پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint دارای ۷۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: فهرست مطالب ارایه شده :زیرساختهای موردنیاز پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointعوامل مؤثر در پذیرش پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint توسط مشتریانبانکداری الکترونیک سپهر بانک صادراتخدمات پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint بانک صادراتپول الکترونیکی انواع پول الکترونیکی ویژگیهای پول الکترونیکی اقسام پول های الکترونیکی

اسلاید ۵: فهرست مطالب ارایه شده : مشکلا ت مطرح در روش پول الکترونیکیپژوهش صورت گرفته در مورد دلایل موفقیت پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint دلایل موفقیت پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint در کانادا دلایل موفقیت پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint در تایلند دلایل موفقیت پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint در مالزی راهکارهای مقابله با فعالیتهای خرابکارنه در امریکا زیر ساخت هازیرساختهای فرهنگی، اقتصادی و آموزشی در ایران

اسلاید ۶: فهرست مطالب ارایه شده :عوامل بازدارند اقتصادی در ایرانتنگناهای فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در ایرانراهکارهای پیشنهادی

اسلاید ۷: تاریخچه پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointزمان شروع پرداخت الکترونیکی در دنیا به سال ۱۹۱۸ میلادی برمی‌گردد، یعنی هنگامی که بانکهای فدرال رزرو امریکا به انتقال وجوه از طریق تلگراف می‌پرداختند. اینترنت در سال ۱۹۷۰ توسط متخصصین دانشگاهی، به منظور اشتراک دریافت ها، توسعه یافت و تا سال ۱۹۹۳ محبوبیت اینترنت برای عموم و خصوصاُ تجاری که امید به گسترش مشتریانشان داشتند، افزایش پیدا کرد. ۱۹۱۸ ۱۹۶۲-۱۹۷۲ ۱۹۷۰ آغاز پرداختالکترونیکی در جهانهمزمان با انتقال وجوهبانکی از طریق تلگرافشروع به کار اولینخودپردازها در جهان(آمریکا، ژاپن، انگلستان)ایجاد بانکداری اینترنتیبا پیدایش اینترنت وگسترش آن در بین مردم

اسلاید ۸: تاریخچه پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointعواملی که بانکداران را به سمت اینترنت متوجه ساخت عبارت بود از:۱- مواجه شدن با مبالغ هنگفت۲- مشتریان زیانده ۳- رقابت بین غیر بانکی هادر سال ۱۹۹۴، بانکها شروع به کاوش در اینترنت کردند تابه عنوان یک سیستم تحویلداری پیشنهادی برای محصولات و خدماتشان، از بانکداری اینترنتی استفاده کنند. این نوع بانک برای هر تراکنشی قیمت کمتری را از بانک های شعبه دار پیشنهاد کرد.

اسلاید ۹: تاریخچه پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint در ایرانحرکت به سمت پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint از اوایل دهه ۷۰ آغاز شد وپس ازآن کارت های اعتباری، خودپردازها، سیستم های گویا و… وارد کشور شد ودرسال ۱۳۸۱سیستم شتاب یا شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی ایجاد شد . سیستم شتاب با ایجاد ارتباط بین دستگاه های خودپرداز سه بانک صادرات ، کشاورزی و توسعه صادرات آغاز بکار کرد.

اسلاید ۱۰: تعریف پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint1- پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint را می‌توان استفاده از تکنولوژی پیشرفته شبکه‌‌ها و مخابرات جهت انتقال منابع(پول) در سیستم بانکداری معرفی نمود.۲- پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint به فراهم آوردن امکان دسترسی مشتریان به خدمات بانکی با استفاده از واسطه های ایمن و بدون حضور فیزیکی اطلاق می گردد.۳- ارایه خدمات بانکی از طریق یک شبکه رایانه ای عمومی قابل دسترس ( اینترنت یا اینترانت ) که از امنیت بالایی برخوردار باشد

اسلاید ۱۱: تعریف پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointدرکشورهای پیشرفته دنیا مذاکرات بین خریدار و فروشنده، سفارش خرید، تهیه بیمه نامه، انتقال پول، حمل و نقل کالا و ترخیص از گمرکات به صورت الکترونیکی پشتیبانی می‌شود و روش‌های نقل و انتقال پول به صورت الکترونیکی و حمل و نقل کالا بر اساس در خواست‌های الکترونیکی است که در این راستا پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint از ارکان اصلی و لازمه تحقق این امر می‌باشد.

