پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint دارای ۲۵۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از مطالب داخلی اسلاید ها

پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴: فهرست فصل هفتم- رقابتی بودن فصل هشتم- استراتژی تجاری و استراتژی فناوری فصل نهم- برنامه ریزی فناوری فصل دهم- دستیابی و بکارگیری فناوری فصل یازدهم- انتقال فناوری فصل دوازدهم- صنایع تولیدی و خدماتی

اسلاید ۵: مقدمهاهدافآشنایی با: تعریف فناوری و رابطه آن با علم و نوآوری تاثیرات فناوری بر اقتصاد، اجتماع و فرهنگ ابزار برنامه ریزی و روشهای پیش بینی فناوری شیوه های ارزیابی و انتقال فناوری حقوق مالکیت معنوی کارآفرینی و مدیریت نوآوری

اسلاید ۶: مقدمهجایگاه درس در رشته مهندسی صنایع امروزه رونق اقتصادی کشورها، صنایع و شرکتها به مدیریت موثر فناوری وابسته است. بهره برداری موثر از فناوری بر قدرت رقابتی شرکتها تاثیرگذار بوده و به عنوان عامل بقای شرکت در بازار مطرح است. مهندسین صنایع در حوزه فعالیت خود در صنایع با عواملی که به نوعی موجب قدرت رقابتی تکنولوژیک می شوند شامل افقهای برنامه ریزی بلند مدت، تحقیقات، خلاقیت، کیفیت محصولات، بهره وری و … در ارتباط هستند. پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint به عنوان یکی از افقهای نوین در حوزه فعالیت مهندسین صنایع در سطح ملی و بنگاه مطرح است.

اسلاید ۷: فصل اولتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۸: تعریف فناوریTechnology = Techne + Logie/Logiaعامل تبدیل ورودی‌ها به خروجی‌ها که ایجاد مزیت رقابتی می‌کند.M. Porterتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۹: تعریف فناوریکاربرد عملی دستاوردهای علمی و تجربی به منظور پاسخ به یک یا (چند) نیازA. D. Littleدر یک محصول ABS در اتومبیل، DVD در ویدئو یا کامپیوتر، LCD در تلویزیون یا در صفحه نمایش کامپیوتر و … در یک فرآیند تولیدی Robot در خط تولید یا مونتاژ ، AGV در حمل ونقل کارگاهی، AS/RS در انبار و … در یک فعالیت پشتیبانی CAD/CAM در طراحی و ساخت نمونه، CAPP در طراحی فرآیند، MRP در برنامه‌ریزی تولید و …تعاریف و مفاهیم

اسلاید ۱۰: تعریف فناوریTechnology = Artefact + Skill + Knowledge ترکیب سیستمیک از ابزار، دانش (فنی) و اطلاعات لازم برای بکارگیری ابزار و نیز مهارت‌های انسانی مورد نیاز برای استفاده (بهره‌برداری) از دانش و ابزارtT. Khalilتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۱۱: تعاریف و مفاهیمتعریف فناوری کاربرد عملی دانش و تجربه در پاسخ به نیازهای اجتماعیدر یک محصولدر یک فرآیند تولیدیدر یک فعالیت پشتیبانیA. D. Littlet

اسلاید ۱۲: دسته بندی تعاریف فناوریکلی – اثر اقتصادی فناوریعام – فناوری صرف نظر از حوزه کاربردخاص – فناوری در یک حوزه خاص (Discipline – Application)تعاریف و مفاهیم

اسلاید ۱۳: اجزای فناوریفناوری : ترکیب سیستمیک از سخت افزار، دانش فنی و اطلاعات، مهارتهای انسانی و سازماندهیAPCTT 1988Technology = Artifact + Skill + KnowledgeKhalil 2000تعاریف و مفاهیم

