پاورپوینت کامل الگوهای جدید مدیریت تکنولوژی ۳۷ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل الگوهای جدید مدیریت تکنولوژی ۳۷ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل الگوهای جدید مدیریت تکنولوژی ۳۷ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل الگوهای جدید مدیریت تکنولوژی ۳۷ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: مسائل اساسی در مدیریت فن آوری : تکنولوژی از طریق مجموعه ای از عوامل قدرت دهنده ، بر سازمان سیطره می یابد ؛ مسائلی که در حیطه مدیریت فن آوری قرار می گیرند را می توان از طریق ارتباط آنها با یکی از ۵ دسته زیر کشف و شناسایی نمود: روش ها و ابزار مدیریت موثر منابع فنی و مالی محیط تجاری و توانایی مدیریت ارتباط بین سازمان و محیط بیرونی (عوامل محیطی موثر بر کسب و کار ) ساختار و مدیریت سازمانها مدیریت پروژه های تحقیق و توسعه و مهندسی(برنامه ریزی و مدیریت پروژه ها ) مدیریت منابع انسانی تحت شرایط تغییر اجتماعی و تکنولوژیک سریع

اسلاید ۵: الگوهای جدید مدیریت فناوریمراحل چرخه حیات فناوری/محصول نوخلق ایده و تعریف مفهومتجزیه و تحلیل بازاردفع یا بازیافتتجزیه و تحلیل فنیطرح تجاری و تائید آنبهره برداری و آزمایشتولیدتجاری کردن

اسلاید ۶: الگوهای جدید مدیریت فناوریپارادایم : یک پارادایم چارچوبی است از ایده ها و افکار که بافت کلی و اساس تجزیه و تحلیل را ایجاد می کند.تکنولوژی یک خلق کننده ثروت است .مدیریت تکنولوژی به عنوان حوزه ای چند رشته ای ، برپایه دانش حوزه های موجود ( مهندسی ، مدیریت ، حسابداری ، تامین مالی ، اقتصاد ، تولید و علوم سیاسی ) شکل می گیرد و استوار می شود ؛ بنابراین باید تکنولوژی را از زاویه تمام حوزه های دانش فوق مورد توجه قرار داد.

اسلاید ۷: الگوهای جدید مدیریت فناوریروندهای درحال تغییر در صنعتعاملسنتی جدید .چرخه حیات چرخه های حیات طولانی چرخه های حیات کوتاهنوآوری نوآوری به تعداد محدودنوآوری پیوسته و مستمررقابت رقابت مورد انتظاررقایت شدیدتر است رقبا دشمن هستندهمکاری با رقبا همکاری با رقبا مجاز نیستبازار بازار مورد انتظاربازار نامعلوم بازار محلیبازار جهانیکیفیت مطلوب استاجباری و ضروری استتولید انبوهطبق سفارشسازمان بزرگ و بوروکراتیککوچک و پویا

اسلاید ۸: منابعدر دنیایی که سبک زندگی در آن بر پایه تکنولوژی مبتنی است، استفاده منطقی و درست از ابزار ها، تجهیزات، مواد، روش ها، نرم افزار ها، کارگران وکارکنان موجود، اطلاعات، دارایی های معنوی ومنابع مالی موجود در ایجاد جایگاهی برتر برای شرکت بسیار حیاتی و اساسی است. در محیطی بسیار رقابتی،جایی که نمی توان زیاد اشتباه کرد ،مدیران باید به روش هایی برای پیش بینی،ابزار های تصمیم گیری قابل اعتماد ،منعطف،عملی و سریع مجهز باشند.

اسلاید ۹: حوزه های حیاتی برای رقابتی شدن صنعت روش های ارزیابی عملکردروش های سنتی ارزیابیمعیار عملکرد یک تکنولوژیمعیار های اندازه گیری منافع حاصل از فعالیت های تحقیق و توسعهابزارهای جدیدبرای بهینه سازی تصمیماتائتلاف به جای رقابت

اسلاید ۱۰: روش های ارزیابی عملکرد روشهای سنتی حسابداری و ارزیابی مالی در برابر نوآوری تکنولوژیک مقاومت می کنند. مقصود از ارزیابی عملکرد، ارزیابی ریسکها، کیفیت فرآیند تولید،و محصولات، شرایط ورود به بازار، جایگاه رقابتی، سود آوری در بلند مدت و کوتاه مدت است.

اسلاید ۱۱: معیار عملکرد یک فناوریابزارهای جدید برای بهینه سازی تصمیمات: بهبود روشهای پیش بینی فناوری و یکپارچه و هماهنگ کردن امر پیش بینی فناوری با فرآیندهای برنامه ریزی و تصمیم گیری تهیه مجموعه معیارهای نمایانگر برای بهینه کردن عملکرد شرکتهای دارای فناوری پیشرفتهتعیین ترکیبی بهینه از محصولات دارای فناوری پیشرفته در مقابل محصولات سنتی و متعارف در کسب و کارهای بزرگ

اسلاید ۱۲: ائتلاف به جای رقابت در مواردی رقابت شدید موجب بروز عدم اطمینانهای گسترده شده و تیمهای صنعتی را به هم می ریزد.

اسلاید ۱۳: محیط تجاری یکپارچگی و انسجام طرحهای استراتژیک و تکنولوژیکفرآیند انتخاب، تولید و ارزیابی فناوری با توجه به طرح استراتژیک انجام می شود. افزایش نقش کاربر در انتخاب و کاربرد فناوری هاشیوه واکنش و بازخورد کاربران ه تولیدکنندگان یک فناوری و راه های افزایش مشارکت آنان در بکارگیری فناوری باید به خوبی شناسایی شود.

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.