پاورپوینت کامل اصول و فنون تبلیغات ۵۳ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل اصول و فنون تبلیغات ۵۳ اسلاید در PowerPoint دارای ۵۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل اصول و فنون تبلیغات ۵۳ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل اصول و فنون تبلیغات ۵۳ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴:

اسلاید ۵: مثال :یکی از تبلیغاتهای آدیداس که در یک برنامه ورزشی شبکه CBS شروع شد یک آگهی ساخت که درموسسه تبلیغی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته به موسسات تبلیغی جهانی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه تلویزیونی ASPآن به نام دیگ ویتل را به عنوان مغز بسکتبالیست معرفی کرد

اسلاید ۶: آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد

اسلاید ۷:

اسلاید ۸: کوکاکولا در سال های دهه ۶۰ جایزه ای ویژه به خود اختصاص داد باتبلیغ من دوست دارم دنیا را بخاطر یک کوکا بخرم درست است که میان مردم جافتا ولی بعدها با خلاقیت ابداعی مک کان نظر بسیاری را عوض کرد باین تعریف کدام تعریف برجسته است

اسلاید ۹: کلاسیکها نوعی از تبلیغات که مدت رمان زیادی تجاری شدن و همچنان پایداری خود راحفظ کرده ان تبلیغات ممکن است با تمام سادگی برجسته باشد این نو ع کلاسیکها ممکن است در حالت منفردی با مدت کوتاه یا برا ی مدت طولانی باشد

اسلاید ۱۰: مثالشخصیت لیتل سزار پیتزا!پیتزا!تصویری احمقانه اما دوست داشتنی فراهم آورده که به نحوی ساده با ما ارتباط برقرار می کند مثال آگهی تجاری رایانه اپل مکینتاش در سال۱۹۸۴ فقط یک بار به اجرا در آمد اما بعضی آن را به عنوان برجسته ترین آگهی همه دورانها نامیدند

اسلاید ۱۱: کلاسیکها بسیار موفق هستند بسیاری از گویندگان خوب در تبلیغ استفاده می کنند بسیاری از شخصیت خیالی و تخیلی برای شناساندن محصول استفاده می کنند تصویرها معنادار الهام بخش و هم چالش برانگیز

اسلاید ۱۲: کلاسیکها در دو سطح فعالیت می کنند که ذهن مصرف کننده را مشغول می کنند که موفق ترین آگهی برجسته ترین آگهی ها به شمار می آید که تاکنون ادامه دارد از سال ۱۹۵۵ ادامه دارد افسانه کابوی یک تصویر پر معناست

اسلاید ۱۳:

اسلاید ۱۴: مشخصات آگهی برجسته

اسلاید ۱۵: راهبرد۱-یک تبلیغ باید کاملا بی عیب باشد ۲- به سمت مخاطب هدف گذاری شود ۳- بتواند برندینگ را تقویت کند ۴- مورد درخواست مخاطب باشد

اسلاید ۱۶: خلاقیت =

اسلاید ۱۷: اجرا

اسلاید ۱۸: تعریف تبلیغات تجاری آگهی های برجسته واصیل واز نظر راهبردی بی عیب اجرای کامل دارند تبلیغات تجاری ارتباط غیر شخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطب

اسلاید ۱۹: مثال :اگر بخواهیم فروش شخصی انجام دهیم هزینه ای که در آن بکار می بریم بیشتر از رسانه گروهی میباشد اگر ۶۵۰ هزار دلار صرف تبلیغات کردیم در ازای آن روی ۱میلیون نفر تاثیر گذاشته ایم با این تفاوت ضرر نکرده ایم

اسلاید ۲۰: اقسام تبلیغات ۱-تبلیغات تجاری – دارا ی هویت نام تجاری در بلند مدت متصور می باشد برجسته مصرف ملی ۲-تبلیغات خرده فروش- محل کسب – محصولات مربوط به محل کسب یا ارائه خدمت قابل دسترس برای مشتری ۳- تبلیغات سیاسی –مخصوص سیاستمداران که بیشتر تصویر سازی مهم موضوعات اهمیت ندارد۴-تبلیغات کتاب راهنما – برای خرید مردم بکار میرود نوع متداول آن کتاب زرد۵- تبلیغات پاسخ مستقیم- تبلیغات از طریق پست به وسیله تلفن محصول دریافت می شود۶-تبلیغات کسب کار به کسب کار –افراد حرفه ای –مثل وکلا –پزشکان- خریداران کالای صنعتی ۷-تبلیغات موسسه

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.