اسلاید ۱۴: دانش و فناوریفناوری هر طور که استفاده شود نتیجه و پیامد توسعه دانش است.دانش اطلاعات نیست اما بر پایه میزان اطلاعات موجود بنا می شود.تنها وقتی که برای خلق چیزهای جدید، به راه انداختن یک سیستم یا ارائه یک خدمت، دانش به اجرا گذاشته می شود که وارد قلمروی فناوری می شوید.تعاریف و مفاهیم

اسلاید ۱۵: فناوری و کسب و کارنقش فناوری در ایجاد مزیت رقابتی از طریق : تحقق استراتژیهای کلان تغییر در استراتژیها یا در فاکتورهای کلیدی موفقیت (KFS) نقش فناوری در ایجاد تغییر در ساختار بازار از طریق : تغییر در پنج عامل اصلی بازار رقابتی تغییر کلی در ساختار بازارتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۱۶: طبقه بندی فناوریبر اساس پیچیدگی و سرعت تغییر Low TechMedium TechHigh Techبر اساس اهمیت استراتژیک Distinctive/Critical TechBasic TechExternal Techبر اساس حوزه کاربرد Product TechProcess Techتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۱۷: طبقه بندی فناوریبر اساس تناسب با شرایط بنگاهAppropriate TechInappropriate Techبر اساس سن (عمر) Emergent/Emerging TechCurrent Techبر اساس سابقه در بنگاه New TechOld/Current Techتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۱۸: طبقه بندی فناوری (یک دسته بندی دیگر)فناوری جدید (New Technology)فناوری نوظهور (Emerging Technology) فناوری پیشرفته (High Technology)فناوری بسیطفناوری متوسط (Medium Technology)فناوری مناسب (Appropriate)فناوری کد گذاری شده (Codified Technology)فناوری خاموش (Tacit Technology)تعاریف و مفاهیم

اسلاید ۱۹: تعریف پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointMOT : Management of Technology t پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint مدیریت انتخاب، اکتساب، بکارگیری (بهره‌برداری)، توسعه (بهبود) و اشاعه فناوری‌ها است.تعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۰: پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint=مدیریت مهندسی مهندسیعلوممدیریتMOTتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۱: ماهیت میان رشته ای پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمهندسیتئوری تجارتفعالیت صنعتیعلوم اجتماعیعلوم طبیعیپاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۲: کاربرد فناوریخلق یا خریداری فناوریاستاندارد زندگی، مسائل اجتماعی و زیست محیطیمحصولمشترینیازهای بازارتبدیل فناورینیازهای اجتماعی تعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۳: عوامل موثر بر خلق ثروتتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۴: پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint: مجموعه ای از فرآیندهاشناسائیارزیابیاستفادهبهینهبهبود(توسعه)حفظ موقعیت مراقبتتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۵: تحولات پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint (Drejer 1996)مدیریت استراتژیک تکنولوژیمدیریت استراتژیک فناوری (Process-based Approches)برنامه ریزی تکنولوژیمدیریت نوآوریمدیریت R&D19601970198019902000تعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۶: سطوح مختلف پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointملی بخش بنگاهتاکتیکی استراتژیک عملیاتی تعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۷: فرآیند توسعه علم و فناوری و نقش عوامل بیرونیقوانین و مقرراتسیاست‌ها و برنامه‌های کلان اقتصادیسیاست‌های مالی و پولیاستراتژی‌های توسعه علم و فناوری در سطح ملیتأمین نیروی انسانیتامین منابع اطلاعاتیتأمین و تخصیص منابع مالی فرآیند توسعه علم و فناوری انباشت دانش / پاسخگوئی به نیازهای جامعهتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۸: فناوری و رشد پایدارشرکتهای رقابتیرشد اقتصادی پایدارسیستم اقتصادیقابلیتهای تکنولوژیکتجارتتعاریف و مفاهیم

اسلاید ۲۹: فصل دومنقش فناوری در خلق ثروت

اسلاید ۳۰: نقش فناوری در خلق ثروت فناوری همواره نقش مهمی در خلق ثروت برای کشورها و تاثیرگذاری بر روی استانداردها و کیفیت زندگی داشته است.

