پاورپوینت کامل طرح کسب و کار ۵۰ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل طرح کسب و کار ۵۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۵۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل طرح کسب و کار ۵۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل طرح کسب و کار ۵۰ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: یک طرح کسبوکار خوب بیانگر موارد زیر است: دورنمای راهبردی از شرکتمهمترین ابزار ارتباطی درونشرکتی و برونشرکتی ابزاری برای جمعآوری سرمایههای لازم برای کارابزاری برای برنامهریزی، اندازهگیری و بهبود عملکردمبنایی برای تصمیمگیری صحیحراهی برای ایجاد انگیزه در کارکنان
اسلاید ۵: چرایی اهمیت طرح تجاری بررسی واقعبینانهابزار عملکردیابزاری برای برقراری ارتباط ابزار ایجاد انگیزهابزار توسعه مدیریتراهنمای مسیر
اسلاید ۶: چه کسی باید طرح را بنویسد؟ طرح تجاری باید به وسیله کارآفرین تنظیم شود. به یاد داشته باشید که فقط خود کارآفرین است که میتواند ایده خود را در قالب طرح تجاری تنظیم کند.با وجود این، باید با بسیاری از سازمانها و کارشناسان امر، هنگام تنظیم طرح مشورت کرد. وکیلان، حسابداران، مشاوران تجاری، و مهندسان در آمادهسازی طرح مفید هستند.
اسلاید ۷: چه کسی طرح را میخواند؟ کارکنان و مدیران شرکت، سرمایهداران، بانکداران، سرمایهگذاران فعالیتهای کارآفرینانه، تهیهکنندگان، خریداران، و رایزنان طرح را میخوانند. کسی که قرار است طرح را بخواند اغلب بر حدود و مفهوم واقعی آن اثر میگذارد.
اسلاید ۸: بخشهای مختلف طرح تجاری بخش معرفی خلاصه مدیریتی تحلیل صنعت شرح کسبوکار برنامه تولید برنامه بازاریابی ساختار سازمانی ارزیابی ریسک برنامه مالی ضمیمه (شامل اطلاعات پشتیبانی)
اسلاید ۹: این بخش، عنوان یا صفحهای است که برای فراهم کردن خلاصه کوچکی از عناوین طرح تجاری، تنظیم میشود. صفحه معرفی باید مطالب زیر را در برداشته باشد.نام و نشانی کسبوکارنام بنیانگذار (کارآفرین) یا کارآفرینان و شماره تلفن آنهاتوضیح مختصری در موردکسبوکار و اساس کار آنمیزان نیازهای مالی معرفی محصول تولیدی یا خدمات قابل ارائهبخش معرفی
اسلاید ۱۰: خلاصه مدیریتی مهمترین بخش در طرح تجاری است که پس از پایان نگارش بخشهای دیگر نوشته میشود.طول این بخش نباید از دو تا سه صفحه تجاوز کند.نکات کلیدی باید به روشنی ساخته و پرداخته شوند به صورتی که سرمایهگذار را به موضوع علاقمند کنند.
اسلاید ۱۱: فهرست سرفصل مطالب خلاصه مدیریتی به شرح زیر است: شرح رسالت شرکتتاریخ شروع فعالیت کسبوکار نام و سمت شرکت بنیانگذار کسبوکار تعداد کارمندانجایگاه کسبوکار اصلی و دیگر شعبهها و شرکتهای تابعهشرح کارخانه یا امکانات مورد نیازمحصول تولیدی یا خدمات قابل ارایهارتباطات بانکی و اطلاعات مورد نیاز در این زمینهسرمایهگذاران فعلیخلاصهای از رشدکسبوکار که شامل مسائل مربوط به امور مالی و بازار باشدخلاصهای از برنامههای آتی مدیریت
اسلاید ۱۲: تحلیل محیطی، صنعت و بازار تحلیل محیطیتعیین رویهها موجود در بازار تشخیص تغییرات به وجود آمده در سطح ملی و بینالمللی که ممکن است کسبوکار نوپا را تحت تأثیر قرار دهد
اسلاید ۱۳: اقتصاد Economic کارآفرین باید به رویههای تولید ناخالص ملی، بیکاری با توجه به محدوده جغرافیایی، درآمد قابل استفاده، و غیره توجه داشته باشد.
اسلاید ۱۴: Culture فرهنگ ارزیابی تغییرات فرهنگی ممکن است از لحاظ جمعیتشناختی بروز تغییراتی را در جمعیت نشان دهد، برای مثال تأثیر افزایش یکباره زادوولد یا افزایش افراد پیر؛ بروز تغییرات در طرز برخورد و نگرش، از قبیل « جنس ایرانی بخرید » ؛ یا رویههایی در زمینه ایمنی، بهداشت، تغذیه؛ و نیز اهمیت محیطزیست، ممکن است تماماً بر طرح تجاری کارآفرین تأثیر گذارند.
اسلاید ۱۵: فناوری پیشبینی بروز پیشرفت در فناوری دشوار است. باوجود این، کارآفرین باید به توسعه بالقوه فناوری توجه داشته باشد و اطلاعات لازم را از منابعی که با صنایع عمده یا دولت در تماساند جمعآوری کند. Technology
اسلاید ۱۶: جنبههای قانونیهنگام راهاندازی کسبوکار نوپا، جنبههای قانونی متعددی وجود دارند. کارآفرین باید در برابر هر وضع قانونی که در آینده ممکن است کالا یا خدمات، شبکه توزیع، قیمت، یا راهبرد تبلیغاتی وی را تحت تأثیر قرار دهد آمادگی داشته باشد.
اسلاید ۱۷: نکته تمام عوامل خارجی فوق عموماً کنترل ناپذیراند. با وجود این، آگاهی و ارزیابی این عوامل، پشتیبانی قوی برای فرصت به وجود آمده، و توسعه راهبرد بازاریابی مناسب بسیار ارزشمند است.
اسلاید ۱۸: ارزیابی صنعتهنگامی که ارزیابی محیطی کامل شد، کارآفرین باید به ارزیابی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 