پاورپوینت کامل سیستم traffic counter and footfall VC4000 36 اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل سیستم traffic counter and footfall VC4000 36 اسلاید در PowerPoint دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل سیستم traffic counter and footfall VC4000 36 اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل سیستم traffic counter and footfall VC4000 36 اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: سیستم های ترافیک کانتر در اوایل دهه ۹۰ در مراکز فروش کشورهایی مانند آمریکا و آلمان و انگلیس دیده شدند و ابتدا برای مدیریت فروش و نیروی انسانی بکار گرفته می شدند اما پس از ان به منظور ارایه خدمات بهتر در بخش خدمات بکار گرفته شدند
اسلاید ۵: سپس فروشگاههای وال مارت مدل کامل این سیستم را در درب ورودی خود قرار دادند تا میزان مقبولیت یک محصول و یا محبوبیت وال مارت را در بین مشتریان خود ارزیابی نمایندپس از آن در تمامی نمایشگاهها مانند gitex و مشابه آن سیستم های فوق با مشتریان در ارتباط بوده و در فروشگاههای زنجیره ای بکار گرفته شدند
اسلاید ۶: ۱)کاربرد در مدیریت فروشالف)بررسی میزان مراجعاتدر حوزه مدیریت هر کدام از واحد های خدماتی و فروش یکی از دغدغه ها میزان مراجعه خریداران ویا بازدید کنند گان از نمایشگاه و فروشگاه مربوطه است چرا که حجم ترافیک روزانه در یک مرکز برای هیچ مدیری مشخص نیست و این حجم با توجه به ساعات کاری نمایشگاه و روزهای کاری نمایشگاهها متفاوت است سیستم ترافیک کانتر قادر است تا اطلاعات زیر را در اختیار مدیران قرار دهد
اسلاید ۷: ثبت آمار بازدید فصلی
اسلاید ۸: از جمله اطلاعاتی که در اختیار مدیران قرار می گیرد۱).میزان بازدید هر روز و ساعت۲)تعیین ساعات پر ترافیک۳)تعیین ساعات کم ترافیک۴)میزان بازدید هفتگی۵)میزان بازدید ماهانهاطلاعات فوق سبب می شود تا مدیر مربوطه در خصوص میزان استقبال از یک فروشگاه و یا نمایشگاه خاص آمار کاملا منطقی و درستی را در اختیار داشته باشد تا برنامه ریزی آتی را برای آن انجام دهد
اسلاید ۹:
اسلاید ۱۰: ۱)کاربرد در مدیریت فروشب)مدیریت منابع انسانیمیزان ترافیک روزانه و هفتگی بهمراه سوابق قبلی سیستم برای یک مدیر یا مسئول فروش تعیین می کند که چه روزها و ساعاتی از هفته نیاز به نیروی انسانی بیشتری دارد و برنامه ریزی برای این نیروی انسانی و مرخصی های درخواستی و یا جذب نیروی جدید را چگونه انجام دهد
اسلاید ۱۱: ۱)کاربرد در مدیریت فروشج)بررسی میزان مقبولیت یک محصولچه بسیارند شرکتهایی که با سرمایه گذاری روی یک محصول ضررهای هنگفتی دادهاند و چه بسیارند شرکتهایی که با یک نظر سنجی ساده می توانستند از این ضرر ها جلوگیری نمایند . در علوم روانشناسی مقوله روانشناسی فروش یکی از پر چالش ترین مواردی است که مدیران فروش با آن دست و پنجه نرم می کنند و عملا میزان فروش یک محصول خاص را قبل از تولید انبوه محک زده و فیدبک درستی را به مدیران تولید انتقال می دهند این مقوله شامل همه شرکتهای تولیدی و خدماتی می گردد
اسلاید ۱۲: ۱)کاربرد در مدیریت فروشد)دستیابی به آمار واقعی در بحث مدیریتی اگر آمار بصورت تقریبی و یا غیر واقعی و با استفاده از حدس و گمان ارایه گردد بی شک اشتباهات ناشی از این آمار نادرست موجبات تحمل خسارات و هزینه های بسیاری را خواهد داشت بطور مثال اگر شرکتی در یکی از شعب شهرستانی خود دارای فروش پایینی است به راحتی با این سیستم متوجه می شود که آیا بازدید از فروشگاه فوق پایین است (از نظر مکانی مناسب نیست) و یا فروشندگان در جذب مشتری حرفه ای عمل نمی کنند
اسلاید ۱۳
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 