اسلاید ۳۱: نقش فناوری در خلق ثروتتکامل انسان بر اساس عصر فناوری عصر سنگ عصر برنز عصر آهن عصر بخار عصر الکتریسیته عصر انرژی هسته ای عصر الکترونیک عصر فضا عصر اطلاعات عصر بیوفناوری

اسلاید ۳۲: نقش فناوری در خلق ثروتچرخه موج بلند بهبود در بهره وری برای یک سیستم اقتصادی بسیار حیاتی و مهم است. افزایش بهره وری امکان بهبود واقعی در استاندارد زندگی را میسر می سازد.از طریق چرخه اقتصادی بلند مدت،فناوری جدید و نوظهور موجب رشد و توسعه اقتصادی می شود.فناوری عامل چنین بهبودی است.

اسلاید ۳۳: نقش فناوری در خلق ثروت فرآیند پشت یک موج بلند، تعاملی است بین فناوری جدید، فرصتهای تجاریی که فناوریهای جدید خلق می کنند و افزایش مازاد بر نیاز سرمایه پس از عصرهای فناوریBetz, 1987

اسلاید ۳۴: نقش فناوری در خلق ثروتتکامل فناوری تولید. ۱۹۲۰کنترل تولیدخط انتظارپرداختهای انگیزشیمدلهای موجود برنامه ریزی مدیریتیکنترل کیفیت آماری. ۱۹۰۰مفاهیم سازمانیمطالعات حرکتقطعه کاری. ۱۸۸۰مدیریت علمیمطالعات زمان سنجیتقسیم کاراستانداردسازیتولید انبوهاتحادیه های کارگری. ۱۸۸۰پیشرفت کند در علم و فناوریجامعه کشاورزیانقلاب صنعتی

اسلاید ۳۵: نقش فناوری در خلق ثروتتکامل فناوری تولید. ۱۹۷۰تئوری کنترلسیستم مقیاص بزرگطراحی جامع سیستمسیستمهای اجتماعیسایبرنتیککامپیوترهای شخصی. ۱۹۶۰اتوماسیونطراحی سیستمپردازش از راه دورسیستمهای اطلاعاتیتئوری طراحیشبیه سازی. ۱۹۵۰کامپیوتری کردنقابلیت اعتمادتحقیق در عملیاتتجزیه و تحلیل آماریفنون شبکه ارتباطی. ۱۹۴۰طراحی ابزاربهره وریاقتصاد مهندسیتئوری موجودیعوامل انسانیکنترل مواد و استقرار ماشین آلات. ۱۹۸۰تئوری کنترلسیستم مقیاص بزرگطراحی جامع سیستمسیستمهای اجتماعیسایبرنتیککامپیوترهای شخصی

اسلاید ۳۶: نقش فناوری در خلق ثروت فناوری و اقتصاد ملی اقتصادهای توسعه یافته را با کشورهایی می شناسند که به نحوی مناسب از فناوری برای لق ثروت بهره می گیرند. اقتصادهای کمتر توسعه یافته را با کشورهایی می شناسند که دانش فنی تکنولوژیک لازم برای خلق ثروت را در اختیار ندارند.شیوه موثر و مناسب بهره گیری از فناوری است که خلق ثروت می کند.

اسلاید ۳۷: فصل سومعوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۳۸: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint خلاقیتفناوری عبارتست از بیان و ابزار خلاقیت انسان

اسلاید ۳۹: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint اختراعخلق و بهره برداری از فناوری مستلزم زنجیره ای است از رویدادها که با اختراعات شروع می شود و با بهزار ختم می شود.اختراع عبارتست از یک مفهوم یا خلق یک تکنولوژی نوین

اسلاید ۴۰: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint نوآورینوآوری شامل خلق کالا، خدمت یا فرآیندی می باشد که برای یک سازمان جدید است. نوآوری به اولین بار استفاده کردن از یک ایده توسط یک سازمان اطلاق می شود.Aiken & Hage, 1979

