پاورپوینت کامل مدیریت و اندازه گیری عملکرد ۱۴۳ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت و اندازه گیری عملکرد ۱۴۳ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۴۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت و اندازه گیری عملکرد ۱۴۳ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مدیریت و اندازه گیری عملکرد ۱۴۳ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: کیفیت مراقبتدرجه ای که خدمات سلامت برای تک تک افراد یا کل جامعه احتمال دستیابی به نتایج سلامت مورد انتظار را افزایش می دهد و در راستای دانش حرفه ای حاضر نیز می شود.می تواند به ابعاد مختلفی بر اساس جنبه های ارزیابی مراقبت تقسیم شود.دونابدیان (۱۹۸۷)
اسلاید ۵: کیفیت مراقبت درمانیکیفیت مراقبت مورد توجه اکثر سیستم های مراقبت سلامت استاهمیت ارزیابی کیفیت مراقبت برای ارائه دهندگان ، سیاست مداران (وضع کنندگان قوانین) و خریداران در حال افزایش است.در سالهای اخیر، ارائه دهندگان خدمات برای ارتقا کیفیت به پزشکی مبتنی بر شواهد توجه نموده اند. خریداران خدمت به موضوع هزینه اثر بخشی مراقبت سلامت توجه کرده اند.در بیشتر کشورها هیچ سیستم اجباری برای ردیابی (tracking) کیفیت مراقبت ارائه شده به شهروندان وجود ندارد.
اسلاید ۶: سه سوال اساسی ارائه مراقبت تا چه حد خوب است؟ دنبال کردن(tracking) مراقبت چگونه بهبود می یابد؟ بهبود کیفیت داخلی مراقبت خوب چگونه انتخاب و مورد پاداش قرار می گیرد؟ گزارشات به عموم مردمپرداخت بر اساس عملکرد
اسلاید ۷: مدیریت عملکردفلچر ۱۹۹۲” یک رویکرد برای ایجاد یک چشم انداز مشترک از اهداف و مقاصد یک سازمان، کمک به تک تک کارمندان برای درک و فهم نقش آنها در راه رسیدن به اهداف سازمان و در نتیجه مدیریت و ارتقای عملکرد افراد و سازمان می باشد.
اسلاید ۸: Performance ManagementIt is based on the assumption that organizational performance is closely related to the performance of its individual staffA means to improve organizational performance by linking and aligning individual, team and organizational objectives and results
اسلاید ۹: Linking Vision, Planning and PerformanceMission Vision and Core ValuesStrategic Plan (3yr)Operational Plan (1yr)Department and team PlanIndividual Performance Development Plan
اسلاید ۱۰: مدیریت عملکردفلاور(۱۹۹۰) مفهوم مدیریت عملکرد را اینگونه بیان می نماید:…“یک سازمان دهی کار برای دست یابی به نتایج ممکن . با این دیدگاه ساده، مدیریت عملکرد یک سیستم با یک تکنیک نیست بلکه جزیی از فعالیت های روزمره مدیران است.”
اسلاید ۱۱: مدیریت عملکرد اسمیت ۲۰۰۲: مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی طراحی شده به منظور اطمینان از عملکرد بهینه سیستم مراقبت سلامت در طول زمان و در راستای اهداف سیاست گذاری است.
