پاورپوینت کامل تجارت دیجیتال ۲۴ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل تجارت دیجیتال ۲۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل تجارت دیجیتال ۲۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل تجارت دیجیتال ۲۴ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: مدل های کسب وکار اینترنتی:اینترنت به شرکتها کمک می کند تاراههای جدید مانندافزودن ارزش افزوده به محصولات وخدمات به ایجادوجذب سود بپردازند.برخی ازمدلهای کسب کاراینترنتی عبارتنداز:۱.فروش محصولات فیزیکی به طورمستقیم به مصرف کننده ویا کسب وکارهای فردی (ویترین مجازی)۲.اطلاعات محصول،قیمت گذاری وموجود بودن آن برای افرادوموسسات بازرگانی فراهم می کند.با تبلیغاتیاازراه هدایت کردن خریداران وفروشندگان ،سودسهام راافزایش می دهد(کارگزاراطلاعات )۳.کاربران ازطریق پردازش آنلاین تراکنش فروش .درپول وزمان صرفه جویی می کنند(کارگزارمبادله)۴.یک محیط دیجیتالی فراهم می کند که خریداروفروشنده می توانند ازانجا بازدیدکنندوجست جو،قیمت گذاری محصولات رانمایش دهند(بازارآنلاین)۵.ازطریق تهیه محتوای دیجیتالی مانند خبرهای دیجیتالی،موسیقی،تصویرها،یافیلم های ویدویویی برروی وب درامدایجادمی کنند.(تامین کننده محتوا)۶.خدمات آنلاین رابرای افرادوموسسات بازرگانی فراهم می کند(تامین کننده خدمات آنلاین)۷.محل ملاقات آنلاین رادجائی فراهم می کندکه مردم دارای علاقه های مشابه می توانند ارتباط برقرارکرده واطلاعات سودمندی رابیابند.(جامعه مجازی)۸.نقطه اولیه ورودبه وب راهمراه بامحتوای تخصصی وخدمات دیگر تامین می کند.(درگاه)

اسلاید ۵: تجارت الکترونیک:اگرچه بیشترمبادلات تجاری هنوزازطریق مجاری مرسوم انجام می گیرد اما شمارمصرف کنندگان وموسسات بازرگانی که درحال استفاده ازاینترنت برای تجارت الکترونیکی هستند روبه افزایش است.طبقه بندی تجارت الکترونیک:برای طبقه بندی مبادلات الکترونیکی راه های زیادی وجود دارد.یکی از آن ها توجه به ماهیت کسانی است که درمبادلات تجارت الکترونیک مشارکت دارند.۱.تجارت الکترونیک موسسه بامصرف کننده(B2C)شامل خرده فروشی محصولات وخدمات به خریداران منفردمانند ارائه خدمات بانکها به مشتریان۲.تجارت الکترونیک موسسه باموسسه(B2B)شامل فروش خدمات ومحصولات بین موسسه ها مانندارایه خدمات بانکها بایکدیگر۳.تجارت الکترونیک مصرف کننده بامصرف کننده(C2C)شامل فروش مستقیم مصرف کنندگان به مصرف کنندگان

اسلاید ۶: خرده فروشی مشتری محور:اینترنت برای شرکت ها مجاری جدیدی جهت برقراری ارتباط وتعامل فراهم می آورد.شرکت ها می توانندازوب برای تامین مستمر اطلاعات ،خدمات وپشتیبانی استفاده کنند وتعامل مثبتی با مشتریان ایجادکنند،تاروابط بلندمدت وتکرارخریدها راتشویق کنند.فروش مستقیم ازطریق وب:تولیدکنندگان می توانند محصولات وخدمات خود رابه طورمستقیم به مشتریان بفروشند وواسطه هائی همچون توزیع کنندگان یافروشگاههای خرده فروشی راکناربگذارند.اینترنت درحال شتاب بخشیدن به واسطه زدائی وایجادفرصتها برای انواع جدید واسطه ها درصنایع دیگراست .

اسلاید ۷: بازاریابی تعاملی وشخصی سازی:بازاریاب ها از ویژگگی های تعاملی صفحات وب برای جلب توجه مصرف کنندگان باکسب اطلاعات مفصلدرباره ذائقه ها وعلایق آنهابرای بازاریابی تک بهتک استفاده می کنند.وب سایت هامنبع عظیمی ازاطلاعات مفصل درباره رفتار،اولویت ها ،نیازها والگوهای خریدمصرف کنندگان هستند وشرکتها می توانند ازآن برای ارائه تبلیغات ،محصولات ،خدمات وقیمت گذاری مناسب استفاده کنند.ارتباطات وارائه محصول رامی توان به دقت باتک تک مشتریان سازگارکرد،بنگاهها می توانندوب سایت هایشخصی سازی شده منحصربه فردی ایجادکنندکه محتوا یاآگهی های تبلیغاتی رابرای محصولات وخدمات موردعلاقه ویژه هرکاربرنمایش داده شود ،تجربه مشتری راارتقا بخشیدوارزش افزوده ایجادکنند،با استفاده ازفن اوری شخصی سازی وب ،بازاریابها باهزینه های بسیار پائین به مزایای استفاده از فروشندگانمنفرد دست می یابند.

اسلاید ۸: سلف سرویس مشتری:وب ودیگر فن آوریهای شبکه درحال مطرح کردن رویکردهای تازه ای ازارایه خدمات به مشتری هستندشرکت های زیادی از وب سایت ها و پست الکترونیک برای پاسخ گویی به پرسش های مشتری یادادن اطلاعات سودمند به آنها استفاده می کنند.شرکت ها درحال پی بردن به کاهش قابل توجه هزینه ها ازطریق برنامه های کاربردی سلف سرویس مشتری مبنی بروب هستند.تجارت الکترونیکی موسسه باموسسه:امروزه حدود۸۰درصدازتجارت الکترونیک موسسه باموسسه برمبنای سیستم اختصاصی تبادل داده هایالکترونیکی (EDI)صورت می گیرد.تباد

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.