پاورپوینت کامل عوامل حیاتی موفقیت سازمانی در پذیرش بانکداری الکترونیک ۳۳ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل عوامل حیاتی موفقیت سازمانی در پذیرش بانکداری الکترونیک ۳۳ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل عوامل حیاتی موفقیت سازمانی در پذیرش بانکداری الکترونیک ۳۳ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل عوامل حیاتی موفقیت سازمانی در پذیرش بانکداری الکترونیک ۳۳ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: تحقیق در روش عوامل حیاتی موفقیت برای بررسی موضوعات سازمانی مرتبط با پذیرش بانکداری الکترونیک ، روش های متعددی نظیر سیستم شاخص های کلیدی و تحلیل SWOT یا تحلیل هزینه/ سود و … می توانند مورد استفاده قرار گیرند. ما تکنیک CSFs را به کار گرفته ایم، برای اینکه این تکنیک یک تکنیک ثابت مناسب در زمینه سیستم های اطلاعاتی بوده که باتحقیق ما مناسبت تر است.اگر عوامل حیاتی موفقیت شناسایی شوند، مدیریت می تواند اقدامات قطعی را برای اجرای مؤثرتر مدل های جدید تجاری مانند تجارت الکترونیک را به کار بگیرد. این تحقیق ترکیبی از موضوعات: برنامه ریزی استراتژیک و اجرای تجارت الکترونیک را مورد بررسی قرار می دهد، از این رو عوامل حیاتی موفقیت بررسی شده یک روش مناسب برای این تحقیق می باشد.

اسلاید ۵: سابقه بانکداری الکترونیک و عوامل موفقیت آن محققان میزان درک و آگاهی مشتریان از بانکداری الکترونیک را مورد بررسی قرار دادند. برخی شبکه الکترونیکی را با سایر شبکه ها مورد مقایسه قرار دادند. و برخی هم موضوعات استراتژیک و با اهمیت مانند تأمین شبکه اولیه بانکداری الکترونیک از شرکت های دیگر یا مزیت رقابتی بانکداری الکترونیک را مورد بررسی قرار داده اند. اما سطوح استراتژیک موضوعات سازمانی بانکداری الکترونیک عموما به طور مناسب و به اندازه کافی توسط تحقیقات اخیر پوشش داده نشده است. این تحقیق قصد دارد برای این شکاف و نارسایی با در نظر گرفتن عوامل پلی برای حل مشکل بسازد. ما این عوامل را در سه طبقه تقسیم بندی نموده ایم: -عوامل استراتژیک -عوامل عملیاتی -عوامل تکنیکی

اسلاید ۶: ۱. عوامل استراتژیک مصرف کنندگان برای امنیت اموالشان نمی خواهند از یک وب سایت به وب سایت دیگر بروند. وب سایت مبتنی بر ارایه خدمات، بایستی برای استفاده، راحت تر، ساده تر و کم هزینه تر ازروش های دیگر باشد تا اعتماد و وفاداری مشتریان را جلب نماید. این نوع همزمانی و یکپارچگی توزیع شده منابع یکی از بزرگترین مزایای بالقوه بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان می باشد.در این خصوص اینترنت بایستی با سایر شبکه ها نظیر ATMs و سیستم های داخلی برای افزایش کارایی تلفیق و یکپارچه گردد. به علاوه، پردازش در میان شبکه ها برای اجتناب از مشکلات بایستی به صورت همزمان ( real time ) باشد.

اسلاید ۷: ادامه. عوامل استراتژیک بانک ها باید از اینترنت به عنوان یک شبکه توزیعی استفاده نمایند و بایستی شبکه های سنتی نظیر شبکه های شعب و تلفنبانک را حفظ نمایند. این کار به بانک ها فرصتی برای تغییر و تحولی ملایم و آهسته از استراتژی بانکداری شبکه ای به استراتژی بانکداری الکترونیک می بخشد و پوشش خوب بازار را فراهم می آورد. نام تجاری بانکها به عنوان یک منبع قابل اعتماد جهت انتقال در میان موانع فیزیکی و اجتماعی برای ورود مشتریان در یک محیط آرام و جدید، پیشنهاد می شود.