اسلاید ۱۲: ۱۳تمرکز بر مدیریت عملکردپیشرفت (بهبود) و موفقیت در راستای به دست آوردن اهداف
اسلاید ۱۳: اندازه گیری عملکرد و چرخه مدیریت
اسلاید ۱۴: Stages of performance managementPlanDoReviewRevise
اسلاید ۱۵: You can’t manage what you can’t measure
اسلاید ۱۶: ۱۷داده – اطلاعاتاندازه گیری عملکرد فرآیند هاDATAINFORMATIONتجزِِیه و تحلیلIMPROVEMENTتصمیم گیری
اسلاید ۱۷: ویژگی های سیستم مدیریت عملکردایجاد ارتباط در خصوص چشم انداز و اهداف سازمان با تمامی کارکنان یک سازمانتعیین اهداف عملکردی در سطح فردی، واحد سازمانی و دپارتمان که با اهداف اصلی سازمان مرتبط می باشند.انجام بازنگری از میزان پیشرفت اهداف ذکر شدهاستفاده از فرآیند بازنگری برای شناسایی نیازهای آموزشی، توسعه و پاداش بر اساس نتایج ارزیابی کل فرآیند به منظور بهبود اثربخشیتعریف یک ساختار مدیریتی برای توجه به تمام ویژگی های فوق که بر این اساس، کارمندان و مدیران دارای مسئولیت های مشخصی بمنظور اداره سیستم مدیریت عملکرد می باشند.
اسلاید ۱۸: ویژگی های سیستم مدیریت عملکردعلاوه بر آن ، سازمانهای دارای سیستم مدیریت عملکرد شاخص های عملکرد را تحت عنوان موارد زیر بیان می نمایند: خروجی های قابل اندازه گیری ، پاسخ گویی و اهداف آموزشی/ یادگیری استفاده از روش های ارزیابی کارکنان به طور مرتب به عنوان یک ابزار مدیریت عملکرد ایجاد ارتباط بین عملکرد و پرداخت به خصوص برای مدیران ارشد
اسلاید ۱۹: پیش نیازهای ضروریسطوح پرداخت کافیتجهیزات، ابزارها و مهارت برای انجام وظایف تعادل صحیح بین عوامل انگیزشی برای کارمندان به منظور عملکرد مطلوبتفویض اختیارات و قدرت تصمیم گیری آشنایی با ابزارهای برنامه ریزیارتباط اثر بخشرهبری و مدیریت موثر و اثربخشایجاد فرهنگ پاسخگویی و صداقتتوجه به عوامل زمینه ای (فشارهای خارجی و عوامل سیاسی، اقتصادی و فشار استفاده کنندگان از خدمات)
اسلاید ۲۰: Stages of performance managementPlanDoReviewRevise
اسلاید ۲۱: ‘Plan’ stageAre the vision and values of the council widely sharedHow ambitious or realistic are your plans How involved are people in decision makingDo leaders act decisively and communicate decisions clearlyDo plans focus on achieving improvement for service usersTo what extent is innovation affected by approaches to risk
اسلاید ۲۲: ‘Do’ stageIs there determination to see plans through, even when things aren’t going well Do people recognize and accept when plans need to change Is there a sense of ownership about actions and collective and individual responsibility When things aren’t going to plan do managers provide support and help solve problems, rather than apportion blame
اسلاید ۲۳: ‘Review’ stageIs time regularly set aside to reflect on what has been achieved How do people respond to challenge Is there an open and involved approach to reviewing performance, including staff and user views To what extent do reviews help find solutions to problems
اسلاید ۲۴: ‘Revise’ stageHow open is the organization to ideas from organizations in the same or other sectors How is learning used to inform plans for change How is success celebrated and rewarded How is underperformance tackled What support is given to help people change
اسلاید ۲۵: ۲۶ارزیابی نیازهااهداف شمااهداف کارمنداناهداف واحداهداف سازمان
