پاورپوینت کامل مدیریت تقاضا در صنایع خانگی ۲۰ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت تقاضا در صنایع خانگی ۲۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت تقاضا در صنایع خانگی ۲۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مدیریت تقاضا در صنایع خانگی ۲۰ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: منافع حاصل از به کارگیری مدیریت تقاضای صحیح:- کاهش هزینه های بازاریابی و فروش- امکان شناسایی الگوهای مصرف مشتریان- جلب سریع تر و موثرتر مشتریان و درک بهتر از نیازمندیهای آنها – افزایش میزان وفاداری مشتریان به سازمان- فراهم کردن شرایط مراجعه مجدد مشتری- توانایی مدلسازی رفتار مشتری درون واحدهای کاری- همسویی عالی منابع کمیاب با راهکارهای راهبردی در سطح سازمان- توانایی توسعه برنامه ای برای سرمایه گذاری راهبردیDemand management in Household Industry4
اسلاید ۵: Demand management in Household Industry5بازاریابیاستراتژیآنالیز آماریمدیریت محصولفروشبرنامه ریزی تقاضا
اسلاید ۶: استراتژی توسعه ی جغرافیایی : کارخانجاتی که در این زمینه فعالیت دارند معمولاً با توجه به فروش هر نوع محصول اقدام به تاسیس کارخانجات تک محصولی در شهرهای مختلف مینمایند. فوائد :این امر باعث کاهش هزینه های حمل ، هزینه های تولید ،هزینه های کمبود و .. میشود . همچنین به دلیل یکنواخت شدن کار کیفیت محصولات بالاتر میرود .Demand management in Household Industryاستراتژی۶
اسلاید ۷: استراتژی توسعه ی عمودی یا افقی :به دلیل گستردگی سطح افقی این دست سازمانها معمولاً توسعه ی عمودی در این زمینه صورت نمی گیرد و اقدامات بیشتر در راستای توسعه ی افقی است. مانند شرکت Triton که در ابتدا فقط اقدام به تولید و واردات ماشین لباسشوئی میکرد اما در طی ۳ سال گذشته خط تولید سایر لوازم خانگی را به راه انداخته است .اما از طرف دیگر کارخانجاتی نظیر امرسان شرکت تامین کننده ی موتور یخچال و مبادلات بین المللی خود را خریده است (توسعه رو به بالا) و یا گروه کاله که اقدام به خرید شرکتهای توزیع نموده است (توسعه رو به پایین).فوائد:این امر باعث کاهش فاصله بین سطوح بالا و پایین زنجیره تامین می شود و از اثر شلاق چرمی می کاهد .Demand management in House
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 