است( ۱۵۰ فرصت خطا)DPO=99/(750*150)=0.00088DPMO : تعداد خطا در یک میلیون فرصت خطا (Defect per million Opportunity)مثال: در مثال فوق DPMO=DPO*1000000=88016
اسلاید ۱۶: Problem IdentificationStep 1Step 2Step 3Step 4Re-Work 10 Units100 UnitsRe-Work 3 UnitsRe-Work 2 UnitsRolled Throughput Yield (RTY): The yield of individual process steps multiplied together. Reflects the hidden factory rework issues associated with a process. Outputs / Inputs 90 / 100 = .90 = .9798 / 100 = .98.90 x .97 x .98 = .855100 Units100 Units100 Units100 Unitsکارخانه پنهانسنجه (Rolled Throughput Yield) RTYRTY=85.5%Yf=100%سنجه RTYسنجه ای فرایند گراستسنجه Yf سنجه ای محصول گراست۱۷
اسلاید ۱۷: ۱۸
اسلاید ۱۸: Customers want their pizza delivered fast!Guarantee = “۳۰ minutes or less”What if we measured performance and found an average delivery time of 23.5 minutesOn-time performance is great, rightOur customers must be happy with us, right19
اسلاید ۱۹: How often are we delivering on time Answer: Look at the variation!sx30 min. or less01020304050Customers do not feel averages!The average and the variation together show what’s happening.20
اسلاید ۲۰: Reduce Variation to Improve Performance How many standard deviations can you “fit” within customer expectationsSigma level measures how often we meet (or fail to meet) the requirement(s) of our customer(s).x30 min. or less01020304050s21
اسلاید ۲۱: ۲۲“اگر مجبور شوم که با تعداد کمی کلمه حرفم را به گوش مدیریت برسانم ، خواهم گفت که همه چیز با کاهش واریانس انجام می شود.”W. Edwards Demingواریانس: صدای فرایند
اسلاید ۲۲: Sigma = =
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 