پاورپوینت کامل ارتباطات اثربخش و تکریم ارباب رجوع ۹۴ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل ارتباطات اثربخش و تکریم ارباب رجوع ۹۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۹۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل ارتباطات اثربخش و تکریم ارباب رجوع ۹۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل ارتباطات اثربخش و تکریم ارباب رجوع ۹۴ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: پاورپوینت کامل ارتباطات اثربخش و تکریم ارباب رجوع ۹۴ اسلاید در PowerPointعنوان دوره : ٍٍٍٍEffective Communication & Accept Of Client

اسلاید ۵: روان‌شناسی: علم شناخت و بررسی رفتار و فرایندهای ذهنی رفتار : آشکار (Overt) پنهان ((Covert اهداف: توصیف – تبیین – پیش‌بینی – کنترل شاخه‌های روان‌شناسی: بالینی، عمومی،‌ صنعتی و سازمانی، کودک، جنایی، سیاسی، تبلیغات، سلامت، پرورشی، کودکان استثنایی، اجتماعی و… Behaviour Psychology

اسلاید ۶: مطالعه و بررسی رفتار منابع انسانی در محیط کار،‌ جهت شناسایی، حذف و تعدیل مسایل و مشکلات فردی و سازمانی به صورتی که نیروی انسانی بتواند به حالت کارآیی و اثربخشی در تولید و رفاه- بهزیستی در جنبه‌های سه گانه روانی، اجتماعی و جسمانی برسد.» Organization Industrial Psychology روان‌شناسی صنعتی و سازمانی (I/O)

اسلاید ۷: اهمیت و ضرورت روان‌شناسیاصل خطاپذیری ذهن در تفسیر رفتارخطاهای احساسیخطاهای ادراکیکاربرد روان‌شناسی در زندگی شخصی و شغلی

اسلاید ۸: خطاهای ادراکی

اسلاید ۹: شخصیت کارکنان و ارتباطات اثربخش انسان‌شناسی سریع و رویه‌های شناخت مستقیم و غیر مستقیم شخصیتروش‌های مستقیمروش‌های مستقیمروش‌های غیر مستقیمروش‌های غیر مستقیمعامتخصصیساختیکنشی فراهم سازی تجارب مشترکزندگی مشترککار و همکاریمسافرت و تفریحتجارت و داد و ستدبرقراری ارتباطمهمانی- غذا خوردنورزشمصاحبه و مشاوره روانیآزمون‌های کتبی، تست رنگ، TAT، نقاشی، روز شاخآزمون‌های عملی آزمون‌های شفاهی، صفات مشترکشناسایی متغیرهای آشکارظاهرشناسیترتیب تولدریخت‌شناسی بدنیچهره‌شناسیشناسایی متغیرهای پنهانگروه خونیساخت ژنتیکیمزاج‌شناسی شناسایی متغیرهای آشکارزبان بدنیطرز خوابیدنگرافولوژیتحلیل سخنشناسایی متغیرهای پنهانسمبل‌شناسیتحلیل رویاعلایق و همانندسازیشناخت انسان

اسلاید ۱۰: زبان بدنی Body Language شناخت و تفسیر رفتار و فرایندهای ذهنی با توسل به حرکات بدنی

اسلاید ۱۱: دست سلطه جو:پرخاشگری، زود عصبانی می‌شود و از کوره درمی‌روددر مورد دیگران زود قضاوت می‌کندبی‌حوصله و کم دقتاز نظر کلامی ضعیفاز نظر فکری ضعیفحسادت ورز و تسلط جوانتقادناپذیر و بیشتر انتفادگربدبین نسبت به دیگرانبیشتر حرف می‌زنند تا گوش دهندنمی‌توانند در انتظار بنشیننددست سلطه‌پذیر یا دست تسلیم‌آمیزبه نظرات دیگران اهمیت می‌دهدخوش بین به آیندهاعتماد به نفس کمی پایینانتقاذپیر اما کینه‌توزکمتر رقابت جوکم صحبتوظیفه‌شناس و مقرراتیخلاقیت پایینپایبند به اخلاق و آداب و معاشرت اجتماعیخوش قول تر از دسته سلطه‌گر

اسلاید ۱۲: دست نگهدارنده‌ها احساس ضعف و احساس حقارتدست سیاستمدارانه تملق و ایجاد احساس صمیمت کاذبماهی مرده افسرده و اعتماد به نفس پایین – بی‌ثباتانرژیک پرخاشگر، زود خشگمین می‌شوند. حساس حقارت (جبران) برتری طلب

اسلاید ۱۳: نک دستی‌ها متفاخر، خود محور، مغرور و متکبر و خودخواهجذبی‌ها مهر طلب، وابسته، انفعالی، نوع دوستدفعی‌ها دوری گزین، حساس و زودرنج، کینه توز و مستقل

اسلاید ۱۴: ارتباطات اثربخش با مراجعو ارباب رجوع

اسلاید ۱۵: سیر تکامل ارایه خدمات و کالا به مصرف کننده و ارباب رجوع Product-oriented محصول گرایی ۱ Product-oriented محصول گرایی ۱ Welfare-orientedرفاه گرایی ۴ Welfare-orientedرفاه گرایی ۴ بازارگرایی ۲Market -oriented بازارگرایی ۲Market -oriented 3 مشتری گرایی Customer-oriented 3 مشتری گرایی Customer-orientedمراحل تکامل بازار

اسلاید ۱۶: مشتری کیست؟ (Customer) مشتری (Client) مراجع مشتری کیست؟ واحد غیر درآمدزا ارباب رجوع

اسلاید ۱۷: Critical Spaceمحیط بحرانی تامین کنندهمراجعAwarenessVigilant

اسلاید ۱۸: انواع مراجعاناز دیدگاههای مختلف

اسلاید ۱۹: انواع ارباب رجوع بر اساس رضایت در ارتباطات سازمانی ودریافت خدمات

اسلاید ۲۰: اهمیت مشتری، مراجعان یا مصرف کننده

اسلاید ۲۱: مقایسه سازمان های مشتری مدار با سازمان های معمولی در خصوص متغییرهای معمولی

اسلاید ۲۲: اصول موضوعه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع Customer Relationship Management C.R.M

اسلاید ۲۳: ارتباطات : فرستادن پیام از یک منبع، دریافت،‌ درک و پاسخگویی توسط گیرنده پیام باعث افزایش همدلی و یکدلیتفاهم و آرامش دوستی و مهرورزی همکاری و تعاون عملکرد و بهره‌وری اعتماد به نفس متقابلپیشرفت و تعالی کاهش تعارضات و تضادهابدبینی و سوء تفاهم‌هاکدورت و رنجشخصومتمقاومت و لجبازیعیب‌جویی وبهانه‌گیریسرزنش واحساس گناهآزردن و آزرده شدنسلطه گری و سلطه پذیریCommunicationارتباط اثربخش :

اسلاید ۲۴: ارتباطات اثربخشفرستادن پیام موثر از یک منبع (فرستنده)، دریافت و درک صحیح همچنین پاسخگویی متناسب توسط گیرندهمولفه هایی ارتباطات اثربخشتفاهم و درک متقابلآرامش و رضایت درونی پذیرش و پذیرفتنتغییر و انعطاف پذیری

اسلاید ۲۵: اصول موضوعه C.R.M (مدیریت خدمت رسانی و ارتباط با ارباب رجوع )سرعت العمل در ارایهNormingکیفیت و کمیت خدماتپذیرش و حمایت از مراجع تحقیقات فیشر و استونر (۲۰۰۴)

اسلاید ۲۶: تنها در س

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.