پاورپوینت کامل سبک های ارتباطی در سازمان ۴۵ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل سبک های ارتباطی در سازمان ۴۵ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل سبک های ارتباطی در سازمان ۴۵ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل سبک های ارتباطی در سازمان ۴۵ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: ۰مقدمهارتباطات ، کانون و هسته مرکزی فعالیت های یک فرد در سازمان برای انجام وظایفش می باشد . این امر سبب ایجاد نیاز به شناخت بیشتر و قدرت تحلیل هر یک از سبک ها و شیوه های ارتباطی که مورد استفاده قرار می گیرد، می شود .به منظور آن که بتوان رفتار های ارتباطی را بهبود و ارتقا داد ، ابتدا لازم است که آنها را فهمیده و یک مقایسه تطبیقی در باره اثرات هر یک از آنها در موقعیت های مختلف سازمانی داشته باشیم.
اسلاید ۵: ۰تعریف سبک و شیوه ارتباطیمجموعه ی ویژه ای از رفتارهای متقابل شخصی که در یک موقعیت خاص مورد استفاده قرار می گیرد .مجموعه ای از رفتارهایی که در فرآیند ارتباطی ، افراد در یک موقعیت خاص از خودشان نشان می دهند .
اسلاید ۶: ۰ویژگی های سبک و شیوه ارتباطیهر سبک و شیوه ارتباطی ، مجموعه و طبقه ای از رفتارهای ارتباطی که به یکدیگر مربوط هستند را در بر می گیرد.۱یک سبک ارتباطی خاص ، توسط یک شخص در موقعیت های مشابه با یک روند ثابت مورد استفاده قرار می گیرد.۲این دو ویژگی سبب تمایز سبک و شیوه ارتباطی از یک اقدام و عمل ارتباطی شده است.
اسلاید ۷: ۰عوامل کلی یک سبک و شیوه ارتباطیInternal System FactorsExternal System Factors
اسلاید ۸: ۰اثر سنجی سبک های ارتباطیاثربخشی هر یک از سبکها و شیوه های ارتباطی را می توان با اثری که بر روی روحیه و عملکرد افراد می گذارند ارزش یابی کرد .موقعیت است که تعیین می کند ، کدام یک از سبکها، اثر بخشی بیش تری خواهد داشت.
اسلاید ۹: ۰شش سبک و شیوه ارتباطی در چارچوب سازمانیووفورد و همکارانش۱۹۸۸
اسلاید ۱۰: ۰۱. سبک کنترلیرییس به اقدامات و تفکرات خاص افراد دیگر در رابطه با خودش جهت می دهد . تعریف
اسلاید ۱۱: ۰موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک کنترلیموقعیتی که نیاز به تصمیم گیری سریع و بی وقفه می باشد . (آتش نشانی)موقعیتی که تعداد افراد گروه بیش از بیست نفر باشند . موقعیتی که پراکندگی اعضای گروه زیاد باشد .موقعیتی که در آن تصمیم گیرنده از دانش و تخصص بالایی در زمینه بحث مورد نظر برخوردار باشد .موقعیتی که از زیردستان غیر ماهر ، غیر متخصص و بی تجربه استفاده شود . (افراد جدید الورود)موقعیتی که در آن کارکنان کاملاً وابسته به مافوقها باشند.موقعیتی که در آن کارکنان از انگیزه کافی برای ادامه کار برخوردار نباشند.
اسلاید ۱۲: ۰آثار و پیامدهای مثبت سبک کنترلی
اسلاید ۱۳: ۰آثار و پیامدهای منفی سبک کنترلیفشارمقاومتفشار بیشترعملکرد ضعیفمقاومت بیشترعملکرد ضعیف تر
اسلاید ۱۴: ۰۲. سبک برابری (تساوی)مدیران و طرف های ارتباطی سعی در ترغیب دیگران برای ارائه نظراتشان دارند.تعریف
اسلاید ۱۵: ۰موقعیت ها و شرایط کاربرد سبک برابریموقعیتی که مدیر قصد تشکیل یک تیم و گروه منسجم کاری را دارد .موقعیتی که مدیر قصد بهبود روابط بین خود با گروه های کاری و زیردستان را دارد.موقعیتی که زمان و وقت کافی برای پرداختن به موضوعات و بحث تبادل نظر وجود دارد.موقعیتی که گروه کاری کوچک می باشد .موقعیتی که تصمیمات و مسائل پیچیده هستند .م
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 