پاورپوینت کامل سه وظیفه مربوط به ساختن استراتژی ۹۵ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل سه وظیفه مربوط به ساختن استراتژی ۹۵ اسلاید در PowerPoint دارای ۹۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل سه وظیفه مربوط به ساختن استراتژی ۹۵ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل سه وظیفه مربوط به ساختن استراتژی ۹۵ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: ویژگی های چشم انداز و رسالت استراتژیک چشم انداز استراتژیک فعالیت هایی که شرکت قصد دارد پی گیری نماید ، مورد شناسایی قرار دهد خط سیر بلند مدت شرکت را تعیین می نماید چشم انداز گسترده ای از آنچه که هستیم ، آنچه که انجام می دهیم و مسیر آتی شرکت فراهم می نماید بیان رسالت باید :شرکت را از شرکت های دیگر مجزا سازد .یک حس قوی از هویت سازمانی و هدف تجاری را در شما برانگیزند.

اسلاید ۵: ویژگی های چشم انداز و رسالت استراتژیک رهبری استراتژیک با مفهوم بایدها و نبایدها و چشم اندازی از مسیری که شرکت باید طی کند ، آغاز می شود .

اسلاید ۶: مثالی در مورد چشم انداز استراتژیک خطوط هوایی دلتاهدف ما این است که دلتا را به عنوان اولین انتخاب در سطح جهان تبدیل کنیم .

اسلاید ۷: مثالی در مورد چشم انداز استراتژیک خطوط هواپیمایی دلتا مطرح کردن این شرکت هواپیمایی در سطح جهان :زیرا هدف ما این است که رقیبی مبتکر ، جسور . پای بند به اخلاقیات و موفق باشیم و بهترین خدمات را برای مشتری فراهم کنیم . برای گسترش دامنه پروازها از طریق مسیرهای جدید و اتحادیه های مبتکر جهانی بطور دائم در جستجوی فرصت های جدید هستیم .

اسلاید ۸: مثالی در مورد چشم انداز استراتژیکخطوط هوایی دلتا شرکت هواپیمایی از این لحاظ صورت می گیرد که ما قصد داریم کسب و کار خود را حفظ کنیم زیرا آگاهی کامل داریم – منظور حمل و نقل هوایی و خدمات مربوطه باشد . همچنان به ریشه های خود پای بندیم . ما به چشم انداز بلند مدت برای رشد همراه باسود در صنعت هواپیمایی اعتقاد داریم و نیز به اختصاص وقت کافی ، توجه و سرمایه گذاری برای بهبود موقعیت و مقامی که در این صنعت داریم ، ادامه خواهیم داد .

اسلاید ۹: مثالی در مورد چشم انداز استراتژیک خطوط هوایی دلتا منظور از تنها انتخاب این است که ما به علائق مشتریان . کارمندان و سرمایه گذاران خود ارج می نهیم . ما به ارائه بهترین خدمات به مسافران و شرکت های باربری ادامه خواهیم داد و برای پرسنل خود نیز محیطی چالش طلبانه ، رضایت بخش و مثمر ثمر فراهم خواهیم ساخت که نقش و سهم آنها را به رسمیت شناخته و زحمات آنها را ارج نهد . برای سهام داران خود نیز بازده مالی باثبات و بالایی فراهم خواهیم نمود .

اسلاید ۱۰: چرا یک چشم انداز مشترک حائز اهمیت است چشم انداز استراتژیک مشترک همانند آهن ربایی است که تمام براده های آهن را به خود جذب می کند.هنگامی که تمام کارمندان نسبت به هدف و خط سیر بلند مدت شرکت متعهد باشند ، امکان وجود انتخابهای مناسب و مطلوب در خصوص تصمیمات تجاری بسیار زیاد است .افراد و گروهها از هدف چشم انداز استراتژیک مشترک آگاهی دارند .در اجرای استراتژی بهبودی حاصل می شود .

اسلاید ۱۱: تعریف و تعیین کسب و کار شرکت برای این منظور ۳ عامل مدنظر قرار می دهیم :نیازهای مشتری : آنچه که باید برآورده شود گروه های مشتریان : کسانی که قرار است نیازهایشان برآورده شود .تکنولوژی های مورد استفاده و وظایفی که باید انجام شود . نحوه برآورده شدن نیازهای مشتری.