اسلاید ۲۶: کارمندان چه می خواهند؟تعریف شرح وظایف شغلیبا ثبات و منصفانه رفتار کردنتقسیم اطلاعات و منابعفرصتهای ارتقای شغلی و کاریانتظارات روشن بازخورد مثبت و سازنده به صورت منظم معیارهای ارزیابیمشارکت در تعیین اهداف
اسلاید ۲۷: ۲۸عناصر و نتایجنتایجعملکرد مطلوببهبود روحیه اعتماد و وفاداریتعهدعناصرگوش فرا دادنمربی گری کردن(هدایت کردن)ارائه بازخورد
اسلاید ۲۸: PERFORMANCE ASSESSMENT GUIDEJob Standards are CommunicatedAre job standardsbeing achievedEmployeereceives feedbackon performanceSupervisorinvestigates reasonsPerformance PlanningWorksheet may be developed or modifiedDiscipline maybe imposedAre job standardsbeing achievedNoNoYesYes
اسلاید ۲۹: اصول سیستم مدیریت عملکردشفاف سازی در اهداف (چه کسی، چگونه و چرا)تمرکز (اولویت ها)هم راستایی (PI های ملی و محلی )تعادل (تصویر متعادل (منطقی) از عملکرد سازمانیاصلاح مداوم (به روز بودن)شاخص های عملکردی قوی
اسلاید ۳۰: مشکلات اندازه گیری عملکرد پیچیدگی برنامه های سلامتسیستم اطلاعاتی ناکافیکثرت اندازه گیری ها و اندازه گیری کننده هامیزان بودجه در دسترس
اسلاید ۳۱: NHS چارچوب ارزیابی عملکرد سیستمبهبود سلامتدسترسی عادلانهارائه موثر مراقبت سلامت مناسبکاراییتجربه بیماران و ارائه دهندگان مراقبتنتایج سلامت سیستم مراقبت NHS
اسلاید ۳۲: InternalExternalSummative (Punitive)Formative (supportive)Control locations and resulting action quadrants
اسلاید ۳۳: Control locations and resulting action quadrantsQ1: کنترل به وسیله سازمان و استفاده سازنده از آن در جهت توسعه (کنترل داخلی و اقدام مثبت) Q2:کنترل توسط یک سازمان خارجی و استفاده سازنده (از آن نتایج) برای توسعه (کنترل خارجی و اقدام مثبت)Q3: کنترل توسط سازمان و استفاده از آن (نتایج) برای سرزنش و تنبیه (کنترل داخلی و اقدام منفی)Q4: کنترل توسط یک سازمان خارجی و استفاده از آن برای تنبیه و ملامت (کنترل خارجی و اقدام منفی)
اسلاید ۳۴: InternalExternalSummativeFormative
اسلاید ۳۵: Why HospitalsFinancially-50% of overall healthcare expenditure is for hospitalsOrganizationally-Dominate the health care systemSymbolically-viewed as main manifestation of healthcare systemChanging pattern of diseasesChanging life styleChanging environmentTechnology advancementClinical specialtiesHospitals are complex adaptive human systems
اسلاید ۳۶: Some Aims for ImprovementPatient care that is:Safe- avoidance of unintended patient harmEffective- evidence-basedPatient-centered- focused on needs and rights of the individual patientTimely- avoidance of delays & barriers to patient care flowEfficient- elimination of wasteEquitable- fair access to comparable health care services for all
اسلاید ۳۷: انواع اندازه گیری عملکرد بیمارستان بازرسی منظمبررسی تجارب استفاده کنندگان (از خدمات) (تعداد شکایات)ارزیابی های مشخص توسط عامل سوم(third party) شاخص های آماریارزیابی های داخلی
اسلاید ۳۸: تعریف شاخص هایک شاخص عملکردی تحت عنوان اندازه گیری بخشی از اطلاعات مهم و موثر در باره عملکرد یک برنامه تعریف می شود که به صورت درصد، اندکس، نسبت و سایر مقیاس ها بیان می شود که در فواصل منظم اندازه گیری می شود و با یک یا چند معیار مقایسه می گردد.
اسلاید ۳۹: تعاریف شاخص هایک شاخص یا اندازه به اطلاعات کمی مربوط می شود که ورودی ، خروجی و ابعاد فرآیند ها و پیامدها را می سنجد. یک شاخص یا انداره می تواند بسیار ساده باشد و یک جنبه از یک فرآیند را اندازه گیری و یا بصورت یک ترکیب (composite) باشد.
