پاورپوینت کامل کارآفرینی در عرصه فناوری اطلاعات ۶۵ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل کارآفرینی در عرصه فناوری اطلاعات ۶۵ اسلاید در PowerPoint دارای ۶۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل کارآفرینی در عرصه فناوری اطلاعات ۶۵ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل کارآفرینی در عرصه فناوری اطلاعات ۶۵ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: ۴یادآوری : شخصیت کارآفرینانه : * انتظار زیاد داشتن * ایجاد بالاترین استانداردها * به کارگیری بهترین فناوری * استفاده از تجربه

اسلاید ۵: ۵یادآوری : * مفهوم جدید- بیان با ارزش زیاد- خوشایند * فناوری جدید * بازار هدف- رقابت محدود- موقعیت مناسب شفاف * هدایت و رهبری خریداران بالقوه * مهارت اصلی * صرفه جویی اقتصادی * توانایی بهره برداری * توانایی طراحی و نوآوری * نمونه ویژه کسب و کار

اسلاید ۶: ۶یادآوری : ایجاد وضعیت بازارها : * قدم اول: نقشه فعلی بازار- جمعیت هدف – نیاز مشتریان * قدم دوم: ارائه راه حل- منافع مشتریان- اثبات * قدم سوم: تحلیل رقابتی – مزیت رقابتی * قدم چهارم: بازار رقابتی – بیان وضعیت حرکت از اقیانوس قرمز به اقیانوس آبی

اسلاید ۷: ۷ قدیم: دانایی افزایش اطلاعات جدید: دانایی افزایش کارآفرینی

اسلاید ۸: ۸انقلاب های عصر اطلاعات : * دیجیتال * ژنتیک * الکترونیک * کارآفرینی و … ویژگی های انقلاب کارآفرینی : * اقتصاد جدید * منابع انسانی * قدرت فکر و …

اسلاید ۹: ۹سهم موضوعات مختلف در اینترنت : * تجاری ۳/۸۲ درصد * علمی ۶ درصد * دولت ها ۲/۱ درصد * بهداشتی ۴/۲ درصد * اجتماعی ۴/۱ درصد

اسلاید ۱۰: ۱۰حیطه های کسب و کار : ۱- تولید ۲- خدمات ۳- بازرگانی ۴- ICT

اسلاید ۱۱: ۱۱اصول کسب و کار : * نگاه کسب و کارانه * آشنایی با محصول * آشنایی با صاحبان مشاغل * مهارت های کسب و کار

اسلاید ۱۲: ۱۲مهارت های کسب و کار : ۱- زبان انگلیسی ۲- ICT 3- مدیریت ۴- نگرش اقتصادی ۵- بازاریابی

اسلاید ۱۳: ۱۳مؤلفه های انسان متفاوت : خلاقیت هوش دانش EQ و IQ مهارت

اسلاید ۱۴: ۱۴مجموعه مهارتها و نگرش مدیریتیمهارتهای ادراکیمهارتهای انسانیمهارتهای فنیمالی و حسابداری بازرگانی و بازاریابیمنابع انسانی تولید کنترل پروژهمالی و حسابداری بازرگانی و بازاریابیمنابع انسانی تولید کنترل پروژهمالی و حسابداری بازرگانی و بازاریابیمنابع انسانی تولید کنترل پروژه

اسلاید ۱۵: ۱۵در نتیجهشایستگیتخصصتحصیلاتآموزشمهارتتجربهتعهد

اسلاید ۱۶: ۱۶ مرحوم دکتر عظیمی: * توسعه یافتگی کار کم و بازدهی زیاد * توسعه نیافتگی کار زیاد با بازدهی کم * اتلاف هر فعالیتی که انجام می شود و موجب ارزش افزوده نمی شود.

اسلاید ۱۷: ۱۷سوالکجاست که مهارت داریم ولی علاقه نداریم؟ …

اسلاید ۱۸: ۱۸ ۴۲% فارغ التحصیلان دانشگاهی در ایران خواهان شغل ثابت اداری هستند.

اسلاید ۱۹: ۱۹*کشاورزی ۴ تا ۱۲درصد * صنعت ۱۰ تا ۲۰ درصد * فناوری پیش رفته۴۰ درصد * سیاسی ۱۰۰ درصد * مواد مخدر۳۰۰درصد * نظامی ۵۰ درصد * تحقیق و توسعه۳۰۰ درصد درصد نرخ بازگشت سرمایه:

اسلاید ۲۰: ۲۰نداشتن تخصص نداشتن اتومبیل نداشتن تجربه و اطلاعات کف بازار عدم اطلاع از کوچه پس کوچه ها نداشتن انگیزه پیشرفت نداشتن باطری نداشتن ایده نداشتن نقشه راه و مسیر نداشتن BP و تحقیقات بازارنداشتن مقصد نداشتن سرمایه نداشتن بنزین نداشتن توان مدیریت نداشتن تمرین رانندگی نداشتن اطلاع از قوانیننداشتن قوانین و علائم راهنمایی و رانندگی نداشتن اعتماد به نفسنداشتن گواهینامهموانع فردی کارآفرینی

اسلاید ۲۱: ۲۱فناوری در کسب و کار : Technology * پیش بینی بروز پیشرفت در فناوری دشوار است. با وجود این کارآفرین باید به توسعه بالقوه فناوری توجه داشته باشد و اطلاعات لازم را از منابعی که با صنایع عمده یا دولت در تماس اند جمع آوری کند.