اسلاید ۴۱: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint نوآوریشومپر(۱۹۲۸) نوآوری موفق را انجام یک وظیفه به شیوه ای منحصر به فرد می داند. فرآیند نوآوری شامل یکپارچه کردن فناوریها و اختراعات موجود برای خلق سیستم، فرآیند یا محصولی جدید یا بهبود یافته می باشد.Jain & Triandis, 1990

اسلاید ۴۲: چرخه توسعه فناوریسطح انباشت دانش و تجربه ایده ( اختراع ) جدیدنوآوری تکنولوژیکی جایگزینی و انتشار فناوری جدیدطرح نیازهای جدید از جانب بازارعوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴۳: فرآیند توسعه علم و فناوریتحقیقات پایهتحقیقات کاربردیتحقیقات توسعه‌ایدانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتیمراکز تحقیقاتی وابسته به صنعتتوسعه تکنولوژیتجاری کردن و اشاعه تکنولوژی انتقال تکنولوژیبنگاه‌های اقتصادیعوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴۴: فرآیند توسعه علم و فناوریپاسخگوئی به نیازهای جامعهفرآیند تولید دانش (Knowledge) از طریق تحقیقات پایه، کاربردی و توسعه‌ایانباشت دانشفرآیند توسعه تکنولوژی از طریق توسعه داخلی یا انتقال تکنولوژی صورت مسئلهدستاوردهای پژوهشیعوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۴۵: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointانواع نوآوری نوآوری بنیادی (انقلابی):معمولا بر پایه یک اختراع استوار می باشد. نوآوری تدریجی (تکاملی): در درون شرکتها یا یک صنعت خلق می شوند و به شرکتها کمک می کنند تا جایگاه رقابتی خود را در بازار حفظ کنند. نوآوری روتین (عادی): برای اطلاق به معرفی چیزی که برای یک سازمان جدید اما بسیار مشابه آنچه که در گذشته بوده است، استفاده می شود.

اسلاید ۴۶: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointخلاقیت و نوآورییک محیط خلاق دارای ویژگیهای ذیل است: افراد در حوزه های مورد علاقه کار می کنند؛ بین کارکنان با همکاران خلاق ارتباط گسترده ای برقرار است؛ به کارکنان اجزه ریسکها ملایم داده می شود؛ ناکامی ها و ناهماهنگیها در سیستم تحمل می شود؛ پاداش و تقدیر مناسب از کارکنان به عمل می آید.Jain & Triandis, 1990

اسلاید ۴۷: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointعرضه نوآوری به بازار فاصله های زمانی زیادی بین مراحل مختلف توالی رویدادهای چرخه نوآوری (علم، اختراع، نوآوری و بازار) وجود دارد. دستکاری و تغییر این حیطه های زمانی، سلاح رقابتی موثر و مهمی است.

اسلاید ۴۸: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointعرضه نوآوری به بازار مایکروسافت سیستم عامل خود را در اختیار شرکتهای کامپیوتری قرار داد تا مشتریان را به سیستم عامل خود وابسته کند. اپل امتیاز استفاده از سیستم عامل user friendly را سالها نزد خود نگه داشت.استراتژی مایکروسافت یک اثر حاکمیت فناوری بلند مدت داشت، در حالی که استراتژی اپل اثر سودآوری فراوان اما کوتاه مدت داشت.

اسلاید ۴۹: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointرابطه فناوری و قیمتقیمتشکاف فناوریدانش تکنولوژیکزمان نشر فناوریدانش شرکتدانش مشتریشکاف

اسلاید ۵۰: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointزمان یکی از عوامل اصلی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint، خلق و معرفی به موقع به بازار است. زمان بندی معرفی و عرضه فناوری بعدی که عملکرد فناوری موجود را بهبود می بخشد بسیار حائز اهمیت است.

