پاورپوینت کامل مدیریت موثر جلسات ۳۰ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مدیریت موثر جلسات ۳۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت موثر جلسات ۳۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل مدیریت موثر جلسات ۳۰ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: ۱/۱۸/۲۰۱۸۴کنترل جلسات توسط رئیسجریان جلسه امری رسمی است انتخاب با دقت سخنرانان صدا باید خوب و رسا باشدتشویق سخنرانان به خلاصه ومربوط صحبت کردن

اسلاید ۵: ۱/۱۸/۲۰۱۸۵نقش دبیر جلسهتعداد جلساتتهیه دستور جلسه ، یادداشت ها و اداره امورآگاهی دبیر به جریان امور اداره یا سازمانچه تصمیماتی و در چه زمانی باید گرفته شود؟ترکیب اولویت مسائل برای طرح دردستور جلسات چیست؟زمان بندی مسائل در دستور جلسات

اسلاید ۶: ۱/۱۸/۲۰۱۸۶دعوت نامه جلسهنام سازمان / سربرگ تاریخ آدرستلفن تماسساعت دقیقمحل دستور جلسهامضامسئولیت دعوت کننده

اسلاید ۷: ۱/۱۸/۲۰۱۸۷دستور جلسهدقیقا مباحث مورد مطرح را بنویسید.اهداف جلسه را صریح ،روشن و واضح بیان نمایید.در صورت امکان زمان بررسی هر کدام را بیان کنید.از بیان اهداف غیر واقعی و اجرا نشدنی بپرهیزید.از بیان اهداف نامربوط با شرکت کنندگان بپرهیزید.با توجه به زمان جلسه، تعداد اهداف تعیین گردد.به زمان سخنرانی ، سخنرانان مدعو توجه شود.

اسلاید ۸: ۱/۱۸/۲۰۱۸۸طرز برخورد با پیشنهادات در جلسهپیشنهاد مطرح ، بحث و رای گیری شود.پیشنهاد مطرح نشود.پیشنهاد به تعویق افتد.پیشنهاد جهت بررسی به متخصصین ویژه ارجاع شود.پیشنهاد جهت تحقیق و آزمون مجدد ارجاع شود.هر عضوی می تواند تمرکز آئین نامه ای بدهد.

اسلاید ۹: ۱/۱۸/۲۰۱۸۹نکات مهم در برگزاری جلسهبرای تشکیل هر جلسه ، دلیلی قاطع داشته باشید.بررسی تمام موارد دستور جلسه قبل از دعوت اعضا .حضور در جلسه را به کسانی که با موضوع دستور جلسه ارتباط وارد ، محدود کنید .اطمینان از دانستن شرکت کنندگان از تشکیل جلسه.فرصت کافی از زمان دعوت یا تشکیل جلسه به اعضا داده شود.مکان جلسه جایی باشد که مزاحمت های کمتر، فضای آرامتر و مطلوبتر باشد.تمام اقلام مورد نیاز برای برگزاری جلسه از قبل تهیه شود مانند : پروژکتور، وایت بورد،ماژیک ،ضبط صوت و ….صندلی ها و میزها را طوری بگذارید که شرکت کنندگان همدیگر را ببینند.

اسلاید ۱۰: ۱/۱۸/۲۰۱۸۱۰نکات مهم در برگزاری جلسهمراقب باشید که جلسه هر چه بهتر اداره شود.صرفنظر از تعداد تاخیر کنندگان ، به موقع شروع کنید.اسامی حاضرین و غائبین در صورت جلسه وارد شود.وقت مشخصی را برای هرکدام از موضوعات تعیین کنید .نویسنده صورتجلسه باید جایی بنشینید که صورت همه شرکت کنندگان را ببینید .

اسلاید ۱۱: ۱/۱۸/۲۰۱۸۱۱صورتجلسه عنوان جلسه ، تاریخ ، محل و نام سازمانفهرست اسامی حاضرینفهرست اسامی غائبیننگارش خلاصه موضوعات مطرح شده در جلسه نگارش مصوبات جلسهنگارش پیشنهادات ج

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.