پاورپوینت کامل مدیریت بحران و بازاریابی در شرایط جدید ۸۴ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مدیریت بحران و بازاریابی در شرایط جدید ۸۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۸۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت بحران و بازاریابی در شرایط جدید ۸۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل مدیریت بحران و بازاریابی در شرایط جدید ۸۴ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: «تصویر ذهنی »و«عادت» های ما دست در دست هم دارند.اگر یکی از آنها را تغییر دهید، دیگری هم خود به خود تغییر می کند.مالتز/p>

اسلاید ۵: ابهام در نیازها وخواسته هاابهام درجوابگویی بهنیازها وخواسته هاابهام در منابع اقتصادیمدیریت در ابهام/p>

اسلاید ۶: نکات مهم مدیریت در ابهام:تعریف دوباره مفاهیم ،مفروضات ومدلهای کسب وکارذوب شدن محصول وخدمت در هم و پدیدار شدن مقوله جدیدی به نام« پیشنهاد » ویا بعبارتی کالاهای خدمت نما وخدمات کالا نماوجود مبادلات مبتنی بر ارزشهای اقتصادی،اطلاعاتی، احساسی وعاطفی/p>

اسلاید ۷: جستجوی راه های تأثیرگذاری به جای کنترلتقویت انعطاف پذیری،شهامت وواکنش سریع به جای تکیه کردن واعتماد به «پیش بینی،آینده نگری وبرنامه ریزی»تقویت مدیریت شبکه ای شامل مدیریت مالکیتی،مدیریت ارتباطی ومدیریت شراکتیافزایش سرعت به کار گیری سرمایه به جای نیاز به سرمایه بیشتر/p>

اسلاید ۸: بحران: عبارست از :هر چیزی که می تواند تأثیراتی فراگیر ، چشم گیر ودست وپاگیر بر روی فرد ،سازمان یا جامعه داشته باشد/p>

اسلاید ۹: مدیریت بحران:عبارتست از :واکنش جمعی هماهنگ، به موقع وموثر نسبت به بحران ،با هدف جلوگیری یا کاهش خسارت به منافع،شهرت وتوان عملیاتی فرد،سازمان یا جامعه/p>

اسلاید ۱۰: اهداف مدیریت بحران:کاهش فشارها وتنش های اولیهآمادگی ومهارت برای برخورد مناسب با بحران وامواج آنکنترل کردن جریان اطلاعات وارتباطاتاداره کردن منابع به طور موثر/p>

اسلاید ۱۱: چرخه عمر بحران: مرحله اول:شوک اولیه مرحله دوم:تلاطممرحله سوم :عبور/p>

اسلاید ۱۲: مرحله اول:شوک اولیهاز دست دادن کنترل همراه با خشم ،عصبانیت ونگرانی شدیدنبود اطلاعات یا آگاهی کافی در مورد جزئیاتترس( ترسیدن وترساندن) ،بزرگنمایی منفی ها وآثار مخرب، توجه به موارد آنی، واکنش های ضربتی وکوتاه مدت/p>

اسلاید ۱۳: از دست دادن حالت عادی و روحیه وانرژی و پدید آمدن نوعی بی حرکتی ،بلاتکلیفی ،عدم آرامش واطمینان ،بی نظمی وهرج ومرجتصمیم گیری های نادرست ،ناپخته واحساسی/p>

اسلاید ۱۴: مرحله دوم:تلاطم حدسیات ،شایعات ،جاروجنجال ودامن زدن بحرانافزایش ابهام ،نگرانی وحیرانی ناشی از نظرات پراکنده ودیدگاههای گوناگونبی ثباتی ،عدم شفافیت و پراکنده کاری /p>

اسلاید ۱۵: مرحله سوم :عبور تلاش برای حفظ موقعیت،شهرت ،اعتبار وآبروایجاد حس اعتماد ونگاه وادراک مثبت نسبت به شرکت ومصولات آنحفظ ارتباط با گروههای تأثیرگذار وذینفعانبرنامه ریزی برای برطرف کردن موانع و مسائل آماده سازی همگانی برای گذار وتحول/p>

اسلاید ۱۶: موضوعات اساسی بحرانتوجه به بعضی نکات عمومیتشخیص نیاز وضرورت بازسازیآرامش وثبات مالیتصمیم گیری در مورد آنچه باید صورت گیردانجام امور واقدامات لازم/p>