اسلاید ۵۱: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointرقابت بر اساس زمان (Time Based Competition) برای سازمانهای تولیدی و خدماتی، رقابت بر اساس زمان (TBC) یک سلاح رقابتی مهم در دستیابی به وضعیت ممتاز و جهانی است.Blackburn, 1991

اسلاید ۵۲: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointچشم انداز استراتژی تغییر زمانی که یک شرکت بازار قوی دارد و درآمدهایش خوب است، مدیریت آن شرکت از تغییرات د رمحیط شرکت غافل می شود و موقعیت رقابتی و یا حتی بقای شرکت به خطر می افتد

اسلاید ۵۳: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمدیریت تغییرمدیران امروز با چالشهای ذیل مواجه هستند: محصولات جدید کنترل تولید نسل جدید رقبا مشتریان پرتوقع و وسواسی

اسلاید ۵۴: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointبهره وری، اثربخشی و رقابتی شدن بهره وری: نسبت بازده به داده (سرمایه، مواد، نیروی کار و انرژی) اثر بخشی: توانایی تحصیل و کسب اهداف مطلوب نظیر افزایش سهم بازار شرکت، رسیدن به سهم قابل قبولی از سود و … رقابتی بودن: قابل مقایسه بودن محصولات یک شرکت با محصولات رقبا است و جایگاه شرکت در بازار را نشان می دهد.

اسلاید ۵۵: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointبهره وری، اثربخشی و رقابتی شدن پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint، مدیران را ترغیب می کند تا ضمن توجه به ضرورت استمرار فرآیند بهینه سازیعملیات جاری و کنونی، دائما مراقب و متوجه آینده نیز باشند.

اسلاید ۵۶: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointرهبران در مقابل پیروان برندگان آنهایی هستند که فناوری را به بازار معرفی می کنند. یک شرکت از حیث نوآوری تکنولوژیک می تواند به شکل یکی از انواع ذیل باشد: رهبر پیرو عقب مانده

اسلاید ۵۷: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمزایای رهبر بودن در نوآوری مشهور شدن نام جایگاه بازار بهتر شانسی برای تعریف استاندارد صنعت زودتر آغاز نمودن منحنی فراگیری موانع حمایتگر سود زیاد وفاداری مشتریان پلسخ مناسب از طرف دیگران

اسلاید ۵۸: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمعایب رهبر بودن در نوآوری هزینه سنگین تحقیقات هزینه های به روز آوری فناوری سرمایه گذاری اولیه در طراحی، تهیه ابزار و تولید نامشخص بودن وضعیت بازار فناوری جدید هدف رقابت بودن شرکت رهبر

اسلاید ۵۹: عوامل حیاتی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointدستاوردهای فرآیند نوآوریشکستنوآورپیروزیتقلیدگر-پیرو- دوپونت (تفلون)- کامپیوتر آی بی ام- کداک(عکس فوری)- ای ام آی(اسکنر)

اسلاید ۶۰: فصل چهارمالگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint

اسلاید ۶۱: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointنیاز صنعت به پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint چگونه فناوری را در اهداف استراتژیک شرکت لحاظ کنیم؟ چگونه فناوری را ارزشیابی یا ارزیابی کنیم؟ چگونه فرآیند انتقال فناوری را به بهترین شکل انجام دهیم؟ چگونه مدت زمان طراحی و تولید محصول جدید را کاهش دهیم؟ …

اسلاید ۶۲: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمسائلی که در حیطه پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPoint قرار می گیرند را میتوان از طریق ارتباط آنها با یکی از ۵ دسته زیر کشف و شناسایی نمود: روشها و ابزار مدیریت موثر منابع محیط تجاری و توانایی مدیریت ارتباط بین سازمان و محیط بیرونی ساختار و مدیریت سازمانها مدیریت پروژه های تحقیق و توسعه و مهندسی مدیریت منابع انسانی تحت شرایط تغییر اجتماعی و تکنولوژیک سریع

اسلاید ۶۳: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمسائل اساسی در پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointفناوری و عوامل قدرت زا: منابع فنی و مالی محیط تجاری ساختار و مدیریت سازمان برنامه ریزی و مدیریت پروژه منابع انسانی

اسلاید ۶۴: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمراحل چرخه حیات فناوری/محصول نوخلق ایده و تعریف مفهومتجزیه و تحلیل بازاردفع یا بازیافتتجزیه و تحلیل فنیطرح تجاری و تائید آنبهره برداری و آزمایشتولیدتجاری کردن

اسلاید ۶۵: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointپارادایم یک پارادایم چارچوبی است از ایده ها و افکار که بافت کلی و اساس تجزیه و تحلیل را ایجاد می کند.

