پاورپوینت کامل مقیاسهای عملکرد ۴۴ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مقیاسهای عملکرد ۴۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مقیاسهای عملکرد ۴۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مقیاسهای عملکرد ۴۴ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: معیارهاهفت معیار به منظور ارزیابی مقیاسهای موجود و اقزودن مقیاس های جدیدسادگیکمی تعدادتوسعه یافتگی توسط استفاده کنندگانتناسب با مشتریبهبودهزینهنمایان بودن
اسلاید ۵: ویژگیدر سنجش عملکرد یک فرآیند یا فعالیت ویژه یک یا چند ویژگی از ویژگیهای زیر به کار می روندکمیت (مثلاً ۳۰۰ تماس در روز)هزینه (مثلاً هزینه ۱۵ ریال به ازای هر مکالمه تلفنی)زمان (مثلاً درصد تخت هائی که به موقع ساخته شده اند)دقت (صحت) (مثلاً ۳ برچسب در میلیون)کارکرد(مثلاً مسافت پیموده شده توسط اتومبیل پس از ترمز)خدمت (مثلاً تعداد شکایتها از کارکنان بخش خدمات)زیبائی سنجی (مثلاً درصد مردمی که طرح ظاهری محصولی را می پسندند)مقیاسها برای سرعت بخشیدن به جریان بهبود کار به کار می روند نه برای شناسائی عملکرد ضعیف و مجازات کارکنانشرای کیفیت مسئولیت کلی مقیاس عملکرد را بر عهده دارد
اسلاید ۶: نمودار سریهای زمانینمودار کنترلاستفاده از شاخص قابلیت یا همان نسبت خطای مجاز(تلرانس)تابع زیان تاگوچیهزینه موارد با کیفیت پائینجایزه ملی مالکم بالدریجنمایش مقیاسهای عملکرد
اسلاید ۷: ارزش کیفیت باید مبتنی بر توانائی های آن در افزایش سود سازمان باشدهزینه کیفیت پائین هم مانند سایر هزینه ها باید شناخته شودهزینه های کیفیت به تمامی بخشهای سازمان مربوط می شوند(بازاریابی، خرید، طراحی، ساخت، خدمات و …)هزینه های کیفیت، هزینه های دست نیافتن به کیفیتی از محصول یا خدمت می باشد که توسط نیازمندیهای تعیین شده سازمان و قراردادهای بسته سده با مشتریان و جامعه، برآورده نشده استبه عبارتی ساده تر، هزینه کیفیت همان هزینه محصولات یا خدمات نامطلوب استهزینه های کیفیت
اسلاید ۸: مدیران از هزینه های کیفیت برای دستیابی به بهبود کیفیت، رضایت مشتری، سهم بیشتر بازار و افزایش سود استفاده می کنند.زیاد بودن بیش از حد هزینه های کیفیت نشانه موثر نبودن مدیریت کیفیت استهزینه های کیفیت، با استفاده از تجزیه و تحلیل پارتو، فرصت های بهبود کیفیت و اولویتهای سرمایه گذاری را نمایان می سازدبرنامه هزینه کیفیت، تعهد مدیریت را نسبت به کیفیت به ارمغان می آورد و هزینه اعمال اصلاحی را توجیه می کندبهبود کیفیت با کاهش در هزینه خدمت یا محصول با کیفیت پائین مترادف است رابطه مستقیمی بین مدیریت قیمت و مدیریت کیفیت وجود دارد به طوری که نمیتوان یکی را بدون دیگری اختیار کردبرنامه هزینه سیستمی گسترده و فراگیر است و نباید آن را تنها یک روش واکنشی (مانند مهار آتش سوزی) در نظر گرفتبهبود واقعی کیفیت هنگامی روی می دهد که علت واقعی و ریشه ای مشکل شناخته و اصلاح گرددهنر مدیریت
اسلاید ۹: دسته ها و عناصر هزینه های کیفیتدسته هزینه پیشگیریدسته هزینه ارزیابیدسته هزینه شکست داخلیدسته هزینه شکست خارجی
