پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint دارای ۱۰۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها
پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint
اسلاید ۴: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزاییبازی جزء لاینفک زندگی کودکان است. آمیختگی آن با زندگی کودکان به میزانی آشکار است که گاه وجود آن بعلت حضور همیشگی اش فراموش میشود.بازی در زندگی بزرگسالان نیز تاثیر بسزایی دارد و خستگی های ناشی از فعالیت و کار روزانه را از بین میبرد.نقش بازی را از اهمیتی که کودکان به ان میدهند، میتوان درک کرد، مشاهده می شود که کودک در هنگام بازی آن چنان در کار خود غرق می شود که وجود دیگران را فراموش میکند و احساس میکند که تنهاست.۴
اسلاید ۵: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزایی غذای آدمی ، نان است وقتی ، و وقتی ،شوربا و گوشت ؛ باقی بازی است !رها کنم ، تا به بازی برآید ، بزرگ شود !. شمس تبریزی۵
اسلاید ۶: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزاییبخش اول : بازی، تعاریف و نظریه هاA. بازی چیسیت؟بازی تجربه اصلی کودک برای ادراک جهان پیرامون است و جایگاه وی در جهان را مشخص می کند.Susan Isaacs (1993) : « بازی زندگی کودک است و وسیله ای است که با استفاده از آن جهانی را که در آن زندگی می کند می شناسد. »بتدریج که کودک رشد و نمو می یابد در ارتباط با خود و جهان مادی و اجتماع پیرامونش اقدام به معنا سازی می کند و از طریق ابزار «بازی کردن» خود را کشف می کند.۶
اسلاید ۷: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزاییوینی کات (۱۹۷۱) ؛ می گوید: « تنها با استفاده از بازی کردن است که کودک بطور انفرادی خلاقیت به خرج می دهد و کل شخصیتش را به فعل در می آورد و تنها در ضمن خلاقیت است که فرد خود را کشف می کند. این اتفاق تنها در ضمن بازی کردن روی می دهد.»Schiller : « بشر تنها هنگامی کامل است که درحال بازی کردن است»تعریفی که اغلب متخصصان از آن استفاده می کنند توسط اریکسون (۱۹۵۰) ارایه شده است؛ او می گوید : « بازی عملکرد ”خود“ است و به منظور هماهنگ کردن فرآیندهای جسمی و اجتماعی با فرد انجام می شود. »بازی را نقطه مقابل و آنتی تز کار درنظر میگیرند.B. ویژگیهای بازی۱.انگیزشی درونی/ ۲.آزادی در انتخاب/ ۳.استعاری/ ۴.جذاب ودرگیر کننده فردی به صورت فعال/ ۵.لذت بخش۷
اسلاید ۸: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزایی جایگاه بازیتحقیقات نشان داده است که چهار سال اول زندگی، دوره مهمی در رشد کودک است :در شکل گیری شخصیت یک کودک؛در شکل گیری ویژگیهای بدنی کودک،کوششهایی که برای طبقه بندی و شناسایی بازی کودکان انجام شده چندان موافق نبوده اند و مورد قبول همگان قرارنگرفته اند. شاید اگر گفته شود که کودک ضمن بازی چه آگاهی هایی کسب می کند، اندکی تفاوت دیدگاه ها را کمتر کرده و آنها را به هم نزدیک تر کند.۸
اسلاید ۹: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزاییبازی را از نظر شناختی می توان به چهار نوع تقسیم کرد :بازی عملکردی : (جهیدن، تکان دادن، و …)، غالبا ساده است و با استفاده از حرکات تکراری عضلات انجام می شود.بازی ساختاری : (بریدن، چسباندن، ساختن برج از مکعب و لگو)، عبارت است از دستکاری اشیاء به منظور خلق شیء دیگر.بازی نمایشی : در این بازی یک شی یا شخص به صورت استعاره ای مورد استفاده قرار می گیرد ( مثلا یک تکه چوب بعنوان اسب و یا یک همبازی بعنوان درخت فرض می شود)، کودک شخص یا شی را به صورت نمادین، چیز دیگری فرض می کند.بازی های قاعده دار : ( مثلا لی لی، هفت سنگ، و…)، که براساس پیروی از اصول مشخص و محدودیت های مورد توافق انجام می شود.۹
