پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی ۱۰۳ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی ۱۰۳ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۰۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی ۱۰۳ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی ۱۰۳ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: تعریف بازاریابی بازاریابی عبارتست از: عملیات، مجموعه ای از نهادها و قوانین و فرایندها برای ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و تبادل خدمات و کالاهایی که برای مشتریان، ذینفعان، شرکا و جامعه در سطح گسترده تری دارای ارزش هستند.”بازاریابی عبارت از فعالیتهای نیروی انسانی است که از طریق تبادل فرایندها به سمت ارضاء نیازها و خواستهها هدایت شود. برای روشنتر کردن این تعریف، می بایست مفاهیم اساسی در بازاریابی را بررسی نماییم.Sport marketing
اسلاید ۵: تعریف پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی ۱۰۳ اسلاید در PowerPoint”پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی ۱۰۳ اسلاید در PowerPoint عبارتست از: فرآیندی برای طراحی و انجام فعالیت هایی به منظور تولید، ارزش گذاری، ترویج یا توزیع یک رشته ورزشی یا کالاهای تجاری ورزشی به منظور ارضای نیازها و خواسته های مصرف کنندگان و دست یابی به اهداف تعیین شده شرکت ها“Sport marketing
اسلاید ۶: پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی ۱۰۳ اسلاید در PowerPointبازاریابی ورزش(Marketing of Sport)بازاریابی از طریق ورزش(Marketing through Sport)Sport marketing
اسلاید ۷: ارتباط اهداف سازمان با بازاریابیقابل توجه است که اهداف سازمانی به بازاریابی تعلق ندارند. بازاریابی برای کمک به سازمان ها ایجاد شده تا بتوانند اهداف خود را محقق کنند؛ ولی مسئولیتی در قبال آنها ندارد. بازاریابی، صرفاً ساز و کاری است که بوسیله آن یک سازمان ورزشی می تواند در محیط خود به رقابت بپردازد تا بتواند به آن چیزی که تعیین نموده است، دست یابد.Sport marketing
اسلاید ۸: ادامه ……………….این تفاوت، مهم است؛ چرا که این امر باعث می شود، گاهی اوقات مقاومتی با مفهوم بازاریابی شکل گیرد؛ چون می توان آن را به تجاری سازی و سود جویی مربوط دانست که در تضاد با ماهیت و فلسفه وجودی سازمان های ورزشی است. با این وجود، می توان بازاریابی را ابزاری برای افزایش آگاهی افراد جامعه از یک ورزش و توسعه مشارکت و حضور در آن ورزش دانست و همچنین آن را می توان ابزار مدیریتی ارزشمندی برای سازمان های ورزشی محسوب کرد. Sport marketing
اسلاید ۹: فرایند بازاریابی استراتژیکبازاریابی در سطح استراتژیک متکی به ۴ عنصر است:هویت قطعه بندی ( تقسیم بندی) هدفگذاری موقعیت یابی لازم است تا این ۴ عنصر را به دقت مورد توجه قرار داد ، زیرا آنها سنگ بنای فرایند بازاریابی هستند و راهنمایی های لازم برای بازاریابی عملیاتی را ارائه می کنند.Sport marketing
اسلاید ۱۰: هویتهویت سازمانی را می توان با سوالات زیر تعریف نمود :هدف و مقصود سازمان چیست ؟اعضای آن چه کسانی هستند؟سازمان و اعضای آن دوست دارند تا دیگران (سازمان های ورزشی، جامعه محلی و یا حامیان مالی) آنها را چگونه ببینند؟ارزشهای اساسی آن سازمان چیست؟Sport marketing
اسلاید ۱۱: تقسیم بندیگام استراتژیک بعدی در بازاریابی تقسیم بندی است که عبارتست از:« دسته بندی یک بازار به گروه های مشابه». ضروری است تا این گروه ها مهم و ارزشمند باشند. به این معنا که ارزش هدفگذاری را داشته باشند و متناسب با اهداف سازمان باشند. همچنین لازم است تا آنها برای اقدامات بازاریابی، موجود و در دسترس باشند. اولین گام در تقسیم بندی این است که بازار را به دو رابطه کلیدی تقسیم کنیم. اولین رابطه با مصرف کنندگان است و دومین رابطه، رابطه با دیگر سازمان هاست که به رابطه کاری مشهور است. Sport marketing