اسلاید ۲۲: ۲۲۲۲مدل کسب و کارتشخیص تقسیم بازارشرح ارزش محصول یا خدمات طرح ریزی شدهتمرکز بر ویژگیهای کلیدی محصول یا خدمات طرح ریزی شدهشرح پیوسته ارزش برای ارایه به محصول یا خدماتایجاد روش توجه داشتنتاسیس شبکه ارزش مورد نیاز برای پایداری این مدل

اسلاید ۲۳: ۲۳۲۳Model viewساختار هزینهپیشنهادروابط مشتریشبکه های توزیعجریانهای درآمدشبکه شرکاتقسیم مشتریاننتایج کلیدی جهت راه حلمهارتفعالیتهامنابع

اسلاید ۲۴: ۲۴۲۴بررسی مدل کسب و کاربر اساس شناسایی نقاط قوت و ضعففرصتهایی برای اصلاحمناسب برای ایجاد کسب و کاربهره برداری بالقوه از فرصتهای کسب و کار

اسلاید ۲۵: ۲۵۲۵نمونه های کسب و کارتولید جهت سفارش Iran Khodroمشتری مداری از طریق سفارشDell، Boeingتولید سفارشی Shipsخدمات سفارشی Accentureمحصول اختصاصی Nokiaتولید قراردادی Flextronicsصدور پروانهSyntexفرانشیز (امتیاز فروش)Virginتولید انبوده (with SCM) Smith Klein Beechamتولید کننده ترکیبی Packard Electric، Boschطراحی و ساخت محصول کامل Volkswagen، Bugaciaپشتیبانی Walsh Western، DHLجستجوبرای سفارش Fraunhofer

اسلاید ۲۶: ۲۶۲۶مدل کسب و کار – نرم افزارنرم افزارها به شرکتهای که مشتریانی دارند و عمل بازاریابی را در بازار انبوه انجام می دهندنمونه ای برای فروش و نصب سامانه نرم افزار طراحی شده که با سامانه سایر بنگاهها نصب بوده و عملیات بازار یابی را پشتیبانی می کند، درآمد آن از طریق حق مجوز و پشتیبانی سالانه می باشد.نمونه جدید برای فروش خدمات حمایتی بازاریابی استفاده از نرم افزار برای خدمات رسانی (نمونه saas)، ایجاد مهارت بازار یابی حرفه ای در خصوص توسعه عملیات بازاریابی است، درآمد نسبتی از افزایش درآمد ایجاد شده می باشد.

اسلاید ۲۷: ۲۷فرآیند برنامه استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات در این سازمان شامل مراحل زیر است: ۱- تعریف چشم انداز و مأموریت و اهداف فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ۲- شناخت و بررسی وضعیت موجود تکنولوژی اطلاعات در سازمان با دیدگاه ماکرو از جنبه استراتژیک و از نظر معماریهای زیرساختی شامل وضعیت موجود ۳- بررسی محیطی و تدوین نیازها ۴- تحلیل نیازها و استخراج نیازهای کلیدی ۵- مطالعه، تعریف و توسعه یک دیدگاه استراتژیک اطلاعات برای سازمان ۶- تجریه و تحلیل SWOT 7- خروجی راهبردی ۸- برنامه ها و پروژه های مرتبط با راهبردها

اسلاید ۲۸: ۲۸شناخت و بررسی وضعیت موجود تکنولوژی اطلاعات در سازمان با دیدگاه ماکرو از جنبه استراتژیک و از نظر معماریهای زیرساختی شامل وضعیت موجود: *تخصیص منابع مالی، انسانی و سازمانی * سطح گردش اطلاعاتی و اطلاع رسانی و دستیابی به تکنولوژی اطلاعات * پلاتفرمها * شبکه های محلی و غیره محلی (راه دور) * اینترنت، اینترانت و اکسترانت * ذخایر داده ها و بازسازی داده ها

اسلاید ۲۹: ۲۹* ایمنی و دستیابی داده ها و منابع اطلاعاتی * یکپارچگی سیستم ها * محیطهای توسعه نرم افزار، ساختارهای نرم افزاری، زبانهای برنامه نویسی و پایگاه های داده * اتوماسیون سیستمهای عملیاتی که بر روسی سیستم های اطلاعاتی سازمان تأثیر مستقیم دارند. * سیستم های جنبی ICT از قبیل سیستم های صوتی، تصویری و ایمنی که بر عملکرد سیستمهای اطلاعاتی سازمان تأثیر مستقیم دارند. * سازماندهی و ساختار تشکیلاتی بخش تکنولوژی اطلاعات * رئوس برنامه استراتژیک و اهداف سازمان در حوزه های غیر از تکنولوژی اطلاعات

اسلاید ۳۰: ۳۰چهار حوزه و نه زیرحوزه مدل های کسب و کار « استورولدر»چهار حوزه و نه زیرحوزه مدل های کسب و کار « استورولدر»چهار حوزه و نه زیرحوزه مدل های کسب و کار « استورولدر»حوزهزیرحوزهشرحمحصولارزش ارائه شدهکالاها و سرویس هایی هستند که برای مشتریان، ارزش محسوب می شوند.اینترفیس مشتریمشتری هدفکسانی هستند که شرکت می خواهد ارزش را به آنها ارائه دهد.اینترفیس مشتریکانال توزیعوسایل برقراری ارتباط با مشتریان هستند.اینترفیس مشتریروابطبه تشریح لینک میان کمپانی و شرکت می پردازد.مدیریت زیرساختارپیکربندی ارزشبه تشریح هماهنگی فعالیت ها و منابع مورد نیاز برای ایجاد ارزش می پردازد.مدیریت زیرساختارقابلیت و تواناییتوانایی اجرای یک الگوی قابل تکرار از اعمال مورد نیاز برای ایجاد ارزش مورد نظر برای مشتریانمدیریت زیرساختارهمکاریتوافق در خصو

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.