پاورپوینت کامل ارزیابی کارکنان دانشگر ۴۶ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل ارزیابی کارکنان دانشگر ۴۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل ارزیابی کارکنان دانشگر ۴۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل ارزیابی کارکنان دانشگر ۴۶ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: اصول مدیریت عملکرد در سازمانهای دانشگرمدیریت عملکرد بهعنوان نوعی فرایند اساسیکسب و کار قدرت حاصل از تبادل اطلاعات و داشتناطلاعات مشترک قائل شدن نوعی توجه فراتر از قابلیتسودآوری به ارزشها یافتن پاسخ خاص برای هر مسئله ارزیابی عملکرد سازمان بهجای عملکرد افراد جهانی شدنچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگر
اسلاید ۵: عوامل نظام ارزشیابی عملکرد اثربخش درسازمانهای دانشگروجود طرح نظامیاثربخشاقدامات مدیریتی ارزشیابی اثربخش عملکردوجود حمایت مؤثر از نظام ارزشیابیعملکردی پذیرش کارکنان از نظام ارزشیابی عملکردسازمان و تمایل آنان نسبت به انجام آن تعهد سازمان و کارکنان برای اعمال مناسبنظام ارزشیابی عملکرد سازمانتوافقکارکنان وسازمان بر تعریف عملکرد مطلوب ونحوه تفسیر اطلاعاتارزشیابی عملکردبررسی مداوم و نظاممند خود نظام ارزشیابیعملکرد جهانی شدنچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگر
اسلاید ۶: ویژگیهای کارکنان دانش محوردر ارزش اصلی شرکت نقش دارند. آنها به خلاقیتی که باعث حرکت سازمان میشود، کمک میکنند.آنها با ایجاد، تفسیر و به کاربستن یادگیری در سازمان حافظه سازمان تلقی میشوند.کارکنان دانش محور خوب آموزش دیده، خودانگیخته و توفیق گرا هستند.آنها میخواهند چالشهای ذهنی خود را حل کنند و دانش فنی خود را توسعه دهند.کارکنان دانش محور سیار هستند. آنهامیتوانند هرجا جابجا شوند و غالبا میتوانند هر جا کار کنند.کارکنان دانش محور میخواهند رهبری شوند نه مدیریت. آنها راجع به کارشان بیشتر از مدیری میدانند که حتی آنها را آموزش میدهد. آنها برای خلاق بودن نیاز به آزادی دارند و برای سوق داده شدن به سمت نیازهای شرکت انتظار هدایت دارند . آنها مدیران سنتی را که اهل امرونهی کردن هستند را نمیخواهند.جهانی شدنچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگر
اسلاید ۷: راههای مقابله با بحرانهای افراد دانشگرایجاد مسیرهای پیشرفت شغلی دوگانه یا حتی سهگانه در درون سازماندر ساختار دوگانه، ردهبندی دیگری با رتبههای فنی ایجاد میشود که رتبههای آن با ردهبندی مدیریتی سازمان همتراز استهریک از رتبههای فنی، یک رده حرفهای را تشکیل میدهند که از حق نظارت، اختیار حقوق مزایایی برابر با رتبههای مشابه در ردهبندی مدیریت برخوردار است.لازمه استفاده ازنردبان دوجانبه اجرای اثر بخش آن است. جهانی شدنچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگر
اسلاید ۸: نحوه ایجاد یک نظام عملی نردبان دو جانبهایجاد یک کمیته همیشه در حال کارکه ضمن طراحی نردبان مناسبی برای سازمان، آن را بخوبی نیز اداره کنداطمینان از افزایش حقوق در نردبان فنی به اندازه نردبان مدیریت امکان جابجایی ساده افراد بین گروههاانعطاف پذیری طرح مجاز شمردن میان بر زدن پلهها امکان پاسخگویی افراد فنی به مدیریت در سطح خود در موارد مقتضیجهانی شدنچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگر
اسلاید ۹: ویژگیهای یک نظام ارزیابی مناسبجامعیت: توجه به تمامیابعاد شایستگی متضمن؛ عملکرد، توسعه، رفتار. عینیت: ملحوظ نمودن نتایج فعالیتهای شغلی و دستاوردهای افراد در زمینههای توسعه، و موفقیتهای سازمانی. انعطاف پذیری: سازگاری نظام ارزیابی باشرایط ارتباط با سایر نظامهای مدیریت منابع انسانی: برقراری ارتباط منطقی بین نظام ارزیابی کارکنان با نظامهای استخدامی، آموزش، ارتقاء و انتصاب.جهانی شدنچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگر
اسلاید ۱۰: جهانی شدن
اسلاید ۱۱: آیا سازمان آمادگی لازم برای جهانی شدن را دارد؟در چه زمینههایی آمادگی سازمان برای جهانی شدن کمتر از حد لازم است؟بررسی میزان آمادگی شرکت برای جهانی شدن فعالیتهای مدیریتی سازمان در چارچوب کلاس جهانی است.فعالیتهای مدیریت منابع انسانی سازمان مطابق با کلاس جهانی نیست.سیستمها و روشها در سازمان در چارچوب کلاس جهانی فعالیت میکند.نتایج تحقیق چارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگر جهانی شدن
اسلاید ۱۲: برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانیمهمترین اولویت برنامهریزی برای سازمان جهت کسب آمادگی برای ورود به کلاس جهانی:تشکیل شورای عالی منابع انسانی و فعالیت مستمر آن تدوین برنامهی استراتژیک منابع انسانیمدیریت دانش در حوزهی منابع انسانیتدوین مدل شایستگی گروهتدوین رویهی جذب و استخدامتدوین سیستم رده بندی کارکنان دانشگربرنامهریزی آموزشیو …پاکشو و جهانی شدنچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگرجهانی شدن
اسلاید ۱۳: چارچوب مدل ارزیابی و ردهبندی
اسلاید ۱۴: تعریف دانشگر در این مدل:دارای مدرک حداقل لیسانسدارای حداقل یک سال سابقهی مفید در شغل و پست مرتبط و مورد نیاز شرکتچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگرجهانی شدنچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندی
اسلاید ۱۵: حقوق اصلی + مزایای قانونی = حقوق و مزایافرمول محاسبهی مزد دانشگرانA*(B + C + D + E + F + G + H)*M =حقوق اصلی چارچوب مدل ارزیابی و ردهبندیچارچوب امتیازدهی در مدلاستقرار مدلمستندسازیسرمایههای دانشگرجهانی شدنچارچوب مدل ارزیابی و ردهبندی
اسلاید ۱۶: A : رستهی سازمانیستاد……………………
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 