اسلاید ۱۲: پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointبانکداری الکترونیکعرضه خدمات بانکی با استفاده از بسترها و ابزار الکترونیکیحذف دو قید زمان و مکاناز خدمات بانکیارائه خدمات ۲۴ ساعته بانکیحتی در روزهای تعطیل

اسلاید ۱۳: مزایای پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointمزایای پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointافزایش سرعت و کارآییافزایش دقت و سلامت کاریجلوگیری از تقلب و سوء استفادهکاهش هزینه هاافزایش خدمات دهی به مشتریصرفه جویی در زمانکاهش ترافیک و آلودگیسهولت دسترسی دائمی به خدمات بانکی، بدون محدودیت زمانی و مکانیافزایش سرعت خدمات مالی و ایجاد فرصت و مزیت رقابتی در ارائه خدمات

اسلاید ۱۴: مزایای پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointمی توان آنرا از دو جنبه مورد برسی قرار داد :۱) مشتریان از جنبه مشتریان صرفه جویی دروقت و هزینه ها۲) بانکهاازجنبه بانکها می توان به حفظ مشتریان علیرغم تغییرات مکانی بانکها همچنین ازکاهش ازدحام وشلوغی وصف های طویل در بانکها اشاره کرد.

اسلاید ۱۵: سیستم های پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint این سیستم ها در سه سطح به مشتریان سرویس دهی می کنند : ۱) اطلاع رسانی: این سطح ابتدایی ترین سطح بانکـــداری الکترونیــــکی اینترنتی است. بانک اطلاعات مربوط به خدمات وعملیات خود را از طریق شبکه های ارتباطی دولتی وخصــوصی فراهم می کند.

اسلاید ۱۶: سیستم های پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint 2) ارتباطات: این سطح امکان انجام مبادلات بین سیستم بانکی ومشتری را فراهم می آورد ریسک این سطح در بانکداری الکترونیک بیشتر از سطح سنتی است. ۳) تراکنش: این سیستم متناسب با نوع اطلاعات وارتباطات خود از بالاترین میزان ریسک برخوردار است. دراین سطح مشتری در یک ارتباط متقابل قادر است تا عملیاتی چون صورتحساب،صدور چک،انتقال وجه وارایه ی صورت حساب را انجام دهد.

اسلاید ۱۷: اصلاحات در حوضه بانکداری الکترونیکتوجه به موج سوم در نظام بانکی جهانی با عنوان جریان فناورانه در بانک‌ها بوسیله پی‌ریزی زمینه لازم برای خروج از وضعیت موجود و دستیابی به وضعیت مطلوب مبتنی بر فناوری اطلاعات با یک نگرش آینده‌نگرانهتحولات اساسی کمی و کیفی نظام بانکی در خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعاتایجاد تفاهمنامه میان وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور تشکیل کمیته بانکداری الکترونیک و اجرای اصلاحات لازم با هدف بهبود موارد مذکور به شکل جهادی و ارتقای آن به سطوح قابل قبول

اسلاید ۱۸: اصلاحات در حوضه بانکداری الکترونیکافزایش خطوط ارتباط زمینی(فیبر نوری) و خدمات مبتنی بر شبکهپیاده سازی برنامه هایی به منظور افزایش سطح امنیت اطلاعات بانکافزایش توانمندیهای داخلی در تولید تجهیزات بانکداری الکترونیک فرهنگ سازی در زمینه بانکداری الکترونیک

اسلاید ۱۹: انواع پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointانواع پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPointبانکداری اینترنتیبانکداری مبتنی بر تلفن همراهبانکداری تلفنیبانکداری مبتنی بر نمابربانکداری مبتنی بر دستگاه های خودپردازبانکداری مبتنی بر پایانه های فروشبانکداری مبتنی بر باجه های الکترونیکی خودگردان

اسلاید ۲۰: شاخص های پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint بانکداری اینترنتی بانکداری مبتنی بر تلفن همراه بانکداری مبتنی بر پایانه فروش بانکداری مبتنی بر دستگاههای خودپرداز ساتنا

اسلاید ۲۱: بانکداری اینترنتیبه معنی انجام تراکنش‌های بانکی و مالی به کمک اینترنت بااستفاده از دستگاه رمزیاب OTP (One Time Password)به طور کلی طیف وظایف مالی که از طریق اینترنت قابل دسترسی است عبارتند از:نمایش حساب‌ها و مانده ها صورتحساب‌ها انتقال پول بین حساب‌ها ی خود انتقال پول به حسابهای دیگرانانتقال پول ار طریق ساتناپرداخت قبوض تعیین مبلغ چک