اسلاید ۴۰: تعاریف شاخص هایک ابزار اندازه گیری کمی است که می تواند برای مونیتورینگ واندازه گیری کیفیت فعالیت های حاکمیتی مدیریتی بالینی و پشتیبانی که بر پیامدهای اقدامات درمانی بیماران اثر می گذارد مورد استفاده قرار گیرد
اسلاید ۴۱: استفاده از شاخص های عملکردیاندازه گیری میزان پیشرفت برای دستیابی به اهداف و مقاصد سازمانی ارتقاء پاسخگویی ارائه دهندگان خدمات به جامعه و سایر ذی نفعانمقایسه عملکرد به منظور شناسایی فرصت ها برای بهبود (به صورت داخل سازمانی و یا بین سازمانها) ارتقاء بهبود خدمات از طریق ارائه نتایج ارزیابی عملکرد سازمانها به عموم مردمضرورتا یک تعداد شاخص قابل مدیریت (manageable) نمی تواند کلیه اطلاعات ریز را در خصوص تمامی وجوه کیفیت و ایمنی بیمار در سیر ارائه خدمات سلامت ارائه نمایند
اسلاید ۴۲: شاخص های از کجا می آیند؟شاخص ها بر اساس استانداردهای مراقبت هستند که می توانند:بر اساس شواهد و منتج از مطالعات آکادمیک مانند RCTsزمانی که شواهد علمی ناکافی باشد این شاخص ها بوسیله گروه متخصصین و افراد حرفه ای در بخش سلامت توسط یک فرآیند توافقی و بر اساس تجارب آنها تعیین می شود.
اسلاید ۴۳: استفاده کنندگان متفاوت و استفاده از شاخص ها
اسلاید ۴۴: هاPI ایجاد شاخص ها بر چه موضوعاتی باید تمرکز نمایند؟چه جنبه هایی باید اندازه گیری شود؟
اسلاید ۴۵: انتخاب شاخص هامتخصصین آشنا با جنبه های مربوط به خدمات و مراقبت سلامت بهترین افراد جهت طراحی و انتخاب شاخص ها می باشند.به صورت ایده آل این فرایند بایستی به صورت یک کار تیمی و بر اساس تصمیم مبنی بر اجماع باشد.روش فوق احتمال مقبولیت شاخص های منتخب را افزایش می دهداعضاء این گروه باید درک اساسی از سازمان و فرایندهای روزمره مربوط داشته باشند.
اسلاید ۴۶: انتخاب شاخص هاعلاوه بر آن گروه باید از نیازها و انتظارات مشتریان کاملاً آگاه باشند.انتخاب شاخص هایی که بیشترین اطلاعات را ارائه نموده و فرصتها را برای بهبود عملکرد سازمانی مشخص می نمایند.انتخاب شاخص بیشتر بایستی بر روی فعالیت هایی که دارای حجم بالای کاری (high volume)، خطر بالا، هزینه بالا و مستعد ایجاد مشکل هستند صورت پذیرد.
اسلاید ۴۷: چگونه یک مدل برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ایجاد کنیم؟ PATH (مخفف مفوم ابزار ارزیابی عملکرد برای بهبود کیفیت در بیمارستانهاست) شناسایی وجوه اصلی و فرعی عملکرد که بایستی تحت اندازه گیری قرار گیرند.ایجاد یک چارچوب برای انتخاب شاخصبررسی شاخص های موجود در سیستم های ارزیابی عملکرد ملی / منطقه ای مرور پیشینه تحقیق برای شناسایی شواهد در مورد شاخص های مرتبط، پایایی و روایی آنها و تکمیل لیستی از شاخص ها
اسلاید ۴۸: چگونه یک مدل برای ارزیابی عملکرد بیمارستان ایجاد کنیم؟ PATH (مخفف مفوم ابزار ارزیابی عملکرد برای بهبود کیفیت در بیمارستانهاست) انجام مطالعه پیمایشی (survey) برای ارزیابی دسترس داده ها، جمع آوری آن ها، تاثیر بالقوه آنها بر کیفیتانتخاب شاخص هاnominal group technique) )مرور مطالعات مربوط در مورد رابطه متقابل بین شاخص هاطراحی
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 