اسلاید ۱۲: تعریف و تعیین کسب و کار شرکتنگاه از خارج از سازمان به نیازهای مشتری ، تعریفی را که از کسب و کار ارائه می کنیم بصورت مشتری محور و بازار محور درمی آورد .نگاه از داخل به تکنولوژی ها و وظایف ، گستره عملیات شرکت را به صورت تخصصی ، کاملاً منسجم و نیمه منسجم درمی آورد

اسلاید ۱۳: آیا بیانیه رسالت باید محدود باشد یا گسترده ؟یک بیانیه رسالت که به خوبی تنظیم شده باشد باید :محدود و موجز باشد تا اینکه بتواند عرصه واقعی کار را مشخص کند باید به عنوان حد و مرزی برای بایدها و نبایدها بکار رودباید به عنوان چراغ راهنمایی برای مسیر آتی بکار رود بیانیه های رسالت خیلی وسیع و گسترده . هیچگونه راهنمای عملی در امر استراتژی سازی فراهم نمی کنند چنین بیانیه هایی به مدیران در امر رهبری و مدیریت کمک نمی کنند شرکتهای متنوع نسبت به شرکت های تک محصولی دارای تعاریف تجاری گسترده تری هستند .

اسلاید ۱۴: مثال : بیانیه رسالت یک شرکت متنوع شرکت آلکان (Alcan)شرکت آلکان مصمم است که خود را به عنوان مبتکرترین ونوآورترین شرکت متنوع آلومینیوم در سطح جهان معرفی نماید . آلکان یک شرکت جهانی و مشتری محور خواهد بود که به برترین و کم ترین هزینه در تجارت آلومینیوم درخواستی خود متعهد می باشد و منابع قابل توجهی را صرف مجموعه جدیدی از کسب و کار ها و تجارتهای با رشد بالا و توان بالای سوددهی می کند .

اسلاید ۱۵: مثال : بیانیه رسالت یک شرکت متنوع شرکت تایمز میرورتایمز میرور یک شرکت رسانه ای و اطلاعاتی است که اساساً به انتشار روزنامه ، کتاب ، مجله و دیگر نشریات و نیز تلویزیون کابلی و پخش تلویزیونی اشتغال دارد .

اسلاید ۱۶: مثال : بیانیه رسالت یک شرکت متنوع شرکت جان هن کاک ( John Hancock ) هدف ما در جان هن کاک نه فقط رقابت بلکه پیشرفت است . ما با ارائه مجموعه گسترده ای از خدمات و کالاها سهمی از بازار را به خود اختصاص می دهیم . جان هن کاک به غیر از بیمه به امور بانکی ، خدمات واسطه ای و سرمایه گذاری سازمانی نیز می پردازد. ما عقیده داریم که این مسیرهای جدید ، اقدامات مناسبی هستند … گام هایی هستند که باعث رشد و تعالی ما در سالهای آخر قرن حاضر می شوند .

اسلاید ۱۷: بیانیه رسالت برای دپارتمانهای وظیفه ای بیانیه های رسالت بخش وظیفه ای ، موارد زیر را کانون توجه قرار می دهد : نقش و سهمی که دپارتمان وظیفه ای در رسالت شرکت دارد .نقش و گستره فعالیت دپارتمان در شرکت .مسیری که دپارتمان نیازمند حرکت در آن است .

اسلاید ۱۸: مثالها : بیانیه های رسالت دپارتمانهای وظیفه ای دپارتمان منابع انسانی :کمک به موفقیت سازمان از طریق پرورش مدیران کارآ و تیم های کاری با عملکرد مثبت و بالا و حداکثر استفاده از توان بالقوه افراد دپارتمان جبران خسارت :به حداقل رساندن هزینه کلی تعهدات ، غرامت و خسارت کارگران و خسارت به اموال از طریق تکنیکهای محدود ساختن رقابتی هزینه و برنامه های کنترلی و جلوگیری از زیان .

اسلاید ۱۹: انتقال چشم انداز انتقال چشم انداز موجود می تواند برای نیروی کار الهام بخش ، چالش برانگیز و برانگیزاننده باشد .یک حس قوی از اهداف سازمانی را برانگیزاند .غرور ایجاد نماید و موجب به خدمت گرفتن کارمندان شود .نیروی کار را منسجم گرداند و موجب ایجاد انگیزه کاری در افراد شود و باعث شود کارکنان شرکت را به مثابه زندگی خود فرض کنند .بیانیه های رسالتی که به خوبی تنظیم شده اند : ساده و موجز هستند – آشکار و رسا هدف شرکت را بیان می دارند – برای آینده شرکت شور و اشتیاق لازم را بوجود می آورند – باعث تلاش و مسئولیت پذیری افراد می شوند .