اسلاید ۸: ۲. عوامل عملیاتی مهمترین عامل مطرح شده در مقالات، ارایه خدمات خوب و شایسته به مشتری می باشد. تصویب قوانین موجب ترقی و رشد حقوق مشتریان شده است. در حالی که تکنولوژی و رقابت موجب ترقی و ارتقا ( رشد وتوسعه ) و قابلیت بالای انتخاب محصولات برای ایجاد زیر ساخت های لازم را فراهم آورده است.بانک ها باید به طور مداوم محصولات و خدمات و فناوری های جدید توسعه یافته را جهت تحول بسمت پیشبرد بانکداری الکترونیکی برای ارایه خدمات بهتر، مطمئن تر و راحت تر و به صورت Online به مشتری ها بکار گیرند. Riggins تعداد زیادی از عوامل موفقیت حیاتی بانکداری اینترنتی در زمینه صنعت بانکداری استرالیا را مشخص و تعیین نمود که عبارتند از:افزایش اراده برای نوآوری و تغییرات واصلاحات سریع در زیر ساختارهای بانکداری اینترنتی، بازاریابی و تبلیغات آدرس وب سایت بانک برای گسترش بازدید کننده های بار اول،به کارگیری ابزارهای حمایتی تصمیم Online برای مدیریت مالی مشتریها، ایجاد یک واحد مجازی Online برای ارایه خدمات مالی و دسته بندی محصولات و خدمات قابل عرضه.

اسلاید ۹: ۳. عوامل تکنیکی امنیت که شامل حفاظت از اطلاعات شخصی مشتریان و تراکنش های مطمئن برای جلوگیری از سوء استفاده می باشد، برتری دارد نسبت به رشد هر نوع تجارت Online شامل بانکداری الکترونیک. این عامل به عنوان یک عامل بسیار حیاتی ذکر شده است. تکنولوژی ناموفق اغلب منجر به از دست دادن مشتری برای همیشه می شود. کاستی ها و نقایص در ساختارتکنولوژیکی اغلب بزرگترین مانع در پذیرش شبکه بانکداری الکترونیک و پیوستگی و یکپارچگی آن با سایر شبکه ها می باشد

اسلاید ۱۰: روش تحقیقروش تحقیق انجام شده مطالعه موردی است. داده ها در طول یک دوره شش ماهه جمع آوری شده اند. برای هدف این مطالعه، ازمتدولوژی Yin استفاده کرده ایم. او تحقیق تجربی را روی یک حادثه که به صورت همزمان در خلال مفاهیم زندگی واقعی رخ می دهد را بررسی می کند، ‌مخصوصا زمانی که مرزهای بین حادثه و مفاهیم به طور واضح مشخص نیست. بنابراین، مطالعه موردی یک متدولوژی مناسبی است برای زمانی که پژوهشگر کنترل کمی دارد یا اصلا کنترلی ندارد و جستجوی معتبر علمی را انجام می دهد و از حوادث بیرون از آزمایشگاه استنتاج می کند.داده ها برای مطالعه موردی به وسیله ی به کارگیری ابزارهای جمع آوری داده مانند مصاحبه، مشاهده و استناد به مدارک گذشته ( مثلث بندی داده ها ) جمع آوری می گردند.

اسلاید ۱۱: سابقه بانک وولویچ در انگلستان وولویچ یکی از ارایه دهنده های برجسته خدمات مالی خصوصی در انگلیس است که بیش از ۷۰۰۰ کارمند در آن فعالیت می کنند و در سال ۲۰۰۲ -۲۰۰۱ سرمایه ای بالغ بر سی بیلیون پوند داشته است. این بانک در سال ۱۸۹۷ تاسیس شد واکنون یکی از بانک های برجسته در انگلیس می باشد که بیش از ۴۰۰ شعبه در سراسر انگلیس دارد. این بانک یک شرکت مبتکر وکاملا جدی و مشتاق برای استفاده از ابزارهای جدید تکنولوژی است و به واسطه شبکه های الکترونیکی در ابتدای صف ارایه دهندگان خدمات مالی در اروپا می باشد. در سال ۲۰۰۰ بانک وولویچ بخاطر موفقیت در بانکداری الکترونیک توسط گروه Barclays تحویل گرفته شد که یکی از گروه های مهم بانکداری در اروپاست.

اسلاید ۱۲: برنامه باز بانک وولویچ برنامه باز توسط وولویچ طراحی شده است تا با در دسترس قرار دادن افراد توسط شبکه های مختلف مانند شعب، تلفن، اینترنت و WAP ( پروتکل درخواست بی سیم )، موجب سرمایه گذاری های شخصی مشتریها گردد. این بدین معنی است که بسیاری از مشتریان ( به وسیله کامپیوتر و اینترنت ) در هر ز

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.