اسلاید ۲۲: بانکداری مبتنی بر تلفن همراهدراین نوع بانکداری مشتریان قادر خواهند بود که عملیات مالی خودشان را از طریق تلفن همراه انجام دهند به طور کلی طیف وظایف مالی که از طریق تلفن همراه قابل دسترسی است عبارتند از: مانده حساب صورتحساب انتقال وجه بین حسابهای خود انتقال وجه به حسابهای دیگران استعلام چک پرداخت قبض خرید شارژ سیم کارت

اسلاید ۲۳: کاربران اینترنت، تلفن های همراه و ثابت در ایران تعداد مشترکین تلفن همراه (سال ۱۳۸۹ ): معادل ۴۲ میلیون مشترک الکترونیک از حساب تعداد مشترکین تلفن ثابت (سال ۱۳۸۹ ): معادل ۲۵ میلیون و ۴۷۰ هزار مشترک

اسلاید ۲۴: بانکداری مبتنی بر پایانه فروش POSیا پایانه فروش (Point Of Sale) دستگاهی است که در مراکز فروش کالا و خدمات نصب می شود تا در هنگام خرید و فروش کالا بجای استفاده خریدار از وجه نقد، مبلغ مورد توافق بصورت الکترونیک از حساب خریدار برداشت و به حساب فروشنده (پذیرنده کارت) واریز گردد.

اسلاید ۲۵: بانکداری مبتنی بر پایانه فروش

اسلاید ۲۶: بانکداری مبتنی بر دستگاههای خودپردازدستگاهی الکترونیکی است که به مشتریان بانک این امکان را می‌دهد تا در هر زمان دلخواه به‌وسیله قراردادن کارت خاصی در دستگاه و وارد کردن یک گذر واژه از حساب خود پول دریافت ویا ازموارد زیر استفاده نمایند.اعلام مانده حسابعملیات رمز شارژ سیم کارت پرداخت قبوض انتقال وجه

اسلاید ۲۷: بانکداری مبتنی بر دستگاههای خودپرداز

اسلاید ۲۸: بانکداری مبتنی بر دستگاههای خودپرداز

اسلاید ۲۹: ساتناساتنا (سامانه تسویه ناخالص آنی) سیستمی است که به مشتریانِ یک بانک امکان می دهد با مراجعه به شعب بانک خود، هر حواله ای را به هر حسابی در هر بانکی به صورت «همانروز» انجام دهند. ساتنا جایگزین مناسبی برای چکهای رمزدار بین بانکی است که به جای ابزارهای سنتی کاغذی از ارتباطات الکترونیک بین بانکی استفاده می کند. بر این اساس از طریق سامانه ساتنا، مشتریان بانک میتوانند با مراجعه به هریک از شعب این بانک، از حساب خود نزد بانک به هر حسابی نزد سایر بانکها بصورت الکترونیکی انتقال وجه انجام دهند.

اسلاید ۳۰: جایگاه ایران در رتبه بندی آمادگی الکترونیکی

اسلاید ۳۱: زیرساختهای موردنیاز پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint1- زیرساختهای امنیتیهر سیستم پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint بایستی موضوعاتی مانند موارد زیر را حل نماید : تصدیق اصالتAuthentication محرمانه بودن Confidentiality یکپارچه بودن Integrity انکارناپذیری Non-repudiation اعتماد Trust گمنامی Anonymity غیرقابل ردیابی بودن Untraceability

اسلاید ۳۲: زیرساختهای موردنیاز پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint2- زیرساختهای فناوری و مخابراتی۲-۱- امکانات مخابراتی پیشرفته۲-۲- دسترسی به سیستم های ماهواره۲-۳- شبک برق مطمئن۲-۴- امکانات سخت افزاری و نرم افزاری۲-۵- عرضه کنندگان خدمات اینترنتی۲-۶- امکان دسترسی همگان به اینترنت

اسلاید ۳۳: زیرساختهای موردنیاز پاورپوینت کامل بانکداری الکترونیکی ۷۴ اسلاید در PowerPoint3- زیرساختهای اقتصادی، فرهنگی و آموزشی۳-۱- سطح دانش و آگاهی مشتریان۳-۲- میزان نفوذ اینترنت و رایانه۳-۳- درآمد سران

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.