پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی در قایقرانی ۹۶ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی در قایقرانی ۹۶ اسلاید در PowerPoint دارای ۹۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی در قایقرانی ۹۶ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل بازاریابی ورزشی در قایقرانی ۹۶ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: ۴تعاریف بازاریابی

اسلاید ۵: ۵تعریف بازاریابی: بازاریابی اجرای فعالیتهایی است که جریان ارائه کالا و خدمات از تولیدکننده به مصرف کننده را به منظور ارضاء نمودن نیازهای مشتری و نیز تحقق اهداف سازمانی هدایت می نماید(McCarthy,1999).

اسلاید ۶: ۶فراورده ها و خدمات یک لیگ یا یک باشگاه قایقرانی چیست؟

اسلاید ۷: ۷ مسابقات حق پخش تلویزیونی بلیط مسابقات فروش بازیکنانخدمات ورزشی ( مدارس قایقرانی و …)اجناس باشگاه

اسلاید ۸: ۸SPORT MARKETINGMarketing Through SportMarketing of Sport

اسلاید ۹: ۹SPORT MARKETINGبازاریابی از طریق ورزش(Marketing through Sport):به کار بردن ورزش به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا خط مشی حمایت مالی برای شرکت های مختلف تولیدی و غیر تولیدی بازاریابی ورزش(Marketing of Sport):این جنبه از بازاریابی ورزش کاربرد اختصاصی اصول و فرآیندهای بازاریابی برای بازاریابی کالاها و خدماتی که مستقیما در ارتباط با شرکت کنندگان، تماشاگران، و یا استفاده کنندگان ورزشی است را شامل می شود.

اسلاید ۱۰: ۱۰فرآیند طراحی و اجرای فعالیت‌ها برای تولید، قیمت‌گذاری، افزایش مشتریان و توزیع یک محصول یا خدمت ورزشی برای ارضاء نیازها و تمایلات مشتریان و تحقق اهداف سازمان (Pitt, Stotlar) .تعریف بازاریابی ورزشی

اسلاید ۱۱: ۱۱اهمیت بازاریابی ورزشی در رشته قایقرانی چیست؟

اسلاید ۱۲: ۱۲یک حرفه ای در امر ورزش اعتقاد دارد که بازاریابی یک جزء لاینفک برای موفقیت عملیات یک سازمان است.

اسلاید ۱۳: ۱۳ درآمدسازی برای توسعه ، برنامه ریزی موثر و حفظ استقلال هر سازمان ورزشی ضروری است.

اسلاید ۱۴: یک نمونه :

اسلاید ۱۵: ۱۵قرارداد شرکت تولیدی البسه ورزشی نایک با باشگاه منچستر یونایتد موضوع قرارداد: استفاده باشگاه منچستر یونایتد از لوازم تولیدی نایک همراه با آرم مخصوص نایک. مدت قرارداد: ۱۳ سال تاریخ شروع قرارداد: از سال ۲۰۰۲ مبلغ قرارداد : ۴۹۵ میلیون دلار

اسلاید ۱۶: ابعاد گوناگون بازاریابی

اسلاید ۱۷: ۱۷بازاریابیبازارشناسی تحقیقات بازارسنجی ارزیابی خود و دیگران بازارگردانی اداره بازار- P4بازارگرایی گرایش به‌مشتریبازارگرمی ویترین‌گردیبازارگردی تبلیــغات بازارداری حفظ مشتری بازاریافتن یافتن بازار هدفبازارسازیافزایش سهم ‌بازار

اسلاید ۱۸: ۱۸مراحل بازاریابی ورزشی

اسلاید ۱۹: ۱۹هدفتحلیل فرآوردهبرآورد روندهایآتی بازاربسته بندیتحلیل چگونگی گزینشجا انداختن قیمت گذاریترویجتعیین مکانارزشیابی وعده هایطرح بازاریابیده گام برای بازاریابی ورزشی(جانت بی پارکز و همکاران)

اسلاید ۲۰: ۲۰ویژگیهای منحصر به فرد ورزش قایقرانی ( به عنوان یک محصول یا خدمت)

اسلاید ۲۱: ۲۱۱) غیرمحسوس بودن و ذهنی بودن: ۵ نفر که به تماشای یک مسابقه قایقرانی می روند، هرکدام تلقی خاصی از آن دارند. ۲) عدم تداوم و غیرقابل پیش بینی بودن :عوامل متعدد تاثیرگذار بر روی تولیدات ورزشی۳) فسادپذیری کالا : چگونه آن را کنترل کنیم۴) وابسته به هیجان بودن :تحت تاثیر قرار دادن تصمیم گیری های مشتریان

اسلاید ۲۲: ۲۲ویژگی های منحصر به فرد ورزش و بازاریابی ورزشی:

اسلاید ۲۳: ۲۳ویژگیهای منحصر به فرد ورزشترویجقیمتتولیدبازار

اسلاید ۲۴: ۲۴بازارسازمانهای ورزشی همزمان بایستی هم با یکدیگر رقابت کنند و هم همکاری. مشتریان ورزشی همیشه خودشان را به عنوان یک متخصص (Expert) می دانند.افت و خیزهای فراوان و وسیعی در چگونگی تقاضای مشتریان وجود دارد( تفاوت های روزانه، هفتگی و فصلی)

اسلاید ۲۵: ۲۵تولیدغیر محسوسذهنیکالاها و خدمات ورزشی که معمولا در مکان یکسان تولید و مصرف می شود.فسادپذیریمورد مصرف عموم بودنعدم کنترل کافی بازاریابان ورزشی بر روی هسته ( اصل) تولیدغیر قابل پیش بینی بودن

اسلاید ۲۶: ۲۶قیمتمشکل می توان با استفاده از روشهای مرسوم و متداول قیمت گذاری را انجام داد.درصد کمی از کل پول خرج شده توسط مشتری به سازمان ورزشی می رسدبیشتر پول بدست آمده از تبلیغات و تلویزیون بدست می آید که درآمدهای غیر مستقیم هستند.

اسلاید ۲۷: ۲۷ترویج : تبلیغنمایش رسانه ای عظیم توجه به رسانه های تلویزیونی و رسانه های مختلف

اسلاید ۲۸: ۲۸تحقیقات بازاریابی ورزشی

اسلاید ۲۹: ۲۹داشتن اطلاعات کافی از وضعیت بازار قبل از تدوین یک طرح بازاریابی لازم و ضروری است . وقتی ندانیم مشتریان چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند نمی توان به صورت اثربخش به آن ها خدمات ارائه داد .

اسلاید ۳۰: ۳۰تحقیقات بازاریابیفعالیتهایی که ارتباط لازم را بین مصرف کنندگان، خریداران، عامه مردم و مدیران بازاریابی از طریق تبادل اطلاعات برقرار می کند. از این اطلاعات در تجزیه و تحلیل مسائل و بهره گیری از فرصتهای بازاریابی استفاده می شود.

اسلاید ۳۱: ۳۱فرآیند تحقیقات بازارمساله یا فرصت را ت

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.