پاورپوینت کامل برنامه ریزی استراتژیک صنعتی با استفاده از روش Miltenburg 32 اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل برنامه ریزی استراتژیک صنعتی با استفاده از روش Miltenburg 32 اسلاید در PowerPoint دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل برنامه ریزی استراتژیک صنعتی با استفاده از روش Miltenburg 32 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل برنامه ریزی استراتژیک صنعتی با استفاده از روش Miltenburg 32 اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴:

اسلاید ۵: جدول۲-۱: تعاریف کلیدی درمدیریت استراتژیکمدیریت استراتژیکفرایند مدیریت کردن یکجای اهداف و مسیرهای استراتژیکی است که به تعریف اینکه سازمان چیست ( یا می خواهد باشد )، کجا می خواهد برود ، درچه زمانی می خواهد برود و چگونه می خواهد برود کمک می کند و همچنین شامل فرایندهایی برای پایش وکنترل استراتژی سازمان می باشد.استراتژیمسیر ودامنه شمول بلندمدت سازمان ، که ترکیبی از اهداف ومسیرهای استراتژیک می باشد.هدف استراتژیکجایی که سازمان می خواهد بدانجا برسد وزمانی که می خواهد این کار را انجام دهد.مسیراستراتژیکالگوی اقدامات (وسیله ها) مورد استفاده برای رسیدن به هدف استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیکفرایند نظام مندی که ازطریق آن تفکر استراتژیک تدوین وفرموله می شود وبرنامه هایی برای پشتیبانی از پیاده سازی استراتژی ریخته می شود.تفکر استراتژیکفرایند یادگیری وتفکر خلاق که به سازمان اجازه می دهد تا موقعیت خود را با حداکثر تاثیر تبیین نماید.خط مشیرویه یا راهنمایی که حدود اقداماتی که رخ می دهد را به روشنی بیان می کند.برنامه مجموعه ای از اقدامات پیشنهاد شده جدول۲-۱: تعاریف کلیدی درمدیریت استراتژیک

اسلاید ۶:

اسلاید ۷:

اسلاید ۸:

اسلاید ۹:

اسلاید ۱۰:

اسلاید ۱۱:

اسلاید ۱۲:

اسلاید ۱۳:

اسلاید ۱۴:

اسلاید ۱۵:

اسلاید ۱۶: جدول ۵: تشریح اولویتهای رقابتیاولویت رقابتیتعریفبرخی راههای دستیابی۱) هزینه‌های تولید پایینهزینه واحد هر محصول/خدمت، شامل کار مستقیم، مواد اولیه و هزینه‌های بالاسریطراحی مجدد محصولات فن‌آوری تولید جدیدافزایش نرخ تولیدکاهش دورریزهاکاهش موجودی انبار۲) عملکرد زمان تحویلتحویل سریعتعهدات واقعی‌ترکنترل بهتر تولید سفارشاتسیستم اطلاعاتی بهترتحویل سر موقعتعهدات واقعی‌ترکنترل بهتر تولید سفارشاتسیستم اطلاعاتی بهتر۳) کالا/خدمت با کیفیتدرک مشتریان از درجه سرآمدی عرضه شده توسط کالا/خدمتبهبود کالا/خدمت، جلوه کالانرخ عیب یا خرابیعملکرد و کارکرد، دوام و استقامتخدمات پس از فروش۴) انعطاف‌پذیری و خدمات مشتریتوانایی تغییر سریع تولید، به محصولات سفارش شده/خدمات و سایر حجم‌های تولید، پاسخگویی به مشتریتغییر در نوع فرآیند تولید استفاده شدهاستفاده از CAD/CAM،

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.