پاورپوینت کامل گزارش عملکرد ۲۹ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل گزارش عملکرد ۲۹ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل گزارش عملکرد ۲۹ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل گزارش عملکرد ۲۹ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: حــوزه گــروه هـــای کـارشنـــــاسی۱) گروه کارشناسان آموزش ضمن خدمت کارکنان : آموزش و میزان توجه به آن همواره در گذشته متناسب با اهمیت موضوع نبوده است در حالیکه سرمایه گذاری صحیح در آن دستاورد بزرگی بـرای سازمان و بهبود وظایف و رسیدن به اهداف آن بدنبال خواهد داشت. باتوجه به اهمیت موضوع آموزش کارکنان در برنامه چهـارم توسعــه از ۸ درصد رشـد اقتصادی پیش بینی شـــده برنامه چهارم ۵/۲ درصد آن صرفاً باید از ناحیه افزایش میزان بهره وری حاصل گردد.

اسلاید ۵: اقدامات انجام یافته در این راستا : ۱- صرف حدود ۵۰ درصد وقت مدیریت به امر آموزش و انجام مطـــالعه و برگزاری جلسات متعدد جهت حصول به این اهداف پیش بینی شده است.۲- برگزاری همایش مدیران واحدهای تابعه به همراه رابطین آموزشی جهت طرح سیاستها و اهداف آموزشی برنامه چهارم توسعه و نهایتاً انجام پرسش و پاسخ شرکت کنندگان با معاونت محترم پشتیبانی ، مدیر و معاون مدیریت و مسئول آموزش ضمن خدمت.۳- برگزاری جلسات توجیهی با رابطین آموزشی مراکــز آموزشـی و درمانی و طـرح سیاست ها و اهـداف آموزشی و انجام پرسش و پاسخ و کسب نقطــه نظرات و دیدگاه های ایشان در سالن اجتماعات حوزه ریاست.۴- برگزاری جلسه توجیهی با رابطین آموزشی شبکه های بهداشت و درمان و طرح سیاستها و نقطه نظرات ایشان درسالن اجتماعات معاونت بهداشتی.

اسلاید ۶: ۵- برگزاری جلسه با کمیته آموزش معاونت بهداشتی (نمایندگان گروه هــای کارشناسی) در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی به همین منظور.۶- برگزاری ۴ جلســه با مسئول آموزش معاونت بهداشتی و درمان به همـراه کارشنـــاسان آموزش جهت ایجـــاد هماهنگی و برنامه ریزی دوره های آموزش.۷- تشکیل کار گـروه تخصصی آموزش ضمن خدمت مرکـب از ۱۴ نفر ( ۹ نفر فـارغ التحصیـــلان کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی + ۲ نفر مسئـول آموزش معــاونت بهداشتی و درمان + کارشناسان آموزش + معاونت مدیریت)

اسلاید ۷: الف) در اولین جلسه این کارگاه که مربوط به آشنایی با سیـاستهای آموزشی و نقد و بررسی فعالیت هـای مدیریت در سنوات قبل بود ، تجدید نظر در فرآیند آموزشی (نیازسنجی – برنامه ریزی – اجراء و ارزشیابی دوره های برگزار شده) و در اولویت اول نیازسنجی آموزشی جهت اصلاح و تجدید نظر لازم مدنظر قرار گرفت.ب) دومین جلسه کارگروه تخصصی اختصاص به تجدید نظر در نیازسنجی آموزشی انجام شده در سال ۸۴ داشــت که با توجه به دستـاوردهای قبلی کارشنـــاسان آموزش به مــدت بیش از ۱۲۰۰ نفــر ساعــت مقرر گردید با کمک گروه هــای کارشناسی تشکیل یافته در سطح دانشگـــاه و اعضای تیم و کارشناسان آموزش اصلاحات و تجدید نظر لازم در نیازسنجی انجام گیرد.ج) سومین جلسه کـار گروه تخصصی در مهرماه تشکیل و گزارش پیشرفت کــار گروه ارائه شد ، که تاکنون حدود ۶۰ درصد کار (تجدید نظر و اصلاح نیازسنجی و انتخاب دوره های مورد نظر سال ۸۷) انجام یافته است.