اسلاید ۱۷: آزمایش سلامتی کسب وکار:تا چه اندازه مدیریت شرکت متکی به یک فرد قدرتمند است؟تا چه اندازه سایر مدیران انفعالی و بی نقشهستند؟تا چه اندازه مدیران مهارتهای مدیریتی مورد نیاز را دارند؟تا چه اندازه شرکت گرفتار نوعی شکاف وفاصله مدیریتی است؟/p>

اسلاید ۱۸: کنترل های حسابداری:آیا کنترل بودجه وجود دارد؟وضعیت نقدینگی شرکت چگونه است وآیا برنامه ای وجود دارد؟آیا سیستم قیمت تمام شده در شرکت وجود دارد؟/p>

اسلاید ۱۹: توانائی تحول:آیا آمادگی تحول وجود دارد؟تا چه اندازه مدیران ارشد آنرا حمایت می کنند؟آیا برنامه ای برای تحول تنظیم شده است؟/p>

اسلاید ۲۰: خطرات:میزان وام ها وبدهی ها چگونه است؟پروژه های توسعه وگسترش شرکت در چه وضعیتی هستند؟آیا پروژه های بزرگ نیمه تمام وجود دارند؟/p>

اسلاید ۲۱: علائم نگران کننده:مشکلات دریافت وپرداخت( علائم وعوامل) کدامند؟نرخ جا به جائی یا ترک خدمت نیروهای کلیدی چگونه است؟واکنش نظام بانکی نسبت به شرکت چیست؟میزان فروش ،درآمد وسود چه شرایطی دارند؟شاخص رضایت مشتریان چگونه است؟/p>

اسلاید ۲۲: الزامات بازسازی:کسب پشتیبانی وحمایت برای بازسازیشناخت گزینه هاشرایط لازم برای بازسازی موفقمراحل وفرایند بازسازی/p>

اسلاید ۲۳: منافعمخارجمنابعموانعبازاریابی در بحران/p>

اسلاید ۲۴: مدیرت موانع وچالشهاحساس شدن به چالشها وموانع درون سازمانیغلبه کردن بر روحیه ترسیدن وترساندن ونومیدیخودداری از شتاب زدگی وهیجان زدگیبرطرف کردن روحیه بی تفاوتی، دیراندیشی ،صبر وانتظار، توجیه ومقایسه های نادرسترسیدگی کردن ورفع عوامل ساختاری وابزاری/p>

اسلاید ۲۵: حساس شدن وواکنش درست به چالشها وموانع بیرونیدیده بانی تحولات محیطی وامواج تازه بحرانبرخورد درست با محدودیت ها ومحرومیت های ناشی از بحرانواکنش سریع نسبت به تحولات وفرصتها وتهدیدهای جدیدارتباطات واطلاعات روز برای مقابله، مهار وکنترل موانع ومشکلات گوناگون/p>

اسلاید ۲۶: مدیریت مخارجحساس شدن به مراکزو عوامل وعناصر هزینه بازنگری بودجه هاصرفه جوئی ودرست خرج کردن جلوگیری از هزینه های جدید اضافینظارت وکنترل هزینه ها به طور دائمکاهش هزینه های غیرضروری وسربارآثار بلند مدت وکوتاه مدت مخارج وهزینه ها/p>

اسلاید ۲۷: مدیریت منابعتعیین ،تشخیص ، تخصیص وترکیب واستفاده درست از منابع انسانی ومالی در شرایط بحراناستفاده از شبکه منابع شامل منابع خودی، ارتباطی ومشارکتی/p>

اسلاید ۲۸: مدیریت عوامل تولید در شرایط بحرانمواد اولیه مناسب (میزان، قیمت،موجودی)سرمایه (منابع، هزینه، استفاده)نیروی انسانی( ترکیب ، بهره وری)ماشین وتکنولوژی ( انتخاب واستفاده درست)/p>

اسلاید ۲۹: مدیرت عناصر آمیزه بازاریابیمحصول( تناسب با شرایط بحران)قیمت ( ارزش وارزنده بودن)توزیع( زمان، مکان وشرایط وکانال های جدید ومناسب)ترویج ( بودجه، ترکیب واستفاده درست)/p>

اسلاید ۳۰: مدیریت منافع ارتباط نزدیک با مشتریان کلیدی ورفتارشناسی بازارفرهنگ سودآوری وسودرسانیتعریف منافع کوتا

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.