پاورپوینت کامل مدیریت تغییر و نوآوری ۳۴ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مدیریت تغییر و نوآوری ۳۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت تغییر و نوآوری ۳۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل مدیریت تغییر و نوآوری ۳۴ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: پاورپوینت کامل مدیریت تغییر و نوآوری ۳۴ اسلاید در PowerPointشرکت‌های بزرگ، تجارتخانه‌های کوچک، دانشگاه‌ها، ادارات دولتی در ایالات و شهرها، بیمارستان‌ها و حتی ادارات نظامی زیر فشار قرار دارند تا تغییر و تحولی را در شیوه کارشان بوجود آورند. هر چند همیشه ایجاد و انجام تغییر و تحول، پاره‌ای از کار مدیران بوده است ولی در سال‌های اخیر بر شدت آن افزوده شده است. در این فصل علت آن را بررسی خواهیم کرد. ما همین طور شیوه‌هایی را که مدیران می‌توانند نوآوری را تشویق کنند و قدرت تطبیق سازمان خود را افزایش دهند، مورد بحث قرار خواهیم داد.

اسلاید ۵: تغییر و تحولتحول عبارت است از تغییر در محیط، ساختار، فناوری، یا افراد یک سازمان. اگر تغییر و تحولی در کار نبود، کار مدیران نسبتاً ساده بود و برنامه‌ریزی بدون مشکل بود چرا که امروز با فردا فرقی نمی‌کرد. مشکل مربوط به طراحی سازمان نیز حل می‌شد. از آنجا که محیط باثبات بود، نیازی به تطبیق نبود. همین‌طور، تصمیم‌گیری به شدت ساده بود چرا که پیامد هر تصمیم‌گیری با قطعیت قریب به یقین قابل پیش‌بینی بود. کار مدیران ساده بودمثلاً اگر رقبا تولیدات و خدمات جدید معرفی نمی‌کردند، اگر مشتریان درخواست‌های تازه مطرح نمی‌کردند، اگر مقررات دولت هیچ‌گاه تغییر نمی‌کرد، اگر فناوری هیچ‌گاه ترقی نمی‌کرد، یا اگر نیازهای کارکنان همیشه یکسان بود.

اسلاید ۶: تغییر و تحولبه هر صورت، تغییر، یک واقعیت سازمانی است. رسیدگی به تغییر یکی از کارهای هر مدیری است. حق انتخاب برای مدیران در یکی از این سه مقوله اساسی می‌گنجد: تغییر ساختار، فناوری، و نیروی انسانینیروی انسانیدیدگاه‌هاانتظاراتدرک و دریافترفتارفناوریفرایندهای کارشیوه‌‌های کارابزار ساختارروابط قدرتراهکارهای هماهنگیطراحی مجدد مشاغلمحدود کنترل

اسلاید ۷: نیروهای بیرونی نیاز به تغییر را پدید می‌آورندنیروهای بیرونی پدید آورنده تغییر منابع متعددی دارند. در سال‌های اخیر، بازار روی شرکت‌ها اثر گذاشته است و علت آن رقابت‌های جدید بوده است. قوانین و مقررات دولتی هم عوامل ایجاد تغییر هستند.فناوری نیز نیاز به تغییر را پدید می‌آورد. در نیمه دهه ۱۹۹۰، شبکه جهانی اینترنت وسیله‌ای چند بعدی برای کسب اطلاعات و فروش محصولات بوده.

اسلاید ۸: نیروهای بیرونی نیاز به تغییر را پدید می‌آورندپیشرفت‌های اخیر در تجهیزات پیچیده تغییرات عظیمی را برای بسیاری از سازمان‌‌‌ها پدید آورده است. خط مونتاژ در بسیاری از صنایع بسیار تغییر کرده است، چرا که کارفرمایان روبات‌های پیشرفته را جایگزین نیروی کار انسانی نموده‌اند. البته، تغییرات اقتصادی بر همه سازمان‌ها اثر می‌گذارند. افزایش شدید قیمت نفت خام و گازوئیل بسیاری از شرکت‌های ایالات متحده را که برای حمل ونقل محصولاتشان نیازمند سوخت بودند ناچار به افزایش قیمت، یکپارچگی حمل و نقل و حذف بعضی خدمات در زمان تحویل کالا نمود.

اسلاید ۹: نیروهای درونی نیاز به تغییر را پدید می‌آورندعلاوه بر نیازهای بیرونی که برشمردیم، نیروهای درونی نیز می‌توانند نیاز به تغییر را تشدید نمایند. نیروهای درونی، از عملیات داخل سازمان ناشی می‌شوند یا متأثر از تغییرات بیرونی هستند.به هنگامی که مدیریت به تعریف تازه یا تغییر استراتژی خود می‌پردازد، معمولاً مجموعه‌ای از تغییرات را معرفی می‌کند. به کارگیری تجهیزات جدید، معرف نیروی درونی دیگری در راستای ایجاد تغییر و تحول است.احتمالاً شرح وظایف کارکنان دوباره طرح‌ریزی می‌شود، نیاز به آموزش جهت کار با ماشین آلات و تجهیزات جدید حس می‌شود.

اسلاید ۱۰: مدیر می‌تواند به عنوان عامل تغییر عمل نمایدتحولات در یک سازمان نیاز به یک تسهیل‌کننده دارد. افرادی که به عنوان کاتالیزور عمل می‌کنند و مسئولیت مدیریت فرایند تغییر و تحول را می‌پذیرند عوامل تغییر نامیده می‌شوند. هر مدیری می‌تواند عامل تحول باشد همان‌طور که عنوان تحول را بررسی می‌کنیم فرض می‌کنیم که این تغییر به وسیله یک مدیر در سازمان شروع و انجام می‌شود. همچنین عامل تحول می‌تواند یک نفر غیر مدیر باشد- مانند یک کارمند متخصص درون سازمان یا مشاوری بیرون سازمان که تخصص وی اجرای تحول در سازمان باشد.

اسلاید ۱۱: دو دیدگاه پیرامون فرایند تغییر اغلب برای روشن شدن فرایند تغییر، دو استعاره به کار میبریم. استعار «آب‌های آرام» که سازمان را به مثابه کشتی بزرگی که دریای آرام را می‌پیماید، مینمایاند. کاپیتان کشتی و خدمه به خوبی آگاهند که به کجا می‌روند چرا که قبلأ بارها این مسیر را طی کرده‌اند. در این حال، تغییر در حد یک طوفان موقتی، یک آشفتگی در سفری آرام و پیش‌بینی‌پذیر است. استعار « آب‌های خروشان» سازمان را به مثابه قایق کوچکی میبیند که رودخانه‌ای خروشان را طی می‌کند. مسافران این قایق افرادی هستند که با هم سفر نکرده‌اند، همه با رودخانه آشنا هستند، قصد خود را نمی‌دانند و اگر اوضاع خیلی بد نگذرد در شب ظلمانی سفر می‌کنند. در این رودخانه خروشان تغییر طبیعی

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.