اسلاید ۱۲: هدف گذاریهنگامیکه دسته ها یا گروه های مختلف مشتریان شناسایی شدند، گام بعدی هدف گذاری است که عبارتست از:«تعیین و انتخاب دسته های مناسب برای تمرکز بیشتر بر آنها». بسیاری از سازمان های ورزشی، به ویژه باشگاه ها، منابع محدودی دارند که به آنها اجازه نمی دهد تا بتوانند دسته ها و گروه های بی شماری را با انتظارات گوناگونی که دارند راضی نمایند. مثلاً زمان و امکانات محدود هستند و همه تیم های ورزشی یک باشگاه محلی نمی توانند در یک زمان از امکانات ورزشی آن باشگاه استفاده کنند، بنابراین مجبورند تا انتخاب هایی انجام دهند.Sport marketing
اسلاید ۱۳: موقعیت یابیوقتیکه دسته ها و گروه ها به طور واضح شناسایی شدند و مورد هدف قرار گرفتند، گام استراتژیک بعدی موقعیت یابی است؛ در این مرحله باید به موقعیتها و تفاوتهائی پرداخت که میتوان از آنها برای متمایز کردن یک شرکت یا محصول از رقبای آن استفاده کرد تا از این طریق جایگاه ویژه ای در ذهن مشتریان هدف پیدا کند. به عنوان مثال، فوتبال در انگلستان را در نظر بگیرید که در آن، یک تیم فوتبال ۵ نفری، یک تیم لیگ دسته دوم و یک تیم لیگ برتری موقعیت های مفهومی متفاوتی را به لحاظ کیفیت بازیکنان، امکانات و تأسیسات باشگاه و کالا ها و اجناس مربوط به آن ها، دارا هستند.Sport marketing
اسلاید ۱۴: مفاهیم اساسی بازار یابی شکل زیر ، هفت مفهوم اساسی علم بازار یابی و رابطه آنها را با هم نشان می دهد:Sport marketingنیازمعاملهبازارمبادلهکالاتقاضاخواسته
اسلاید ۱۵: نیازنیاز (Need) یعنی کمبود یا حالت محرومیت احساس شده در فرد که آرامش و تعادل انسانـی را بر هم زده و در او انـگیزه ای برای ارضاء ایجاد می کند.Sport marketing
اسلاید ۱۶: خواستهخواسته یعنی چگونگی رفع نیاز ، به عبارتی خواسته ها (wants) راه های رفع نیاز بوده و با توجه به فرهنگ جوامع و نیز وضع در آمدی افراد ، تعداد آنها نا محدود و دائماً در حال تغییر می باشد. Sport marketing
اسلاید ۱۷: تقاضاتقاضا (Demand) یعـنی اقدام به رفـع نیـاز و خواسـته با لـحـاظ نمـودن منـابع مالی ، بنابر این محـدودیت ریالی می تواند ، خواسته کالای x را به تقاضای کالای y بدل نماید.Sport marketing
اسلاید ۱۸: کالاکالا (Product) یعنی هر شیء یا چیزی که توسط شخص معین و یا مؤسسه ای تولید شده و قادر به رفع نیازهای فردی و یا جمعی مصرف کنندگان باشدSport marketing
اسلاید ۱۹: مبادلهمبادله (Exchange) روشی است برای رفع نیاز که در آن فرد کالای مورد نیاز خود را با پرداخت پول یا ارائه کالا و یا خدمت به دیگران بدست می آورد.Sport marketing
اسلاید ۲۰: شرایط مبادله۱- وجود حداقل دو نفر۲- وجود چیز ارزشمند و مورد نیاز طرفین۳- وجود علاقمندی در طرفین۴- آزادی طرفین در قبول یا رد پیشنهاد۵- توانایی طرفین در مراوده و تحویل بموقع کالاSport marketing
اسلاید ۲۱: معاملهبه واحد اندازه گیری بازاریابی ، معامله (Transaction) اطلاق می شود.یک معامله در بر گیرنده داد و ستد یا بده – بستان فایده بین طرفین مبادله می باشد.Sport marketing
اسلاید ۲۲: شرایط لازم برای تحقق معامله۱- وجود حداقل دو کالای با ارزش ۲- توافق در مورد شرایط مبادله ۳- توافق در مورد زمان مبادله ۴- توافق در مورد مکان مبادلهSport marketing
اسلاید ۲۳: تعریف بازارمحل تجمع عده ای از عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان بالقوه و بالفعلی که دارای نیازهای مشترک بوده و از وسیله مبادله یا پول مشترکی استفاده می کنند ، بازار (Market) نامیده می شود.Sport marketing
اسلاید ۲۴: عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار۱- عرضه کننده۲- تقاضا کننده۳- نیاز یا احتیاج۴- قدرت خریدSport marketing
اسلاید ۲۵: نمودار سیر تکاملی بازارهاSport marketingشکارچیکوزه گرماهیگیرکشاورزماهیگیرشکارچیکوزه گرکشاورزماهیگیرشکارچیکوزه گربازرگانکشاورزجوامع امروزی جوامع اولیهخود کفاییمبادله غیر متمرکزمبادله متمرکز
