پاورپوینت کامل مدیریت عملکرد ۴۷ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل مدیریت عملکرد ۴۷ اسلاید در PowerPoint دارای ۴۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت عملکرد ۴۷ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل مدیریت عملکرد ۴۷ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: مفهوم ارزیابی عملکردمجموعهای از اقدامات رسمی برای بررسی عملکرد در فاصله زمان معینی است و بهتمامی عوامل مرتبط با کارکرد میپردازد. مقایسهای است بین آنچه که وجود دارد و آنچه که مطلوب است.تعیین ارزش چیزی برای منظور معین و بر اساس معیارهایی مشخص است.سنجش و اندازهگیری کار و نتیجه بدست آمده از کار با مقیاس و شاخصهای کمی و کیفی بهطور دقیق است.ارزیابی عملکرد افراد عبارت از سنجش میزان تلاش و حدود موفقیت کارمند در اجرای وظایف شغلی و تکالیف رفتار مورد انتظار است.فرضیه بنیادی ارزیابی، تمایز و تفاوت افراد و توانایی آنها و قابلیت تغییر این تواناییها و در نتیجه تفاوت کارایی بر مبنای عملکرد آنهاست.
اسلاید ۵: با استفاده از ارزیابی عملکرد میتوان جنگل را از میان انبوه درختان مشاهده کرد.
اسلاید ۶: مدیریت عملکردفرایندی است مبتنی بر مجموعهای از فعالیتها، بهنحوی که بهبود مستمر عملکرد افراد و گروهها در راستای بهبود راهبردی و اثربخشی سازمانی را تضمین میکند.تلفیقی از فلسفه، رویکرد و نظام مدیریتی و اجرایی است که تمامی فعالیتهای سازمان را در بر میگیرد و از آنها برای دستیابی به اهداف نهایی سود میبرد.نظام مدیریت عملکرد با تاکید بر اثربخشی و کارایی فعالیتها به دستیابی سازمان به تعالی و سرآمدی در عرصه رقابتی کمک میکند.
اسلاید ۷: نظام مدیریت عملکرد بهدنبال ایجاد شرایطی برای کسب اطمینان از دستیابی سازمان به سرآمدی است.
اسلاید ۸:
اسلاید ۹: ویژگیهای نظام مدیریت عملکردرویکردی کاربردی برای تحلیل سازمان و محیط آنتضمین انتقال راهبردهای سازمان به سطوح عملیاتیایجاد شاخصهای تحلیلی و نظارتی برای بازنگری و بهبود برنامههاایجاد زمینه برای طراحی نظام انگیزشیایجاد زمینه برای انجام الگوبرداریاستفاده از ابزارهای اثربخش در زمینه بهبود مستمرکمی کردن شاخصها و معیارهای بهبود مستمر در سازمانکمک به تصمیمگیری بهنگام و مناسب در فعالیتهای کسب و کارهمسویی راهبردها در وجوه مختلف سازمان و عدم تعارض آنها آگاه کردن مدیران ارشد و کلیدی در زمینه اثربخشی تصمیمات
اسلاید ۱۰: اصول مدیریت عملکرددرگیر کردن تمامی افراد سازمانبرقراری تعامل و مشارکت بین مدیران و کارکنانمسئولیت بخشیدن به تمامی کارکنان در فرایندهایکپارچگی تمامی معیارها و شاخصها در سازمان
اسلاید ۱۱: نظام جامع مدیریت عملکرد
اسلاید ۱۲: دو پرسش اساسی در ارزیابی عملکردالف) آیا کارها را بهدرستی انجام میدهیم؟( یعنی فرایند و قواعد تبعیت میشود؟)ب) آیا کارهای درست را انجام میدهیم؟( برنامه چه تأثیری دارد؟)
اسلاید ۱۳:
اسلاید ۱۴:
اسلاید ۱۵:
اسلاید ۱۶: معیارها و شاخصها Measures & Indicatorsاطلاعات عددی که ورودیها، خروجیها و ابعاد عملکردی فرایندها، محصولات، خدمات و نتایج سازمانی را به صورت کمی نشان میدهند.برخی شاخص را در صورتیکه شرایط زیر برقرار باشد ترجیح میدهند:۱) سنجش عملکرد به صورتی غیر مستقیم (به عنوان مثال، شکایت مشتریان شاخصی از نارضایتی آنان است)؛ ۲) استفاده از سنجش یک عامل به عنوان پیشبینی برای نحوه عملکرد در یک یا چند جنبه دیگر(به عنوان مثال، انتظار میرود که با افزایش رضایت مشتریان، سهم بازار افزایش یابد).
اسلاید ۱۷: ماهیت و جنس شاخصهانوع و ماهیت شاخصها: کارآیی، اثربخشی، بهرهوری و سودآوریجنس شاخصها: کیفیت، هزینه، زمان، تحویل، انعطافپذیری، درصد، عدد، نسبت و…
اسلاید ۱۸: ویژگیهای شاخصها و معیارهامختص اندازه گیری عملکرد واحد مورد بررسی باشد. قابل اندازه گیری و سنجش باشد.قابـل حصول و دست یافتنی باشد.مرتبط با ماموریتها، وظایف واحدها و فرایندها باشد. دارای محدوده زمانی معینی باشد.اطلاعات مورد نیاز آنها موجود باشد.
اسلاید ۱۹: معیارهای گزینش شاخصهای عملکردیآیا شاخصهای عملکردی بهطور مستقیم به اهداف برنامه مرتبط میشود؟آیا میتوان ارزشهای مورد نظر را بهصورتی معتبر سنجید؟آیا در زمان مقرر میتوان اندازهگیری لازم را انجام داد؟آیا میتوان اندازهگیریهای لازم را بدون هزینه یا تلاش زاید انجام داد؟آیا شاخصهای عملکردی شفاف، قابل درک و مشخص است؟آیا دادههای مربوط به شاخصها از تغییرپذیری کافی برخوردار است؟آیا دادهها در بر گیرنده ورودیها، خروجیها، پیامدها و اثرات است؟آیا در جمعآوری دادهها دوبارهکاری وجود دارد؟آیا مجموعه دادهها تصویری جامع از عملکرد ایجاد میکند؟
اسلاید ۲۰: مقایسه الگوهای سنجش عملکرد
اسلاید ۲۱: مقایسه رویکردهای مدیریت و طرحریزی عملکرد(۱)الگوتوصیفمفاهیم کلیدینقاط قوتمناسب برایمدیریت و طرحریزی برنامهالگوی منطقیارایه نموداری یک برنامه، نمایش ملاحظات اجرایی مورد نظر برای افراد مختلف و چرایی آنورو
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 