اسلاید ۲۰: نقش کارآفرینی : تغییر رسالت شرکت چالش کارآفرینی : دانستن این نکته که چه موقع رویدادها نیازمند تجدید نظر هستند ، به منظور جلوگیری از اسیر شدن در رکود یا از دست دادن موقعیتهای جدید رشد تدوین کنندگان استراتژی باید نسبت به موارد زیر هوشیار باشند :تغییر خواسته ها و نیازهای مشتری ظهور قابلیتهای تکنولوژیکی شرایط در حال تغییر تجارت بین المللعلائم موقعیتهای در حال رشد یا رو به ضعف

اسلاید ۲۱: ارزش مدیریتی چشم انداز و رسالت استراتژیک متبلور ساختن دیدگاه مدیر ارشد در خصوص خط سیر بلند مدت شرکت کمک به مدیران برای اجتناب از تصمیم گیری بدون اندیشه و بدون هدف انتقال هدف سازمانی ایجاد انگیزه برای کارمندان بطوریکه حداکثر سعی خود را انجام دهند روی یک مسیر مشترک نگه داشتن اعمال مبتنی بر هدف مدیران رده پایین بیانیه رسالتی که به خوبی انتخاب شده باشد ، شرکت را برای آینده آماده می کند .

اسلاید ۲۲: تعیین اهداف اهداف :بیانگر تعهد مدیریتی برای رسیدن به اهداف خاص و قابلاندازه گیری عملکردی در یک زمان معین می باشند و به تشریح مقدار و نوع عملکرد بر حسب زمان می پردازد و به آنچه که باید انجام شود ، توجه خاصی مبذول می دارد . تعیین هدف ، رسالت شرکت را به نتایج عملکردی ملموس تبدیل می سازد .

اسلاید ۲۳: ارزش مدیریتی اهداف اهداف دو وظیفه مهم بر عهده دارند :جایگزین ساختن تصمیم گیری استراتژیک به جای بی هدفی فراهم نمودن معیارهایی برای ارزیابی عملکرد سازمانی

اسلاید ۲۴: ارزش مدیریتی اهداف اصل شرکتهایی که مدیران آنها اهدافی را برای هر یک از حوزه های کلیدی تعیین می مایند و سپس بطور جسورانه کارهایی را برای رسیدن به اهداف عملکردی خود دنبال می کنند ، معمولاً نسبت به شرکتهایی که مدیران آنها نیت و قصد خوبی دارند و سخت تلاش می کنند و امید به موفقیت دارند ، عملکرد بهتری دارند .

اسلاید ۲۵: اهداف تعیین شده باید شامل چه اهدافی باشد ( مورد نیاز هر یک از حوزه های کلیدی و مهم ) اهداف مالی :با عملکرد مالی شرکت در ارتباط می باشد عملکرد قابل قبول مالی برای بقای شرکت اهمیت حیاتی دارد اهداف استراتژیک :با رقابت طلبی شرکت و موقعیت بازار در ارتباط می باشد بر رقیب متمرکز می باشد عملکرد قابل قبول استراتژیک برای موفقیت رقابتی بلند مدت ضروری می باشد .

اسلاید ۲۶: چه نوع اهدافی را باید تعیین نمود ( مورد نیاز کوتاه مدت و بلند مدت ) اهداف کوتاه مدت بر عملکرد کوتاه مدت متمرکز می باشد اهداف بلند مدت بر عملکرد بلند مدت متمرکز می باشد

اسلاید ۲۷: اصل مدیریت استراتژیک هر شرکتی نیازمند اهداف استراتژیک و مالی می باشد

اسلاید ۲۸: مثال: اهداف شرکت مک دونالدکسب رضایت صددرصد مشتریان … هر روز … در هر رستوران … برای هر مشتری.

اسلاید ۲۹: مثال: اهداف شرکترابرمید(Rubbermaid)افزایش فروش سالانه از یک میلیارد دلار به ۲ میلیارد دلار در عرض ۵ سال ورود به بازار جدید هر ۱۸ الی ۲۴ ماه یکبار رسیدن به مرحله ای که ۳۰ % از فروش هر سال از کالاهایی باشد که در ۵ سال گذشته در خط تولید شرکت وجود نداشته است کم

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.