اسلاید ۲۶: انواع یا شیوه های بازاریابی۱- بازاریابی تبدیلی ۲- بازاریابی انگیزشی۳- بازاریابی توسعه ای ۴- بازاریابی مجدد۵- بازاریابی همزمانی ۶- بازاریابی حفاظتی۷- بازاریابی تضعیفی ۸- بازاریابی مقابله ایSport marketing
اسلاید ۲۷: بازاریابی تبدیلیاین شیوه ، زمانی استفاده می شود که مردم نسبت به کالاهای شرکت نگرش منفی داشته تا جائیکه حتی حاضرند برای مصرف نکردن آنها ، مبلغی را نیز بپردازند.وظیفه بازاریابان در این حالت ، معکوس کردن تقاضا است ، یعنی تبدیل تقاضای منفی به تقاضای مثبت از طریق تبلیغات آگاهی دهنده و ترغیب کننده Sport marketing
اسلاید ۲۸: بازاریابی انگیزشیاز این شیوه ، زمانی استفاده می شود که برای کالاهای شرکت ، تقاضا وجود نداشته باشد و مردم نسبت به محصول آن بی اعتنا باشند.وظیفه مدیران بازاریابی در چنین حالتی ، ایجاد شور و شوق و هیجان در مردم از طریق ترغیب و تشویق آنان به خرید و استفاده کالا می باشد.Sport marketing
اسلاید ۲۹: بازاریابی توسعه ایاین نوع بازاریابی که به بازاریابی آشکار کردنی و بازاریابی پرورشی نیز معروف است ، جهت پاسخگویی به تقاضای پنهان مصرف کنندگان بالقوه (آمال و آرزوهای آنان) بکار گرفته می شود. تلاش برای آشکار کردن محتویات ذهنی افراد و پی بردن به افکار آنان از طریق تحقیق و بررسی و تبدیل ایده های بکر آنان به کالاهای نو و جذاب Sport marketing
اسلاید ۳۰: بازاریابی مجددیعنی تلاش جهت یافتن بازارهای جدید ، جذب مشتریان رقباء ، ایجاد ابتکار و نوآوری در تولید ، توزیع ، قیمت گذاری و حتی شیوه های تبلیغاتی به منظور جلوگیری از سیر نزولی تقاضاSport marketing
اسلاید ۳۱: بازاریابی همزمانییعنی تلاش برای تنظیم تقاضا و هماهنگ و همزمان کردن آن با عرضه در فصولی از سال که عرضه و تقاضا با هم برابر نیست.Sport marketing
اسلاید ۳۲: بازاریابی محافظتیتلاش برای حفظ حالت تقاضای کامل که در آن سطح تقاضای بازار با سطح عرضه مطلوب مؤسسه برابر است ، از طریق پاسخگویی به خواسته ها و ترجیحات آتی مصرف کنندگان و تهدیدات رقباءSport marketing
اسلاید ۳۳: بازاریابی تضعیفیسعی در کاهش منطقی و موقتی تقاضای بیش از حد بازار ، به منظور جلوگیری از دلسردی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنان به محض دسترسی به منابع لازمSport marketing
اسلاید ۳۴: بازاریابی مقابله ایتلاش مدیران برای نامطلوب جلوه دادن کالا و از بین بردن تقاضا برای آن ، مثل تبلیغاتی که در مورد سیگار ، مواد مخدر و امثال آنها صورت می گیردSport marketing
اسلاید ۳۵: وظیفه مدیر بازاریابی Sport marketingتوزیع – تولید – تحقیقات(۳) (۲) (۱) بازارنیاز – قدرت خرید – انگیزه(۱) (۲) (۳)جریان عرضهجریان تقاضاهماهنگ نمودن جریانات عرضه و تقاضا در بازار همانند شکل زیر :
اسلاید ۳۶: ابعاد بازاریابیبازار گرایی:یعنی توجه و تمایل و گرایش به مشتریان که در واقع اولین ویژگی بازاریابی جدید می باشد و در واقع رمز کامیابی سازمانها بستگی به همگامی آنها با شرایط روز و نیازها و خواسته های روز مشتریان داشته و این امر مستلزم پذیرش بازارگرایی به عنوان یک فرهنگ سازمانی در تمام سطوح سازمانی است.Sport marketing
اسلاید ۳۷: ابعاد بازاریابیبازار شناسی:لازمه هر حرکت عاقلانه ای در واقع شناخت بوده و شناخت بازار در واقع تلاشی است نظام مند در جهت گردآوری، ثبت و تحلیل اطلاعات لازم در خصوص اجزای تشکیل دهنده نظام بازار ( یعنی عوامل مربوط به محیط خرد وکلان موثر بر فعالیتهای سازمانی).Sport marketing
اسلاید ۳۸: ابعاد بازاریابیبازاریابی:یعنی جستجو برای یافتن مناسبترین بخش یا بخش هایی از بازار که شرکت بهتر و موثرتر میتواند پاسخگوی نیازهای آن بخش بوده و در عین حال به بهترین نحو بتواند از م
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 