اسلاید ۱۰: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزاییتقسیم بندی بازی از دیدگاه اجتماعی :بازی مشاهده ای؛ کودک شاهد بازی دیگران است و در بازی مشارکت نمی کند.بازی انفرادی؛ کودک به صورت مستقل و جدای از دیگران بازی می کند و میلی به نزدیک شدن به دیگران ندارد.بازی موازی؛ در این مرحله کودک در کنار دیگر کودکان بازی می کند، هرچند ابزارهای مورد استفاده وی همانند وسایل دیگر کودکان است اما همکاری و تعامل مشخصی بین آنان وجود ندارد.بازی های شراکتی؛ هدف کلی وجودندارد، تقسیم بندی مشخصی وجود ندارد ولی به همراه دیگر کودکان انجام می شود.بازی های تعاونی؛ نوعی از بازی است که در یک گروه سازمان یافته و دارای هدف مشخص انجام می شود، در طی بازی هماهنگی دقیقی به منظور دستیابی به هدف بین اعضای گروه دیده می شود.۱۰
اسلاید ۱۱: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزایی۱۱
اسلاید ۱۲: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزایی۱۲
اسلاید ۱۳: نظریه پردازان بازی موارد زیر شرح مختصری از مفاهیم کلیدی و عقاید مهم نظریه پردازان بازی است که اطلاعاتی در مورد برخی از نظریه ها ارایه می دهد تا به فهم مبحث بازی کمک نماید :۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزایی۱۳
اسلاید ۱۴: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزایی۱۴
اسلاید ۱۵: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزایی Shelley شاعر مشهور انگلیسی می گوید :آیا می دانی کودک کیست؟کسی که به عشق ایمان دارد.کسی که به باورها ایمان دارد.او کسی است که کدوتنبل را به کالسکه، و موش را به اسب مبدل می کند.او کسی است که سکوت و خمودگی را به شور و هیجان و هیچ چیز را به همه چیز مبدل می کند.۱۵
اسلاید ۱۶: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزاییبخش دوم : پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint؛ تعاریف، کلیات، و روشهاپاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint تعاریف، کلیات، و روشها :پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint روشی است که به کمک آن به کودکان دارای مشکل کمک می شود تا با مشکلاتشان مقابله کنند.این روش بعنوان ابزاری برای برقراری ارتباط بین کودک و درمانگر مورد استفاده قرار می گیرد.در پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint کودک در تعامل بین فردی با درمانگر، پذیرش، تخلیه هیجانی، کاهش اثرات رنج آور، جهت دهی مجدد تکانه ها و تجربه هیجانی تصحیح شده را تجربه می کند.۱۶
اسلاید ۱۷: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزاییاز حدود سالهای ۱۹۲۰ پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint مورد استفاده قرار گرفت.آنا فروید ۱۹۲۶، از بازیها و اسباب بازیها بعنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط با کودکان مراجعه کننده به وی استفاده کرد.ملانی کلاین ۱۹۳۲، روان تحلیل گری که در زمینه کودک فعالیت می کرد، از بازیهای کودکان بعنوان پایه ای برای تفسیر خواست های کودک بهره جست.از دیگر پیشگامان پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint میتوان به دیوید لوی ۱۹۳۸، اشاره کرد.ملاروم ۱۹۹۶، معتقد است که کاربرد پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint و استفاده عملی از آن می تواند بیانگر نظریه شکل دهنده آن باشد. به اعتقاد وی نظریه بجای این که خود را به عملکرد تحمیل کند، باید پشتیبان و حامی عملکرد باشد.۱۷
اسلاید ۱۸: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸هوشنگ میرزاییمقاصد ارزیابی پاورپوینت کامل بازی درمانی ۱۰۰ اسلاید در PowerPoint و تشخیص :بسیاری از کودکانی که بنا به دلایلی و برحسب ضرورت ارزیابی می شوند و دارای مشکلاتی مانند ناتوانی هوشی و یا نا سازگاری عاطفی هستند، قادر نیستند تا با شیوه های معمول ارزیابی مورد ینجش و تشخیص قرارگیرند.گاهی نیز از کودک بدلیل سن بسیار پایین نمی توان انتظار داشت تا به یک آزمون استاندارد پاسخ دهد.تلاش در زمینه ارزیابی سطح عملکرد فعلی کودک.بدست آوردن شواهد روانشناختی کافی بمنظور شناسایی مشکل.جستجوی زمینه های لازم برای ارایه توصیه های بالینی.استخراج پیشنهادات مداخله ای از درون موضوعات و سوالات مطرح شده.اهمیت استفاد
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 