اسلاید ۸: ۸- اعلام سیاست های آموزشی دانشگـاه در همایش و جلســات توجیهـی رابطین آموزشی بشرح زیر : برگزاری دوره های آموزشی در غیر وقت اداری ادغام دوره های آموزشی مشابه ۲ و۴ ساعته حذف دوره های پیش بینی شده غیر ضروری در نیازسنجی تهیه و ارسال بسته آموزشی دوره های مربوطه اعلام برگــزاری دوره هـای غیرحضوری که امکان برگزاری آنها بصــورت کتابخوانی یا غیرحضوری وجود داشته باشد. ۹- برگزاری ۶ جلسه و بررسی کارشنـــاسی ( به میزان ۸۵۰ نفر ساعت ) در مـورد دوره های عمومـی و بهبــود مدیــریت و انتخـاب ۷۴ نوع دوره جهت برگزاری در سال ۸۶ و سالهای بعد.

اسلاید ۹: ۱۰- انجـام نظارت بر چگونگــی برگزاری دوره های آموزشی در سنوات قبل نظارت بر برگزاری دوره های آموزشی تقریباً در حد صفر بود در حالیــکه امسال از ۱۹۵۵۴۵ نفــر ساعت دوره آموزشی برگزار شده به بیش از ۸۰درصد آن نظارت آموزشی بعمل آمده کـه در قالــب نیرو های موجود ( ۳ نفر کارشنـــاس و ۴ نفر کمک از واحدهای دیگر ) نتایج حاصله مطلوب می باشد.۱۱- تنظیم تقویم برگزری دوره های آموزشی جهت سهولت امر نظارت .۱۲- طراحی فرم ارزشیــابی پایان دوره از فراگیران ، جهت اخذ نظـــرات آنها در مورد مدرسین و رابطین و امکانات برگزاری دوره. ۱۳- طراحی فرم مشخصــات مدرسین و اخذ اطلاعـات آنها جهت برنامه ریــزی های آموزشی و درج نتایج ارزشیابی پایان دوره از فراگیران در مورد مدرسین.۱۴- طراحی فرم مشخصات رابطیــن آموزشی واحدهای تابعه جهت برنــامه ریزیهای آموزشی لازم و درج نتایج ارزشیابی پایان دوره در مورد ایشان.

اسلاید ۱۰: ۱۵- طراحی فرم ارزیابی دوره های حضوری و کتابخوانی از طرف کارشناسان آموزشی جهت تایید یا عدم تایید محتوای دوره برگزار شده و رعایت ضوابط دستورالعمـل های آموزشی. ۱۶- طراحی و تدوین ضوابط دستورالعمــل دوره های آموزش ضمن خدمـت که بعد از ۶۵۰ ساعت کار کارشناسی به کلیه واحدها جهت اجراء ابــلاغ گردیده. ۱۷- تغییر فرایند اخذ مجوز و اجرای دوره های آموزشی ابتدا واحدهای تابعه عنـاوین ، مشخصات و بسته های آموزشی دوره ها را به مدیریت ارسال می نمایند. واحد آمـوزش مدیریت گروه هدف و مشخصــات دوره را بررسی و تغییــرات لازم را اعمال می کند ، سپس بــه همراه فرم طراحی شده به گروه کارشناسی رشته شغلــی مربوطه ارسال و درصورت عـدم تشکیل گروه کارشناسی به گروه هـای آموزشی دانشکده ها ارسال می نمایند. گروه یاد شده بسته آموزشی ، سرفصلها و مشخصات مدرسین را بررسی و نظـر خود را به مدیـریت اعلام می نماید و نهایتاً با در نظر گرفتن نظر گروه کارشناسی مجوز برگـزاری دوره به واحد تابعه ابلاغ می شود و رونوشت آن جهت انجــام امر نظارت به گروه کارشناسان آموزش ارسال می گردد.

اسلاید ۱۱: ۱۸- تعیین فاصله خانه های بهداشت با مراکز و ستاد شبکه های بهداشت و درمان و استان جهت انجام برنامه ریزی های آموزشی و تعیین اوقات برگزاری دوره ( قبل از ظهر یا بعد از ظهر)۱۹- عدم معرفی مدیران و کارشناسان به سمینارهایی که محتوای ارتباطی موثری به وظایف د

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.