اسلاید ۶۶: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointروندهای درحال تغییر در صنعتعاملtttسنتیtt جدید .چرخه حیاتtt چرخه های حیات طولانیtt چرخه های حیات کوتاهنوآوریtt نوآوری به تعداد محدودttنوآوری پیوسته و مستمررقابتtt رقابت مورد انتظارttرقایت شدیدتر استtt رقبا دشمن هستندttهمکاری با رقباtt همکاری با رقبا مجاز نیستبازارtt بازار مورد انتظارttبازار نامعلومtt بازار محلیttبازار جهانیکیفیتtt مطلوب استttاجباری و ضروری استتولیدtt انبوهtttطبق سفارشسازمانtt بزرگ و بوروکراتیکttکوچک و پویا

اسلاید ۶۷: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointروشهای ارزیابی عملکرد روشهای سنتی حسابداری و ارزیابی مالی در برابر نوآوری تکنولوژیک مقاومت می کنند. مقصود از ارزیابی عملکرد، ارزیابی ریسکها، کیفیت فرآیند تولید،و محصولات، شرایط ورود به بازار، جایگاه رقابتی، سود آوری در بلند مدت و کوتاه مدت است.

اسلاید ۶۸: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمعیار عملکرد یک فناوریابزارهای جدید برای بهینه سازی تصمیمات: بهبود روشهای پیش بینی فناوری و یکپارچه و هماهنگ کردن امر پیش بینی فناوری با فرآیندهای برنامه ریزی و تصمیم گیری تهیه مجموعه معیارهای نمایانگر برای بهینه کردن عملکرد شرکتهای دارای فناوری پیشرفتهتعیین ترکیبی بهینه از محصولات دارای فناوری پیشرفته در مقابل محصولات سنتی و متعارف در کسب و کارهای بزرگ

اسلاید ۶۹: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointائتلاف به جای رقابت در مواردی رقابت شدید موجب بروز عدم اطمینانهای گسترده شده و تیمهای صنعتی را به هم می ریزد.

اسلاید ۷۰: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمحیط تجاری معرفی یک نوآوری تکنولوژیک در بازار، به ویژه زمانی که ن نوآوری از طریق فرآیندهای نشر یا انتقال، به شکلی گسترده پذیرفته شده است، بر یک جامعه، اقتصاد آن و محیط زیست جامعه به درجات مختلف تاثیر می گذارد.

اسلاید ۷۱: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمحیط تجاری یکپارچگی و انسجام طرحهای استراتژیک و تکنولوژیکفرآیند انتخاب، تولید و ارزیابی فناوری با توجه به طرح استراتژیک انجام می شود.

اسلاید ۷۲: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمحیط تجاری افزایش نقش کاربر در انتخاب و کاربرد فناوریهاشیوه واکنش و بازخورد کاربران ه تولیدکنندگان یک فناوری و راه های افزایش مشارکت آنان در بکارگیری فناوری باید به خوبی شناسایی شود.

اسلاید ۷۳: الگوهای جدید پاورپوینت کامل مدیریت فناوری ۲۵۲ اسلاید در PowerPointمحیط تجاریکاهش مقاومت در برابر معرفی و پذیرش فناوری در محل کار توزیع منافع حاصل از فناوریهای جدید برای جلب موافقت توجه به موانع بالقوه در برابر همکاری میان شرکتها استراتژیهای مناسب برای تغییر از حالت همکااری به رقابت توجه به اثر فناوری بر کیفیت زندگی، سلامت، ایمنی مردم و کارکنان شرکت

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.