اسلاید ۱۰: بازاریابی / مشتری/ استفاده کنندهتحقیقات بازاریابی ، بررسی ها و ارزیابی های نظرات مشتریان و استفاده کنندگان ، بازنگری اسناد و قراردادهاتوسعه محصول / خدمت / طراحیبازنگریهای پیشرفت کیفیت طراحی ، فعالیتهای پشتیبانی از طراحی، آزمونهای خصوصیات طرح محصول، آزمایشهای میدانیخریدبازنگریهای تامین کننده، رتبه بندی تامین کننده، بازنگری داده های فنی سفارش خرید و برنامه ریزی کیفیت تامین کنندهعملیات ها ( ساخت یا خدمت)صحه گذاری فرآیند عملیات، برنامه ریزی کیفیت عملیات، طراحی و توسعه تجهیزات کنترل و سنجش کیفیت، برنامه ریزی کیفی پشتیبان عملیات و آموزش کیفیت به کاربرانامور اداری کیفیتدستمزدهای اداری، مخارج اداری، طرج ریزی برنامه کیفیت، گزارش عملکرد کیفیت، آموزش کیفیت، بهبود کیفیت و ممیزی کیفیتسایر هزینه های پیشگیری هزینه های مسافرت، تلفن، اجاره بها و…دسته ها و عناصر هزینه های کیفیت ۱. دسته هزینه پیشگیری
اسلاید ۱۱: دسته ها و عناصر هزینه های کیفیت ۲. دسته هزینه ارزیابیهزینه های ارزیابی خریدآزمون ها و بازرسی های مواد ورودی یا دریافتی، تجهیزات سنجش، تعریف محصول تامین کننده، بازرسی منبع و برنامه های کنترلهزینه های ارزیابی عملیات (ساخت یا خدمات)عملیات طرح ریزی شده، بازرسی ها، آزمایش ها، ممیزی ها، آزمون ها و بازرسی های راه اندازی، آزمون های ویژه ( در ساخت و تولید) سنجشهای کنترل فرآیند، پشتیبانی آزمایشگاهی، تجهیزات سنجش و تائید و گواهینامه های برون سازمانیهزینه های ارزیابی خارجیارزیابی های عملکرد میدانی، ارزیابی های محصول ویژه و ارزیابی های انبار و قطعات یدکیبازنگری داده های بازرسی و آزمونارزیابی های متفرقه کیفیتاتاق های پست، سالن های انبار موجودی و بسته بندی و حمل
اسلاید ۱۲: دسته ها و عناصر هزینه های کیفیت ۳. دسته هزینه شکست داخلیهزینه شکست (داخلی) در طراحی خدمت یا محصولاقدامات اصلاحی در طراحی، دوباره کاری بخاطر تغییرات در طراحی، دور انداختن بخاطر تغییرات در طراحی و هزینه های رابط تولیدهزینه های شکست خریدهزینه های رسیدگی به رد و عدم پذیرش مواد خریداری شده، هزینه های جایگزینی مواد خریداری شده، اقدام اصلاحی تامین کننده، دوباره کاری موارد رد شده تامیین کننده و زیان های کنترل نشده موادهزینه های شکست عملیات ( محصول یا خدمت)هزینه های بازنگری و اقدام اصلاحی بر مواد، هزینه های تعمیر و دوباره کاری عملیات و زیان های شکست داخلی نیروی کار
اسلاید ۱۳: رسیدگی به شکایتهای مشتریان یا استفاده کنندگان از خدماتکالاهای بازگشت داده شدههزینه های دوباره کاری و تنظیم دوبارههزینه ضمانت نامه هاهزینه های قابلیت اطمینانجریمه هاتوقعات زیاد مشتری یا استفاده کنندهفروش از دست رفتهسایر هزینه های شکست خارجیدسته ها و عناصر هزینه های کیفیت ۴. دسته هزینه شکست خارجی
اسلاید ۱۴: سنجش هزینه های واقعی کیفیت، یک کارکرد حسابداری است ولی توسعه سیستم جمع آوری به ارتباط نزدیک و دوجانبه بخش های کیفیت و حسابداری نیاز داردسیستم جمع آوری باید طوری طراحی گردد که با استفاده از سیستم فعلی سازمان و اصلاح آن، وضعیت دلخواه را به دست آوردبعضی از منابع موجود برای گزارش هزینه های کیفیت:برگه های زمانی، جداول زمانبندی، نتایج ملاقات ها، گزارشهای هزینه، یادداشت های بدهی و اعتباردر برخی موارد برای تعیین میزان هزینه یک فعالیت که باید برای یک جز خاص از هزینه کیفیت صرف شود، از روش تخمین زدن استفاده می گردد.(مانند میزان هزینه لازم برای برآوردن نیازهای کیفی مشتری)برای تخمین می توان از تکنیکهای نمونه گیری استفاده کردجمع آوری و گزارش طراحی سیستم جمع آوری
اسلاید ۱۵: هزینه های کیفیت ابزاری برای تعیین فرصتهای بهب
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 